11 Mayıs 2016 Çarşamba

Kalplerle Kafayı Bozan Ben... :))

Kalp figürü... Dayanamıyorum yaaaa :))))

Kırkyama örtümün yorganlamasını da kalplerle yapmaya karar verdim :)
Birkaç tane denedim, fena olmadı...

Ütü ile uçan kalemlerle çiziyordum, ama bendeki kırmızı ve maalesef örtümün kırmızı desenlerinde görünmüyor, ya da benim gözler artık görmüyor :)))))

Bugün siyahını aldım, oturdum, başladım çizmeye...
Bu arada paylaşayım dedim :)
İşteeee... Kalpleeer.... Kalpleeeer :))
 Devamı ne zaman onu bilemiyorum :))




12 yorum :

  1. Bu kadar çok kalbi n'apacaksın? Bir kısmını bana versene. Ya da en iyisi senin "Esin'le İlham'ı" yolla bana. Belki onlar sayesinde ben de birkaç kalp kazanırım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yolladım Gülsüüüm, geldiler mi ? Adresi şaşırmış olmasınlar, çık bi bak etrafa :))
      Sen her kalbi kazanırsın zaten güzel kalplim benim :)

      Sil
  2. Kalp denince ilk aklıma gelensin:) ellerine sağlık kolay gelsin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp manyağı Banu :))) Sağolasın Haticem :)

      Sil
  3. Çok güzel olacağa benziyor :) ellerine sağlık <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sonuca gelene kadar bekleyelim bakalım Açelyacım, sağolasın :)

      Sil
  4. Olá! Coração, no artesanato são sempre bonitos

    YanıtlaSil
  5. woooow :) pek şeker görünüyorlar
    Şimdiden ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. Amaaan bittiği zaman bitsin . Benim yorganımın biri tam 10 yıl sonra yorganlandı !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 10 yıl da olsa yorgan yapamam zaten Nilgüncüm, şu örtü bitsin yeter bana :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)