11 Temmuz 2010 Pazar

Çantalar, çantalar....

İnsanın kendi elinden çıkmış çantaları kullanması bir başka duygu bence... Hele bir de birisi "aaaa... ne güzel" dediğinde, "gerçekten beğendin mi, ben yaptım..." demek var ya, hoş oluyor değil mi...
Böyle çantaları yaparken, birkaç tane yapmak gerek, bir kenarda hediyelik olarak dursun. 
Beğenenlere, "al bir tane de benden sana hatıra olsun" demek var...
Küçük, kullanışlı ve dikimi kolay bir çanta örneği paylaşayım bugün....


Birçok amaçla kullanılabilir, büyüklüğünü ayarlamak elinizde. Yapılışı ise güzel bir şema ile verilmiş sitede, yapmak isterseniz şimdiden bir kenara kaydedin:)


5 yorum :

  1. güzelmiş ablacım, rengi de modeli de :D Yaparsan ellerine sağlık, eh o hediyeliklere yetişirsem isterim ama :D Şaka bir yana ben bunu yazarken bile sen başlamış hatta bitirmiş olabilirsin marifetli ablacım :D Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
  2. Banuşum ellerine sağlık
    içleri dolumu hediye edeceklerinin:))))))
    ben de isterimmmmm
    çok öptüm seni

    YanıtlaSil
  3. sevgili banu öncelikle virüs konusunda uyarın için teşekkürler..bu çantayı yapmam keşke mümkün olsa kapı süsüne de bayıldım dilerim içimizde ki çocuk hiç büyümesin sebzelerin yetiştimi ben kurutma işlerine başladım..sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. Sibelim, yok ya, dikiş işleri kışı bekler, vakit olmuyor inan...

    fidoşum, hele bir dikeyim, içlerini beraber doldururuz:))

    bilgecim, yapıyoruz gene de birşeyler değil mi elimizden geldiğince... Sebzelerin olmasına daha var, bizim buralarda geç oluyor, sana afiyet olsun, kolay gelsiiiin...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)