22 Eylül 2014 Pazartesi

Hafta Sonu Kitabı...

İlginç...
Hani bazı kitapları okurken tahminlerde bulunursunuz, ama emin olamaz ve merakla okumaya devam edersiniz ya... İşte o kitaplardan biri :)
Bir estetik cerrahının ilginç intikamı...
Sinemaya uyarlanmış, başrolde Antonio Banderas... Filmi çok daha ilginç olmalı, internette var sanırım, şu mobil modemden kurtulunca seyredeceğim :)

Okumanın dışında...
Bu evin işi hiç bitmiyooor... Bugün çamaşır ve banyo günü ilan edildi...
Sonrası ütü günü olacaktır tabii :)

Kırkyama işim devam... Kırlentlerimin birleştirme işleri bitti, sıra geldi yatak örtüsü motiflerinin birleştirilmesine... :)




5 yorum :

  1. ablacığım...tek kelimeyle MAŞALLAH.........kolay gelsin sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  2. kitabını değil filmini izlemiştim çok karışık duygular hissetmiştim merak ettim siz ne hissettiniz sevgiler Eylem

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir bloğunuz varmış :) ben filmini izlemiştim ve çok beğenmiştim. O doktorun yaşadığı duygu karmaşası, tutsağının durumu çok etkilemişti.

    YanıtlaSil
  4. Ben filmini izledim ve kelimenin tam anlamıyla sarsıldım. Kitabını okumadım ama film çok başarılı. İzle bence de.

    YanıtlaSil
  5. Kitabı olduğunu bilmiyordum.Bende filmi izledim ve gerçekten çok etkileyiciydi.Kesinlikle izlemeni isterim ablacım.her ikisininde yaşadığı o psikolojiyi anlamak gerçekten çok zor.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)