12 Aralık 2014 Cuma

İyice Yılbaşı Havasına Girdim :))

Geçtiğimiz hafta gerçekten Yılbaşı havasına girdim :)
Önceden yaptığım, aldığım bir sürü süsüm olmasına rağmen gene yenilerini yapmaya devam ediyorum ...
Önceden yaptıklarımı "Yılbaşı süsleri" etiketi altında görebilirsiniz, önümüzdeki hafta bir kontrol edeyim, belki etiketlemeyi atladığım olabilir :)

Dün ağacımı süsledim, bu sene hobi odama kurdum ağacımı, oturma odamızla bir ya, oturduğum yerden ağacın üzerindeki ışık oyunlarını seyretmeyi çok seviyorum... Tam anlamıyla bitmedi süslenmesi ama sabredemedim işte :)

Çalışma masamı da süsledim, renkler, ışıltılar terapi gibi geliyor bana.
Bu terapi iyi geliyor, çünkü sizler bu satırları okurken ben ikinci kemoterapide olacağım :)
Dönüşte görüşürüüüüz :)





27 yorum :

  1. ağacın ışıl ışıl görünüyor: ))

    YanıtlaSil
  2. ne güzel tıpkı senin gibi cıvıl cıvıl
    acil şifalar diliyorum dualarım seninle ablacım

    YanıtlaSil
  3. Haydi bakalım hemencecik git, gel.

    YanıtlaSil
  4. İlham almaya ve İnşallah sıkıntısız ve zahmetsiz geçer bu kemo süreci demeye uğradım da kalkabilirsen kalk o masanın başından şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. geçmiş gitmiş olsun ..Allah acil şifalar versin ..sevgiyle ve
    sağlıkla kalın ..

    YanıtlaSil
  6. Banu Ablacım öpüyorum çok seni ağacın çok şirin olmuş . Mutlu sağlıklı bir haftasonu geçirmen dileğiyle...

    YanıtlaSil
  7. Işıl ışıl ne güzel. Gerçekten terapi olur insana. Bu süreci bir an önce atlatmanızı diliyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Canimmmm agacini yirimmm. Pek gusel olmus. Su kemo randevularinda hayirlisiyla bi bitebileydi dahada guzel olcak insallah.

    YanıtlaSil
  9. Cıvıl cıvıl capcanlı çok şirin olmuş hepsi:) şifa olsun sağlık mutluluk getırsın yenı yıl inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş olsun sende bu heyecan ve üretme aşkı varken kemoterapiler vız gelir.

    YanıtlaSil
  11. Banu ablacığım......güzel haberlerini bekliyorum....DUA' larım sizinle .....sağlıkla kalın,sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  12. Ağacınız ve çalışma masanız çok güzel olmuş! Kemoterapiniz de kolayca geçecek ve yeni seneye afiyetle gireceksiniz inşallah. Selamlar, sevgiler,

    YanıtlaSil
  13. Sağlığına duacıyım ,herşey çok güzel gönlünce olsun Banu'cuğum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blog keşif etkinliği yapıyorum.daha fazla kişiye ulaşmak için bloğunda yayınlarsan sevinirim sevgiler:)))

    YanıtlaSil
  15. mutlu yıllar dileriz http://maketdunyasi.blogspot.com.tr olarak

    YanıtlaSil
  16. Banu Hanım'cım bekliyoruz yeni yaratıcılıklarınızla sizi:) dönün artık.

    YanıtlaSil
  17. Allah Şafi ismiyle şifa versin sana ve tüm deva bekleyenlere..... Öptüm seni Banum

    YanıtlaSil
  18. Geçmiş olsun dileği ile

    YanıtlaSil
  19. Banu Ablam ağacın çok güzel olmuş, çabuk gel emi.

    YanıtlaSil
  20. Gece görüntüsü isterim ben:)

    YanıtlaSil
  21. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  22. Aydın da sevilen diş hekiminin geriye bıraktığı mesaj. Okumaya değer... "Kansere hiç yakalanmamak bizim için daha büyük bir şans olmaz mıydı? Benim yaptığım ise bu olumsuzluktan bir başarı öyküsü çıkarabilmekti sadece. Küçük şeylerin kıymetini daha iyi anladım sayesinde. Önceleri beni ıslatan yağmur kanserden sonra hiç ıslatmadı. Kanserden önce her gün gördüğüm güneş dev bir nükleer reaktör değilmiş meğerse, doğuşu ve batışı başka şeymiş. Kuyruk sallayan köpek, mırıldayan kedi, penceremin kenarında ekmek bekleyen güvercin ne destansı olaylarmış. Damla damla biriken koca bir mutluluk deniziymiş hayat. Hazır bir mutluluk aramak ne büyük gafletmiş. Hiçbir şeye şaşırmamayı, güvenilen dağların çoğu zaman karlı olduğunu, güvensiz sanılan dağlarda ise enfes çiçekler yeşerdiğini ben onunla savaşırken öğrendim.

    PAHALI ARABALAR DEĞİL SADECE...

    Mükellef sofraların, marka giysilerin, pahalı arabaların, şatafatın mutluluk olmadığını, mutluluğun sadece sevgiden geçtiğini öğrendim. İnsanların bir hedefi olması gerektiğini, o hedefler için savaşılmasını, cesur olmayı, direnmeyi, boyun bükmemeyi ben onunla dans ederken öğrendim. Almanın değil vermenin insanı daha mutlu ettiğini, sorumluluğu, yardım severliği bana o aşıladı. Uyanmayı sadece gözünü açmak olarak bilenler için bir şafak var ki ne kadar da sıradanmış meğer. Hadi aç gözlerini aç yüreğini. Güneşi bizim gözümüzle göremeyen o kadar çok insan var ki."

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mesajı seninle paylaşmak istedim çünkü sen bunların kıymetini çok iyi bilen mükemmel bi insansın... Banu abla 2015 sana çokkk güzell bir hayat getirsin SAĞLIKla kal :)

      Sil
    2. Fikaca...canımcım... Ne diyeceğimi bilemedim.... Kocamaaan öpücükler, kucak dolusu sevgiler :)

      Sil
  23. canim ya,,,biraz daha iyimisin?
    seni cokkkkk seviyoruz...kucak dolusu saglik:)

    YanıtlaSil
  24. Banu ablacığım özledik seni

    YanıtlaSil
  25. Paylaşımlarınız harika ilgiyle takip ediyorum. Başarılar.
    http://www.remtamutfak.com

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)