13 Nisan 2010 Salı

Kaseler

LP ve 45liklerden kase....








Gelen mailler sayesinde bugün hatırlatmalar günüm oldu:))
Çalınamayacak hale gelmiş LP lerden, 45 liklerden kaseler yapmak hoş bir fikir. Kase haline getirdikten sonra bizim hamarat hanımlar eminim üzerine güzel dekupajlar, boyamalar yaparlar. Yapımı da çok basit, linkte fotoğraflarla bir güzel anlatılmış...






Kumaş Kase






Bu kumaş kaseyi kesin daha önce paylaşmıştım, arşivimde var çünkü. Çok beğenipte henüz yapamadıklarımdan, bugün gelen bir mail hatırlattı bana, herhalde onun da amacı buydu. Ben de size hatırlatayım dedim. Yapımı tüm aşamalarıyla anlatılmış, zor da değil...


2 yorum :

  1. GERÇEKTEN GÜZEL FİKİRLER AMA KUMAŞ OLANI DAHA ÇOK BEĞENDİM.PAYLAŞIMIN İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel:)Hepsinden yapmak istiyorum:D ama zaman yetmiyor:(
    paylaşım için teşekkür ederim..sevgiyle kal..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)