2 Ekim 2010 Cumartesi

Tahta askılarınız duruyor mu ?

Eskiden tahta askılar vardı... Artık onların yerini plastikler aldı...
Biz nedense tersine gidiyoruz, gelişmiş ülkeler plastik türü herşeyi kaldırıp yerine ahşap türü objeler getirmeye çalışırken, biz de plastik hızla herşeyin yerini alıyor. Bu gidişle ülkemiz çöplük olacak, doğa yokolacak, ne yazık :(
Aslında konum tahta askılardı, nerelere gittim :) Ben bile tahta askıları bodruma indirmiştim, ama bunları görünce çıkarmaya  karar verdim, ne kadar sevimli olmuşlar değil mi :)) Gardrobu açınca böyle cıvıl cıvıl askılarla karşılaşmak, hatta portmantoya takılabilir böyle süsleyip süsleyip :)




11 yorum :

  1. ÇOK ŞİRİN BUNLAR BANUCUM..BİR İKİ TANE BULABİLİRİM BELKİ.....SEVGİLER..

    YanıtlaSil
  2. Duruyor,duruyor.Hiç biryere kaldırmadım,hatta annemde fazla varmış geçmiş senelerde onlarıda almıştım.

    YanıtlaSil
  3. Ay duruyor. Kullanıyoruz hâlâ:)))

    YanıtlaSil
  4. gerçekten çok hoş bir düşünce :) beyaz sprey boyamı alıp askılarımı boyamaya karar verdim :) fikir için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. çok hoş. ben zaten ahşap askı kullanıyorum. bir tanesinin üzerinde deneme yapabilirim :)

    YanıtlaSil
  6. plastik askilara asilan ceketler hep iz yapar, agac askilar da olmuyor o iz.Iste o yuzdne severim.
    VEEE hemen bu fikri uygulayavagim.
    Sevgiler
    Sefa

    YanıtlaSil
  7. sevgili banu bendede birkaç tane var süslesemmi acaba :)))))))))

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler, ben hala ahşap kullanıyorum:)) sevgiler:)

    YanıtlaSil
  9. Çok şirinler bizde de tahta askılar ağırlıkta denemeye değer bencede
    teşekkürler
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Ablacım ne güzel fikir bunlar aslında, ahşap askılar (lezzet sefası'na katılmayarak söyliycem ama) iz yapıyolar, plastikte olmadığı için kullanıyorum. Ama bende de 3 tane var, biraz yenileme ile ben de boyayıp peçete transferi ile renklendireyim :D Teşekkürler ablacım paylaşımın için... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok hoş oluyolar banum,ben bir arkadaşımda görmüştüm.. plastiğin her şeyinden nefret ediyorum ne yazıkki 400-500 yılda kayboluyor doğada :( ama malesef hayatımızın her karesinde varlar :(

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)