24 Mayıs 2010 Pazartesi

Yeni Ciciler buldum :)

Bugünü kendime tatil ilan ettim :)) Hava soğuk, arasıra yağıyor. Hafta içi tadilat nedeniyle yorulacağım için kendimi kızağa aldım :))
Bakın size ne ciciler buldum....

İki çiçeklik....







Eskiden kullanılan aletlerden kalan parçaları buldunuz mu sakın atmayın...
İşte kuyu makaralarından yapılmış iki çiçeklik. Benim dekor zevkime çok uyuyor ama bunlardan bulursam tabii:)












Kavanoz kılıfı...









Hiç böylesine şirin kavanoz kılıfı, kapak süslemesi gördünüzmü, çoook şirin, çok şeker. Yapılışını da o kadar güzel anlatmış ki resimlerle...








Koku Torbacıkları...














Kalp, gene kalp... Bana mı güzel geliyor, yoksa kalp şeklinde olan herşey gerçekten mi güzel.

İşte kalp şeklinde torbacıklar, ister içine kokulu kuru çiçekler koyup duvara, kapıya asın, ister lavanta doldurup gardroba, dolapların içine, güzeller işte:))





















Çim Kilim....







Buna bayıldımmmm.... Uygun bir yün bulmalıyım böyle renklerde ve yapmalıyım, çoook sevdim...
Ben, halı kaydırmazlar var ya, işte onlara düğüm atarak yapacağım.


10 yorum :

  1. kalplere bayıldım bir önceki posttaki iğneliklerde harika bende bakınıyordum yapacağım bu tarz birşey teşekkürler canım

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok şirin ama kavanoz kılıfına bayıldım

    YanıtlaSil
  3. kalpli herşey çok güzel banu abla (kim ne derse desin :))) ) bunlar da çok şirinmiş,çim halı da çok güzel,hele kedicikli kavanoza bayıldım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. ben de çiçekliklere bayıldım banum:) senin bodrumu karıştırsan çıkmaz mı oradan o tekerleklerden:))) başka yuvarlak bir şeyden de olur aslında ve verandana çok yaraşır:))))

    bu arada gece lambasını depoya indirmeyi unutup masanın üzerinde bıraktım, yolda aklıma geldi:(((((

    YanıtlaSil
  5. Çok şirin şeyler hepsi, yapımıda kolay, hem hediyelik hem evlik...teşekkürler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. hEPSİDE ÇOK HOŞ VE BİRBİRİNDEN YARATICI FİKİRLER,PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER
    SEVGİYLE KAL.

    YanıtlaSil
  7. Banu hanım merhabalr.Blogunuzu geziyorum şu aralar.çok keyifli bir sayfa.kalp bende yapıyorum.sizin kumaşlarınızın desenleri çok güzelmşş.ben bulamıyorum.kumaş pazarındaki güzel desenler naylaon karışımlı olduğundan alamıyorum.sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ben bu yorumlara cevap neden yazmamışım acaba "elmalı kurabiye" sayesinde farkına vardım:)
    Ah şu kalpler, sevmeyen yok herhalde:))
    Benim gittiğim pazarda çok çeşitli kumaşlar oluyor, metre ile satılanda var ama ben parça kumaşlara dalıyorum genelde:)
    O kadar güzel desenler var ki, koyacak yerim kalmadı, olsa daha alacağım:) Her cins kumaş var, basmasından likralısına kadar.
    Dikiş işlerim malum kış işlerim, şimdilik fikir toplayıp depoluyorum:))
    Hepinize sevgiler....

    YanıtlaSil
  9. yeşil yünden çim hep düşünüyorum balkonum çok büyük sayılmaz yazın balkona örsem süper olur...çok hoş

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)