16 Eylül 2015 Çarşamba

Sanaldan Gerçeğe Dönenler...

Sanaldan gerçeğe dönen ilk şey facebooktan arkadaşım Vildan Usta Eren ile buluşmamız oldu :)
O da Değirmendere'de yaşıyor, çılgın hobicilerden, festivalde masası vardı ama karışıklıktan uğrayamamıştım :(
Sabahtan önce sağlık ocağına, oradan da Migrosa gittim, sözde sebze bakıp süt alıp çıkacaktım.... amaaaaa.... ekstradan hobi odama çöp kutusu, kutularıma etiket, Migrosun mecmuası, gazete, bayram lokumu ekleniverdi :))

Çıktığımda Vildanı aradım, "hadi buluşup kahve içelim" diye, "tamam, ablamla gelirim" dedi.
Dereağzı çay bahçesinde buluştuk :)
Ortak konular başta hobi, sonra kanser olunca sohbet çok güzel gidiyordu, ama öğlen vakti geldi, eve gelip yemek hazırlamam gerek, anacım henüz o kadar güçlü değil :(
Birlikte resim çekmeyi de unutmuşum maalesef, önceden çektiğim resimle idare edin... :((
İstemeyerek te olsa ayrıldık, tekrar buluşmak üzere...
Bizim Hayat İstanbul'da, sağlık kontrolleri için, O'na anlattım buluşmamızı, çatlattım işteee :))))))

İkinci sanaldan gerçeğe dönenler pek bi kıymetli :)
Onlar kargo ile İstanbul'dan geldiler.
Ayşegül'ün  dükkanın dan şekilli düğmelerden sipariş vermiştim, bir baktım örgü-elişi mecmualarında %50 indirim yapmış, dayanır mı bu hobi manyağı-uslanmaz-arsız gönül, sanaldan ağzım sulandı birkere, "Ayşegüüül, onları da ekle anacım" dedim :)

Tam yemek sonrasıydı, onlar da geldi, anamla yayıldık benim yatağa, ben bir yandan işkencemi yaparken bir yandan "aaa... bu ne güzel... aaa... şunu da yapsak...." diye diye hepsine baktık :)

Ah bu sanal aleeeemm....
İnsanı her yönden baştan çıkartıyooor :))





9 yorum :

  1. Senin baştan çıkmaya da pek gönlün yok yaa! Neyseeee!!!

    YanıtlaSil
  2. Baştan çıkarmalar :) herkesi baştan çıkarsalar yeri

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel sanaldan gerçeğe dönen dostlarla geçen zamanlar..Sanki onlar, sırf bizim için saklanmışlar o sanal aleme de, bilgisayarın camından çıkıveriyorlar dışarı bir gün lambadan çıkıveren ve insanın hayatına ışık katıveren cin gibi..

    YanıtlaSil
  4. Oh mis gibi birgün. Allah içinize sindirsin. Benimde vardır sanaldan gerçeğe dönen 8 yıllık bir arkadaşım :)

    YanıtlaSil
  5. benim sanaldan gerçeğe dönüşen bi arkadaşlığım olmadı da gerçekten sanala dönüşen arkadaşlıklarım oldu... bırakın yüz yüze görüşüp telefonlaşmayı sadece paylaşımlarımızı beğenmek ya da senede bir defa içten olmayan ezberden cümlelerle doğum günü mesajından öteye gitmez oldu... en az bir yıl hiç selamlaşmadığım insanları listemden çıkardım... ayrıca hep gezip tozuyorlar kıskançlık yapıyor bende :))))) Allahım size , arkadaşınıza ve hasta olan herkese şifa versin.. ve tabi bu süre dayanma gücü... Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  6. oyyyy sonunda yaaaa yeminle 5 defa yazdım yorumu ayrıca kaç gündür yazılarınızın altına yorum yapıyorum tıklıyorum anaaaa yorumlarım yok... sadece biri var acaba diyorum yorum denetleme falan mı var... ertesi gün bakıyorum yine yok acaba diyorum yanlış bişey mi yazdım yoooo :) Ayyy allahım kimseleri şaşkaloz yapmasın aminnnn daha yorum yapmayı bilmiyorum "yayınla" yerine "otuırumu kapat" diyormuşum her defasında :;)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) :))))))))))))))))))))))) :)))))))))))))))))))))))))

      Sil
  7. Yayınlarını o kadar çok özlemişim ki Banu. Her gün hevesle işe gelince yazmışsındır diye bakıyorum. Hastalığın ve annenin hastalığına çok üzüldüm ama senin tekrar yayınlarını okumak, senin iyi olduğunu bilmek beni mutlu ediyor.İşte bu da sanal dostluk, dualarım , iyi dileklerim sık yazamasam da hep seninle...Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  8. Tüm sanalların gerçeğe dönüşmesi dileğiyle hepinize kucaaak dolusu sevgiler :)
    Ama ikinci sanallarıma kimse bişey dememiiiş :(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)