23 Mayıs 2016 Pazartesi

Gene Ara Verdim Değil mi :(

Ama naapim, elimde değil... :(
Eskisi gibi yetişemiyorum :(
Eskiden gece saat 2 lere 3 lere kadar oturuyordum, şimdilerde saat 7-7,5 ta şarjım bitiyor, uzanmak zorunda kalıyorum :(

Halbuki  önceleri düzenli yayın yapar, yorumlara cevap verir, blogları dolaşır, yorumlar yapardım :(
Neyse...
Biliyorum idare ediyorsunuz beni, yorumlarınıza cevap yazamazsam da, bloglarınızı ziyaret edemesem de beni terketmiyorsunuz :)
Seviyorum sizleri :))

Neler yaptım bu arada....
17 sinde PET/BT çekimim vardı Acıbadem Kocaeli'de...
18 inde onkologum ile görüşme...
Malum, çekimden bir hafta öncesinden başlıyor stresim, görüşme sabahı son haddinde oluyor...
Haberler iyi... tümör görünmüyor artık... umarım tamamen terketmiştir beni... ilaç vermeye son verdi doktorum, 2 aylık tomografi kontrollerine geçtik... hayırlısı diyelim :)

Alice Taylor'un "Nehrin Karşı Kıyısı"nı bitirdim...
Okuduğum ilk kitabı "Evin Hanımı"nın devamıymış meğer :)

Önce "Evin Hanımı"nın tanıtım yazısı...

"Ansızın gerçekleşen bir kaza ve ölen bir baba…
Koca çiftlikle nasıl baş edeceklerini bilemeyen çocuklar…
Satılık bir çiftlik…
Küçük bir kasabada birbirine düşman iki ailenin nesiller süren mücadelesi…
Kilise pederine rağmen yapılabilen bir okul
… "


Ve... "Nehrin Karşı Kıyısı"

"Zafer intikamın dikenli yolundan geçer Mossgrove çiftliğinde sular durulmuyor. Zorluklarla mücadele etmek için güçlü olmak gerektiğini öğrenen Martha Phelan’ın en son istediği şey, oğlu Peter’la karşı karşıya gelmektir. Öte yandan planlarını gerçekleştirmek için de riske girmek zorundadır. Ancak bu sorunlarla uğraşırken, kendisinin ve ailesinin canını yakacak büyük tehlikeden habersizdir Nehrin karşısında onu bekleyen bir fırtına vardır. Ya bu fırtınada kaybolacak ya da ondan kurtulmanın bir yolunu bulacaktır."

Ve sonraki kitabım...
Rachel Gibson "Her Güne Bir Öpücük"
Meğer bu kitap ta daha geçenlerde okuduğum "Yoksa Hala Bekar mısın"ın devamıymış :))
Neyse ki sıradan okumuşum :))
 Önceden de dediğim gibi Rachel Gibson kitaplarını seviyorum, eğlenceli ve sürükleyici oluyor :)

Ve işte tanıtım yazısı...
"Miami’de barmaid olarak çalışan Stella Leon’un hayatı, Beau Junger ile karşılaşınca altüst olur. İşini ve evini terk etmek zorunda kalması sorunun sadece küçük bir parçasıdır. Hayatı bir mafya üyesi tarafından tehdit edilmektedir ve onu koruyacak tek kişi Beau’dur.

Beau Junger sadece işini yapıyor ve Stella ile kısa bir görüşme planlıyordur ancak verdiği yanlış karar ona pahalıya patlayacaktır. Yalnızlığı seven, özellikle kadınlardan uzak duran Beau, artık Stella’yı canı pahasına korumalıdır. Hem de her gün… İçinde bulundukları tehlikeli durum bile aralarında oluşan çekime engel olamaz. Bir süre sonra Beau’nun Stella’yı korumak zorunda kaldığı tek kişi peşindeki mafya üyesi olmaz. Artık onu kendisinden de korumak zorundadır. Hem de her gün…
"

Elişi üretiminde ilerleyen birşey yok maalesef :(
Kırkyama örtümün elde yorganlamasını yapmaktayım ama geçtiğimiz hafta hiç elime alamadım :(
Belki bugün biraz dürtüklerim :)

Hafta sonu gene buluttan nem kapmıştım herhalde, cuma günü sahile inip keyif yaptım ya...
Cumartesi sabah başlayan mide-barsak problemi pazar sabahına kadar süründürdü beni :(
Ancak bugün kalkabildim ve anamın özlediği sabah kahvesi keyfini yapabildik :))
Gene kızdırdım O'nu, benim surata bakın bir de Onunki'ne :))

Ve... Havanın kasvetine inat, neşe içindeki bir demet çiçeğimiz :)
Bir cins begonyaymış bunlar, yumru köklü... Seneye ayırsam mı acaba ikişer ikişer...

İşte böyleeeee... şimdi... yemek zamanı :)




11 yorum :

  1. Çok güzel ))))Keyiflerinize gölge düşmesin,sevgiyle !

    YanıtlaSil
  2. Keyfiniz bol olsun Banu:))))

    YanıtlaSil
  3. Canım Banu'm çok sevindim çok şükür sonuçlar iyi ya :)
    seni seviyorum bilesin :) :)

    YanıtlaSil
  4. Çok sevindim sonuçların iyi olmasına. Geçti geçti :)

    YanıtlaSil
  5. Anne kız didismesidir tatlı olur:)

    YanıtlaSil
  6. Anne kız didismesidir tatlı olur:)

    YanıtlaSil
  7. ikinizide öpüyorum...çok şükür ,şükürler olsun geçti gitti ablacığım...(Maşallah)sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  8. Ohh çok şükür inşallah zerresim dahi kalmaz hastalığının Banu ablacim dun aklımdan geciyordun nerelerde acaba yazı girmiyor sanki son zamanlarda diye.çok sevincli haberlerle donecekmissin meğer :) bu arada bende evin hanımıni siparis verdim konusunu merak.içindeyim . Yoksa hala bekar misin da çok merak ettiğim kitaplar arasında inşallah onu da okuyacağım :) neyse öptüm cok kendini iyi bak özletme kendini:))

    YanıtlaSil
  9. Maşallah sana da anneciğine de. Ne güzel senden böyle haberler almak. İyileşme mevsimindeyiz ne kadar mutlu oluyorum. 2 sevgili arkadaşımdan da seninki gibi güzel haberler aldım dün. Gelmiş geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  10. Banu Ablacım geçmişler olsun, inşallah biter bu sıkıntılar. Solmaz Teyzemi neden kızdırdın bilmem ama benim kayınvalidemi de en çok görümcem kızdırır. Aralarındaki sevgiden elbette. Görümcem annesine takılmadan edemez. Biri benim eşim 3 de oğlu var ama kız evlat başka tabi.

    YanıtlaSil
  11. Ne güzel haberler verdin :) Biti gitti bu kötü şey. Bak görürsün!

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)