26 Temmuz 2010 Pazartesi

Üretim son sürat :))

Arka verandaya tezgah kurmam iyi oldu, boyalar filan orada hazır durunca, boş kaldığım zamanlarda  malzemeleri kapıp kapıp oturuyorum ve çalakalem birşeyler uyduruyorum. 
Dün yemek masasının yanından geçerken üzerinde renksiz, solgun görünen peçeteliği kaptım, o da nasibini aldı boyalardan, onu da ortamına uydurdum :))

Kandiller peşpeşe geldi, geçiyor, Ramazan ayı yaklaşıyor. 
Çalışırken tutamazdım oruç, işim çok dikkat ve sorumluluk isteyen, beynimi oldukça yoran bir iş olduğundan...
Ama iş hayatım biter bitmez tutmaya başladım. 
Dini vecibesi bir yana, oruç tutmanın kendime has sevdiğim yanları var... 
Öncelikle vücuduma, irademe hükmetmek, sonra, gece uyuyupta sahura kalkarsam birşey yiyemediğimden sahura kadar oturuyorum ve o arada annem uyuduğundan bana kızamıyor bende bütün gece internet başında oyalanabiliyorum :)) Gerçi ertesi gün öğlene doğru kalkabiliyorum ama o kadar da olsun artık. Bir de iftarı beklemek var, o ayrı bir heyecan, güzel bir beklenti oluyor. O ilk suyu içmenin verdiği haz var ya, o anda insanın beynine Allah'a şükürler doluyor verdiği nimetler için. Hele iftardan sonra kahveyle beraber sigarayı yaktım mı oh değmeyin keyfime:) Oruçluyken sigarayı hiç aramıyorum, manevi bir direnç oluyor demekki, yoksa normal zamanda ararım o keyfi....

Bütün dostların Kandili mübarek olsun, Sağlıkla, mutlulukla nice kandillere erişmek dileğiyle...


11 yorum :

  1. sevdiklerinizle beraber nice huzur dolu sağlık dolu kandiller,ramazanlar diliyorum.. Annenizinde ellerinden öperim..

    YanıtlaSil
  2. Banu hn. Ramazan ayının insana verdiği huzur hakkında yazdıklarınıza yürekten katılıyorum. Kandiliniz hayırlı olsun. Allah tekrarını görmeyi nasip etsin. Sağlık ve mutluluklar..
    www.sendepisir.com

    YanıtlaSil
  3. şimdiden hayırlı Ramazan ayı geçirmeni temenni ediyorum banu abla,ben de bu sene susuzluktan korkuyorum,ama Rabbim verir bir kolaylık...
    bu arada peçetelik de çok cici olmuş,ellerine sağlık,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Banucuğum ben de şimdiden hayırlı Ramazan ayı geçirmeni dileyerek kandilini kutluyorum

    YanıtlaSil
  5. Kutunun şekli de çok güzel. Süsleyince daha da güzel olmuş.
    Kandiliniz kutlu olsun.

    YanıtlaSil
  6. ne güzel olmuş,eline sağlık..
    kandilin kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık Banu ablacım, bu da güzel olmuş ama biraz daha mı renklendirseydin acaba, neyse sen kullanacaksın, gözüne hangisi güzel görünüyorsa öyle kullan. Ayrıca Ramazan ve oruç hakkında çok hoş bir yazı yazmışsın, o direnç ve haz hiçbir yerde olmuyor ablacım. Sevgiler. Hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  8. darmanım,
    niloşum,
    miniğim,
    nalanım,
    neduğum,
    cep aynam,
    sibelim, inşallah bu kandil milletimiz için hayırlara vesile olur....

    Kutumu fazla renklendirmedim, çünkü bulunduğu ortam beyaz ve kırmızı renklerde....

    YanıtlaSil
  9. Hayırlı kandiller.öpüyorum...

    YanıtlaSil
  10. Gamzelim, nice kandillere, sağlıkla... Sevgiler.

    YanıtlaSil
  11. Ablacığım ellerine sağlık, mutfağına çok yakışmış :) güle güle kullan. Ramazan ayı huzur ve bereket getirsin hepimize.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)