25 Kasım 2009 Çarşamba

Bostan işleri







Bugün de hava gayet güzel, bu demektir ki, Banu dış işler yapar. Zamanı geldi, bostana inmek gerek. Bezelye ve bakla ekilecek, geçen seneki mahsullerimden tohumluk ayırıp kurutmuştum ya.










Önce mısırları söktüm, otları temizledim, bezelyeleri 5 er 6 şar çukurlara gömdüm, yanlarına da mısır çubukları diktim yerleri kaybolmasın diye. fotoğrafta küçük yer gibi görünüyor, bir de bana sorun.











Sıra geldi baklalara, ön taraftaki fasulyeleri söktüm, yerlerini temizledim, aynı şekilde baklalarıda dualarla gömdüm, çubuklarını diktim, burası da küçük görünüyor yaa, ben temizliyorum temizliyorum birmiyor ama. Oooof yorulduuum.


3 yorum :

  1. Toprakla ilgilenmek zevkli ancak bir okadar da yorucu olur sonucunu görünce de mutlu olursunuz. Bizlein de imkanı olsa da uğraşsak ne kadar güzel. Çekmeceli evlerde (apartmanları çekmece olarak adlandırıyorum)oturuyoruz ayağımız toprağa basmıyor ne sıkıcı sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  2. KOLAY GELSİN,BOL ÜRÜNLER OLSUN.TELEFONUNUZU KAYIT ETTİM TELEFONUMA İLGİNİZE TEŞEKKÜRLER İNŞALLAH GELECEĞİM BAHÇENİZİ GÖRMEYE.

    YanıtlaSil
  3. Nekadar şanslısın doğayla, toprakla içiçe canım kalıyo valla :)Keşke bende öyle bir yerde yaşasam :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)