12 Aralık 2015 Cumartesi

Cumartesi Ağırlığı....

Tam anlamıyla ağırlık gereçkten üstümde... Kendimi taşıyamıyorum :(
Biliyorum bunlar da geçecek, bekliyoruuum :))

Bu arada iki kitap bitirdiiim :)
Bir tanesi -rahmetli demek zor geliyor- gene Sander Kitabevindeki yıllarımda tanıdığım, çok sevdiğim Tarık abinin;Tarık Dursun K.'nın "Kopuk Takımı"...
İnsana nostalji yaşatan bir anlatım... Zamanın aşkları, zamanın delikanlıları :)

Ve... "Gizemli Ceset" - Varg Gyllander
Fena değildi... Çok iyi de gelmedi... Çarpıcı bir konu çıkmadı ortaya, merakla gittim sonuna ama :((

Yarın mutlu ve hafif bir güne uyanmak dileğiyleeeee :)




3 yorum :

  1. Keyifli hafta sonları canım...

    YanıtlaSil
  2. Hadi hadi ağırlıklar gidin üzerimizden artık...

    YanıtlaSil
  3. Banu ablacığım....inşallah her şey gönlünüzce olsun.yarın daha güzel,mutlu uyan.güzel enerjiler sana gelsin.ben hep dualarımı gönderiyorum.sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)