10 Mayıs 2016 Salı

Ve... Kırkyama Gelişmeleri :)

Kırkyama örtüm tabii ki kalpli kalpli :))
Tüm parçalar elde birleştirildi...
Altına tabaka elyaf konup, astar kumaşı yerleştirildi, teğellendi ...
Astar kumaş üste kıvrılıp önce teğellendi, sonra gene elde bastırıldı...
Yani şu andaki görünüm budur :)
Sıra geldi elde yorganlamaya... Ona da karar verdim nihayet, bilgisayarda deneme yaptım beğendim :)
Ama söylemeyeceğim, bitince sürpriz olsun, gene de fikirlere açığım, yazın olur mu :)

Ve işte benim peşimden ayrılmayan, her gittiğim odaya gelip en keyifli yeri bulup kıvrılan evimin erkeği :))
Bizim evden hepinize kucak dolusu sevgiler :)




10 yorum :

  1. Banu ablacığım...ben yeni talebe olarak bayıldım.ellerine sağlık...bazen çok zor geliyor..bazen de çok seviyorum. bu ara ikilemdeyim. kolay gelsin.sevgilerimi dualarımı her zamanki gibi gönderiyorum.kocaman kucaklıyorum.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emeliiim, sıkıldın mı bırakacaksın bence, o zaman zor gelmez, eğlenceli gelir, ama sanırım kurs olunca biraz zorunluluk oluyor değil mi ? Ben de yavaş yavaş yapıyorum, sıkılırsam çirkin olacak biliyorum :) Zaten bu parmaklarla hızlı dşkmem çok zor, hızlanırsam parmaklarımı dikiyorum çünkü :))))

      Sil
  2. Öncelikle soğuk algınlığı için geçmiş olsun kendine da fazla dikkat et canım yine süper bir is ortaya çıkacak emeğine sağlık anneciğine ve sana selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nevcihancım, dikkat etsem de olmuyor işte, buluttan nem kapıyorum :( Bağışıklık sistemi çok düştü ya :(
      Süper olamaz benim işlerim canım ya, banuca tekniği biraz tembel işi olduğundan özensiz-çalakalem oluyor :))

      Sil
  3. Bitmiş halini merak ediyorum. Haşin bakışlı erkeğe selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haşin bakışlı erkekten selamlar var sana sevgili Yazdan kalan :)

      Sil
  4. Harika olmuş yine :)
    Kucak dolusu sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi dur Didemciiim, bi bitsin, o zaman görecez harika mı değil mi, gerçi pek harika olmaz ya :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)