23 Mayıs 2010 Pazar

Bugünün Postası :)

Maillerim birikmiş, hava yağmurlu, işim çok, kendimi kopyalatmayı ciddi ciddi düşünmeye başladım :))
Bakın bu arada ne ciciler buldum :))

Havluluk...







Hatırlarsanız ben böyle kibritlik yapmıştım. Onun altına bir halka ekleyip havluluk yapmışlar, ben şimdi bundan yapmazmıyım :))








Örgü Çantası...








Örgü malzemelerine örgü çanta yakışır diyenler için kolaycacık örülecek şirin bir çanta :)









Bir iğnelik fikri daha...





Evdeki yapma çiçeklerden düşmüş, kalmış çiçekleri değerlendirmek için bir fikir. Büyükçe bir çiçeğin ortasına bir parça kumaş ekleyerek değişik bir iğnelik, güzel bir hediye seçeneği de olabilir, ne dersinizi :) Yapılışı da kolay görünüyor linkte...






Cici para çantası...






Para çantalarının kullanımının artmaya başladığı bugünler için alternatif cici bir para çantası. Yapılışı linkte var....








Gülümseyin....

Fadimenin Kedisi

Temel, Fadime'nin kedisinden nefret etmektedir.
Birgün kararını verir ve Fadime evde yokken kediyi yakalayıp,
arabasına koyar. 1-2 kilometre kadar ileride, bir köprünün
yanına bırakıp evine döner. Kapıyı açıp eve döndüğünde bir de
bakar ki, kedi sepetinde oturuyor. Ertesi gün, Fadime'nin evden
çıkmasını bekleyip, kediyi yine arabaya atar. Bu kez 5-6 kilometre
ötedeki bir kasabada
,
bir çöp konteynerinin içine bırakır. Eve döner,
kapıyı açar, kedi yine baş köşeye kurulmuş, Temel'e kötü kötü bakıyor...
Ertesi gün işi iyice inada bindirir, kediyi yakaldığı gibi 10-15 kilometre
direksiyon sallar, bulduğu her tali yola girer, kedi yönünü kaybetsin
diye çeşitli şaşırtmaca yollara girer, daireler çizer. Sonunda yaptığı
işten iyice emin olunca, arabayı durdurur ve kediyi bırakır.
Arabasına atlayıp, evinin yolunu tutar.
Saatler sonra Temel, Fadime'ye telefon açar;
- Uy Fadime, kedi yaninda mi?
- Evde, niye soriysun da?
- O kurnazı telefona versene, Kayboldum.



7 yorum :

  1. hmm gayet hos duruyo kibritlikte havlulukda yapin valla benim yerimede benimde yapasim geldi yapacak bir sürü elisim var hangisini yapacksam artik bu tembellikle :D kolay gelsin size

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok güzel ama para çantasına bayıldım çok şirin..

    YanıtlaSil
  3. Hepsi çok güzel , hatta sen hepsinden daha da güzel yaparsın ama ben fıkraya bayıldımmm:))

    YanıtlaSil
  4. Hepsi harika ama ben yapamıyorum sadece imrenerek bakıyorum fikir var ama uygulama yok bende deniz kabukları ile pano yapmak istiyorum ama hiç fikrim yok sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. gerçekten hepsi çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. sevdacığım, vakit yetse hepsini yapacağım ama işte yok, yetmiyor :(

    aydilber, hep güzel ama yapmaya gelince kalıyorum işte :)

    Gönülcüğüm, çok cici değil mi:)

    Çilekciğim, şımartma beniiiii :))

    bilgeciğim, eminim uğraşsan yaparsın, biraz sabır, biraz azim herşeyi halleder :)Deniz kabukları ile pano 10marifette birkaç örnek olması gerek, bulamazsan haber ver benim arşive bakayım ...

    ayten, hoşgeldin, ama senin profiline giriş iznim yok :( Özelliklemi giriş izni vermiyorsun :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)