11 Nisan 2010 Pazar

Artık yünlere el attım :))

İki benzer kutu buldum....










Büyük ihtimal bu kutuları ne yapacağımı anladınız, bitmiş hali yarın :))








Artık Yünlerden Püsküller....


Birkaçtane püskül yaptım.
Bu püskülleri nasıl yaptığımı da fotoğrafladım, belki birilerine kolaylık olur.
Bu püskülleri niye mi yaptım, önümüzdeki günlerde göreceğiiiiz:))




Yorumsuz........
Tek Başınalık
Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü biri
Ve hiçbirşey yapmamaya karar verdi
Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü bir öteki
Ve yalnızlığının kuytuluğuna çekildi
Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü bir üçüncü
Ve tek başına düşünmeyi sürdürdü
Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü yüzbinler
Ve tek başınalıklarını sürdürdüler
Ben tek başına ne yapabilirim
Diye düşündü milyonlar
Milyonlarcaydılar
Ve tek başınaydılar
Bu arada birileri
Onlar adına
Karar vermekteydi
Tek başına olduklarını sananlar
Topluca ortadan kaldırıldılar....
Ataol Behramoğlu



8 yorum :

  1. Off..off.. off.. şiir çok manidar...O zaman hepimiz yalnız olmadığımızın farkına varmalıyız...mazallah... Aynı kutulardan banim de var ben başka türlü değerlendireceğim.. seninkileri merakla bekliyorum...püskül yapımı çok pratik..takipteyim ..tamam..

    YanıtlaSil
  2. Ben bu kutulardan ne olacağını bilemedim :)
    Profiliniz çok hoş, meslekdaşta sayılırmışız, ben de uzmanlığıma evde devam ediyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de arkadaşlara katılıyorum ve bu kutuların son halini merak ediyorum ablacım :) Sevgiler. Bu arada şiir de güzelmiş, teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. bende çok merak ettim sabırla bekliyorum

    YanıtlaSil
  5. BAK ŞİMDİ BENDE KUYULARI MERAK ETTİM...BEKLİYORUM....SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  6. Nefise, bu şiird hepimiz için, iyi düşünmeliyiz ...... Senin kutularını da görmem lazım, merak ettim, inşallah kaçırmam.

    dendenak, o kadar meraka değecek birşey değil yaaa.....

    Sena çeyiz, hoşgeldin... Teşekkürler, ziyaretinize geleceğim en kısa zamanda...

    Sibeeel, çok basit bişey yaptım, merak etmeye değmeeez....

    yeteneksizin, ah bir de ben sabırlı olabilsem... Sabırsız olduğum için hep basit şeyler yapıyorum :((

    şehnaz, çok güldüm, "kuyu"lar yazmışsın ya yanlışlıkla, ben de acaba ne yazdım kuyularla ilgili diye yazıma baktım dönüp dönüp:))

    nalan, eh seni güldürmüşüz ya, o yeter işte :))

    YanıtlaSil
  7. http.//belguzaranne.blogspot.com26 Nisan 2010 15:11

    merhaba banucuğum ellerıe sağlık bu salkımlarda semaver yanmazmı?demı amam buram buram çay kokusu aaaaaaaane gıder

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)