13 Eylül 2013 Cuma

Fındıktan Yola Çıktım...

Bu senenin fındıklarını toplayınca, geçen yıldan kalanları kırayım da , gidip gelip atıştıralım dedim...
Malum, "Günde bir avuç fındık iyi gelir" :))
Nora Roberts'in Aşkın Resmi kitabını bitirdim...
Romantik bir aşk hikayesi... Hani sonunu tahmin etseniz de romantizme kendinizi kaptırıp zevkle okunanlardan... Gerilim/Polisiye romanı okuduktan sonra araya böyle hafif-romantik bir kitap sokuyorum hep... Şimdi elimde Tess Gerritsen var...

Fındık kırıyorum dedim de, fındıkkıran gözüme çarpınca
aklıma "Fındıkkıran" masalı geldi...
Ne güzel bir sevgi üzerine kurulmuş masaldı o, hatırlıyanlarınız var mı? Hani Çaykovskinin bestelediği Fındıkkıran balesi...
Sevgi üzerine dedim ya...
Koşulsuz sevgi geldi aklıma...
Hani bir annelerde olan,
bir de hayvan deyip geçenlerin anlayamadığı bu gözlerden okunan...
Hepinize kucak dolusu sevgiler :)


28 yorum :

  1. Selamlar Banu abla,
    Selamlar Banu ablacım,
    fındıkkıran hikayesini hatırlıyorum, Sevgi üzerine, hele konu anne sevgisiyse söylenecek söz yok,
    Allah sağlıkla uzun ömürler versin, ellerinden öperim, ne örüyor merak ettim :)
    Birde söylemeden duramıycam, fındıktan yola çıktım deyince acaba fındıktan yoksa kabuğunda mı bişeyler yaptı acaba düşünmedim değil :)
    Oysa atıştırmalıkmış bu fındıklar :)
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selaaam Hobistanyaaaa... Solmaz sultan bana hırka bluz takımı örüyor, hiç eli boş durmaz maaşallah :) Fındık kabuklarından birşey yapmak haaa... onun da sırası gelir bakarsın :))

      Sil
  2. anneye maşallah yaş kaç bilmiyorum ama iş işliyor 41 kere maşallah,
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Solmaz sultan 79 yaşında sevgili Yüreğimin ikilmi, eli hiç boş durmaz :)

      Sil
  3. Hiç eksilmesin sevgilerin hep çoğalsın Sevgili Banu.Anneye saygılar , Hepinize (Sen ,anne ve Sevgili Bıdık 'a)selam ve sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Arzucum, sevgi paylaşıldıkça çoğalır ya, sizlerle paylaşıyorum, çoğaldıkça çoğalıyor, bizden de kucak dolsu sevgiler :)

      Sil
  4. çok tatlısın hatun seviyorum seni ve güzel kalbini, öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sık sık yazışamasak ta Sevdacım, ben de seni ve o karaböceği çok seviyoruuum :)

      Sil
  5. fındıktan yola çıkıp konuyu bu kadar muhteşem bir şekilde bağlanman beni yine kendine hayrann bıraktı.hepinizi öpüyorum.maşallah size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh daldan dala konmak ruhuma işlemiş ya Alanayım :))

      Sil
  6. anneciğinin o güzel marifetli ellerinden öpüyorum ..bıdıkın bakışları tercümana gerek yok anlayan bilir ..o kitabı bende okumak istiyorum ..yorumunuzu merakla bekliyeceğim ..sevgiyle kal.*-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuduğum her kitap hakkında kısa da olsa yorum yapıyorum artık Kelebekanacım :) Sağolasın...

      Sil
  7. Nereden nereye....

    Bol fındık, bol sağlık dilerim hepinize.

