1 Temmuz 2010 Perşembe

Yeni yeni fikirler.....

Eh bugün yağış yok....
Yağış olmayacağını hava raporundan öğrenince dünden çamaşırlar yıkanmaya başladı tabiii.
Bugün kuruyanlar yavaş yavaş ütüleniyor.

Arada bir dinlenmek için pc başına çöküveriyorum, zaten hazırolda duruyor hep.

İşlenen bir parça kanaviçeye kumaştan çerçeve yapıp yastık haline getirmenin aşamaları....

Kanaviçe işlemeyi sevenler; yastık ve örtü hatta bir tablo, takım olunca çok hoş bir köşe oluşturuyor, bazı dekorasyon sitelerinde görmüştüm.








Bu arada evin ön tarafında ufak bir tadilat işi var, suların birikmeyip akması için bir drenaj yapılıyor, az önce ustalar gelip izolasyonunu sürdüler, biraz onlarla ilgilendim.
Yemek işini hallettik, ütüye devam.

Gene bir mola, gene pc başındayım.

Yükleyeceğiniz bir resmi kırkyama parçaları veya çarpı işi haline getirebilen bir program var "pattern maker". Burada kırkyama için olanını, online olarak hemen bir resim yükleyip sonucu alabiliyorsunuz.
Mesela, benim denediğim...
















 Çay molası verdim...
Ütülerim bugünlük bitti, yerlerine yerleşti, biraz oturayım dedim....


Kumaştan sepetler yapıyorsunuz ya, hani ben de yapacağım günün birinde :)) , işte onların dışında ve içinde cepleri olanlarını buldum, daha da kullanışlı gibi, ne dersiniz....







Saat beş olmuş.
Şimdi çıkıp kuruyan çamaşırları toplayayım, sonra akşam yemeğini hazırlarım.
Yemekten sonra herzamanki gibi elişlerimizi alıp otururuz tv karşısına. Gerçi artık seyredecek birşey kalmadı ya....
Olsun daha erken yatıyorum ve kitap okuyorum. Hamakta okumaya hala pek fırsat yok, ben de yatakta okuyorum:))
Bugünlük bu kadar...


6 yorum :

  1. kumaş sepetlere bayıldımmm

    YanıtlaSil
  2. kumaş sepetler çok tatlı yapmam lzım bunlardan bayıldım teşekkürler banucum

    YanıtlaSil
  3. Yastıklar çok güzel olmuş. Çerçeve kumaşın desenide bir karika. Ellerinize sağlık Banuca. Bana iyi fikirler verdiniz gene.

    YanıtlaSil
  4. bloğumu izlediğiniz için çok teşekkür ederim.

    TUĞÇE

    YanıtlaSil
  5. bu çantalar,çarpı işi programı ve yastıklar çok güzel,inşallah ben de birgün yaparım ve paylaşırım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  6. zoitsa, tiryaki, örgü çantam kumaş sepetlerden yaparsanız haberim olsun:))

    fadişcim, fikirleri vermek kolay, bir de icraat yapabilsem:))

    Tuğçecim, tatlım, blogun da senin gibi şipşirin, izlemeye devam ediyorum:)

    miniğim, eminim hepsinden yaparsın sen:)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)