12 Mayıs 2016 Perşembe

Bazen.....

Bazen o kadar basit birşey aklıma gelmiyor ki... şaşıyorum kendime :))

Hani herşeyin pratik yolunu bulurdum ben ?
Bunca zamandır nasıl aklıma gelmedi yahu bu yöntem :))

Naylon torbaya birşeyler doldurmam gerektiğinde çektiğim zorluklardan bahsediyorum...
Torbayı mı tutayım, torbaya dolduracağım herneyse onun olduğu kabı mı tutayım... zorlanıyordum... da basit bir çözüm bu kadar mı geç gelir insanın aklına yaaaa :(

Al torbayı, ağzı geniş derin bir kaba geçir, rahat rahat içine ne boşaltacaksan boşalt...
Değil mi ama :))))

İlahi ben yaaaa :)))))
Bu kadar kolaymış aslında :)))))
Bu arada... Biberleri böyle doğrayıp dondurucuya atıyorum, kullanacağım zaman eritmeden çıkarıp yeteri kadarını alıyorum içinden, biraz mıncıklayınca ayrılıyorlar birbirlerinden :)




9 yorum :

  1. Pratik fikirler :)
    Keyfiniz ve huzurunuz bol olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. Sahiden,niye aklımıza gelmez ki tüüühh.Çok pratikmiş.Sevgiler..sevgiler.Nurhan..

    YanıtlaSil
  3. Pratik işler uzmanı Banu hanımı alkışlıyoruz :D

    YanıtlaSil
  4. Biber gerçekten çok işe yarıyor doğrayıp koyunca. Dediğiniz gibi yapmak çok pratikmiş cidden.

    YanıtlaSil
  5. Bazen ne kadar sonra gelir böyle şeyler akla :) Sonra da şaşırır kalırsın ya :) :) :)

    YanıtlaSil
  6. Canım iyi ve sağlıklı günlerde tüketmek kısmet olsun.

    YanıtlaSil
  7. Fikir işinize yaradıysa ne mutlu bana :))))

    YanıtlaSil
  8. Sağlıkla çok yaşa sen torbalarla imtihan edenlerden biri de benim süpermiş yaa . ellerine sağlık afiyetle tüketin inş.

    YanıtlaSil
  9. Pratik bir fikir aklımda olsun afiyet bal olsun güzel günlerde tüketin :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)