24 Eylül 2014 Çarşamba

Bu da Bitti...

Kitaplar çabuk bitmeye başladı değil mi :))
Çünkü bu aralar kış hazırlığı işlerinden dolayı fazla yoruluyorum, dolayısıyla daha fazla uzanıyorum dinlenmek için, dinlenirken de malum... okuyorum :)
Naşide Gökbudak'ın yazdıklarını zevkle okurum, gerçek hayat hikayeleri olduğu ve anlatımı çok akıcı olduğundan olsa gerek... Daha da okumadığım kitapları var, ama okumayı sevdiğim daha birçok yazar olunca... sıra gelmiyor işte :)
İşte son okuduğum kitabı... Aykırı Aşklar...
Aslında bu konuya çok rastlıyoruz... İpucu vermek istemiyorum, çünkü konu baştan yakalanıyor, biraz merak iyidir, ama Naşide Gökbudak hayranıysanız ve bu kitabını okumadıysanız, öne alın derim...




3 yorum :

  1. okunacaklar listemde senin tavsiye ettiğin kitaplardan çok var ablacım inşallah kısmet hepsini sırayla okuyacağım :)

    YanıtlaSil
  2. not aldım ilk fırsatta okuyacağım

    YanıtlaSil
  3. banu ablacığım....enkısa zamanda bulurum inşallah ...mutlaka okuyacağım....kışlık hazırlıkları bizim evde devam ediyor..kolay gelsin...hiç bir iş emeksiz olmuyor.güzel ,güzel hazır olduğu zaman da kışın iyi oluyor..sevgiler emel.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)