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa Nowacraftcım, bir fındık neleri getirdi gündeme bak... :))

      Sil
  8. Canım benim, çok güzel sayfaydı bu böyle.Sevgi denen her şey vardı,içime gülümseme kattın.Öptüm hepinizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgi paylaşınca çoğalır ya Sibelim, kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  9. Fındıkkıran balesinin müziği ne kadar güzeldir..Sakinleştirir,bir hayal verir.Gerçekleşen hayaller olsun,artık.Bak beni de benden aldın.Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer müzikteki duyguyu hissedebiliyorsan, eğer hayal kurabiliyorsan, sevgi dolu bir yüreğin var demektir Bahçeperim :)

      Sil
  10. Benim de aklıma ilk gelen Fındıkkıran balesi oldu. Eee. fındık güzeli, bitmedi mi koşuşturmaca daha? Yaz geçti. Kışlıklar da hazırlandı. Bakalım bundan sonra kendine ne işler çıkaracaksın. Ah.. anne sevgisi. Ben annemin sevgisinden elbette eminim ama çocuklarından mükemmeli bekleyen annelerin, sevgilerinden çok otoriteleri kalıyor akılda. Belki bu yüzden içimde hep birşeyler eksiktir. Anne sevgisinin yerini de hiç bir şey doldurmuyor. Keşke bütün anneler bunu bilseler.
    Ben şimdi Kur'an-ı Kerim meali okuyorum. Ayet ayet anlamaya çalışıyorum. Belli ki çok uzun sürecek. Sonuna kadar devam edebilir miyim bilmiyorum? Bu yüzden de başka kitapları okumayı erteledim. Yarın yola çıkıyoruz. Büyük ihtimalle sana uğrayacağız tatlım. Baskın yapabilirim haberin olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda sizi bekliyorum Gülsümüm :))))

      Sil
  11. Banuş'um takip ettiğim bloglardan birinde "fogelbo" diye bir Garden House anlatılıyor. Hemen aklıma sen geldin.
    Senin misafir evin bile ne güzel bir "butik otel" olur. Gülme, gülme... Kapadokya da tek oda butik oteller var ya. Hem de bi rağbet, bi rağbet. Neyse ben Posie'nin fotoğrafları ile başbaşa bırakıyorum seni. Yıllardır izlerim bu hanımı, böyle fotoğraf çekeni yok!
    Al kucağına fındıkları,güzel seyirler. Çok şeker de bir kızı var. Bak bak dur :)
    Hadi öptüm.

    http://rosylittlethings.typepad.com/posie_gets_cozy/2013/09/fogelbo.html

    Buradan bahçe evleri hikayelerine de bir bak istersen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah be Tülinim... nerden verdin bu linki banaaa... bunlara baktıkça orayı burayı değiştiresim geliyor ya heeep :)
      Benim küçük ev zaten Butik Otel :)) Ama bedava :)))))

      Sil
  12. Banucum nasılsın uzun süredir nadastayım. Çok güzel şeyler yapıyosun valla bayılıyorum teyzemi ellerinde öpüyorum ağrılarımda kurtulduğumda eski hızıma kavuşurum yapılacak listesi kabardı ben ençok çamaşır sepetine tav oldum çok şirin sanıyorum kitap tarzlarımız aynı bende aynı kitapları okuyorum kocaman öpüyorum seni ellerine sağlık..
    begonya35

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leylacııım, tez zamanda kurtulursun inşallah o ağrılardan, özledim elinden çıkanları, son hız dalarsın artık, öptüüüüm :)

      Sil
  13. yeni güzelliklerini çok yaratıcı.birde neyi anlıyoruz nalburculara da sık sık uğranacak. Ben İst. Avrupa yakasında yaşıyorum.bu aralar dikiş sevdalarındayım ve kumaş tutkularındayım.şile bezinden her çeşit giysiye ve eşyaya hayranım.şile bezinden bişeyler dikmek istiyorum güzel şile bezi nereden bulabilirim.parça da olabilir.sizin bloğunuzu üç dört yıldır izliyorum.facee den de konuşmuştuk.Nurhan Kesir. hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nurhancım, hobi meraklısı olunca herşeye hobi malzemesi gözüyle bakıyoruz :)
      Şile bezini Şileden getirtiyorum. Tevfik Çetin Tel. 0545 807 25 45, benim adımı verirsen yardımcı olur...

      Sil
  14. Çok teşekkürler,Banu cum .sizi izlemeye devam.annenize sevgiler.hoşçakalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nurhancııım :) Bizden de sevgileeer :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)