11 Temmuz 2012 Çarşamba

Çok Çalışıyorum Çoook :)

Bugün neler yaptım bakın :)

Çekiştire çekiştireeee, salona getirdim, yerleri çizmesin ve kolay kaysın diye altına havlu koydum...
Dün salona taşınan tabak çanak vardı ya, işte bu büfeye yerleştiler, çekmecelere de sofra örtülerini koydum, bu iş tamamdır :)
Bilenler diyecek ki, orada kuzine vardı nooldu :) O arka tarafa hobi odamın girişine geçecek, buraya daha öne diğer soba gelecek, kuzineyi şimdilik salonun bir köşesine çektim :)...

Eveeet, hobi odamı boşaltıyorum, herşey küçük odaya taşındı, küçük odanın haline bakın :(
Malzeme manyağıyım ben, taşı taşı bitmedi yaaa :(
Neyse, işte boşaldı...
Asıl iş şimdiden sonra...
Önceki sene arka üç oda, yani yatak odam, hobi odam ve anamın odası yerden su almıştı, onu önledik, ama tahtalar kurudukça parçalandı :(
Şimdi yenilenecek tahtalar, ben de bu arada hobi odasının mobilyalarını boyayacağım, duvarlara raflar uydurup onları da boyayacağım, inşallah :)
Bu arada, yatak odamla hobi odamın arasına çizgili yere lambri duvar yapılacak, yani bir duvarım daha olacak :)

Bu sene salonla mutfak arasını da kapatmaya ve kışı arka tarafta geçirmeye karar verdik,

salonda soba hazır olacak, gelebilirsiniz yani :))

İşte böyle :) 
Yoruldum :(
Artık bir kahve yapıp, elime işimi alıp tv karşısına geçebilirim değil mi  :)
Yaaa, bu arada nevazil mi oldum ne, ağzımın içi acıyooo, sertçe birşey yiyemiyorum, hemen böğürtlen yaprağı kaynattık, soğuk olarak gargara yapıyorum, pek iyi geliyor, aklınızda olsun :)




52 yorum :

  1. Kara dut şurubu da Banu ablacım varsa ağızdaki yaralara iyi gelir ayrıca çok da faydalıdır.. stres yaptın herhalde çok geçmiş olsun.. İşleriniz de pek çokmuş Allah kolaylık versin.. (^_^)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok be Tatlı cadım, stres yapmadım, geçen hafta diş çektirdim ya, önceden apse de yapmıştı, ondan oldu herhalde:)
      Kara dutları yedim bitirdim, şuruba kalmadı, seneye yapayım bari, ama böğürtlen yaprağı heryerde herzaman hazır buralarda:)
      Sağol canımcım...

      Sil
  2. Oo desenize bu yaz işlerle geçiyor. Tadilatlarda Allah kolaylık versin. Ağızdaki yaralar benim de baş belam. Şimdi yine pörtlediler. Söylediğiniz iyi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Denizcim, tadilat işleri ancak yazın olabiliyor, malum kışın karlar altındayız :)
      Ve her yaz mutlaka bir iş çıkıyor ve benim yazlık hobi projelerim de hamakta kitap okuma hayallerimde başka yazlara kalıyor :))
      Sana da geçmiş olsun, böğürtlen bulamazsan, karadut şurubu da oluyormuş bak ...

      Sil
  3. O hobi kutularına bayıldım bayıldım :)

    bi de gözlerimi kapatıp hayal ettim evin bitmiş halini, güzel olacak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşuna adım "kutu Banu"ya çıkmadı Süpercellmacım, bulduğum her kutuyu kaplıyorum, manyakça hobi malzemesi toplayınca yetmiyor bile kutular :)
      Ben de hayal ediyorum ama bakalım gerçeği uyacak mı hayallerime :)

      Sil
  4. Arkadaşım kolay gelsin diyeyim,bayağı bir iş gözüküyor.Odanla hobi odanın birleşmesi güzel olur,paravan da olsa.Çok yorma kendini,kışa daha çok var.Bahçe işlerin hafifledi mi?Hiç sebzelerini göremiyoruz.Öptüm,annene hürmetlerimi unutma.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Sibelcim, yatak odamla hobi odamın arası zaten açık, o perdeyle ayrılıyordu da şimdi lambriyle ayıracağım:) Bu sene bahçe işlerini yapmıyorum desem yeridir, bostan ekmedim, ancak çim biçiyorum, yardımcım askerde ya, Ağustosta gelecek, o nedenle maydanoz nane dışında sebze yok, ama çok şükür bu sene meyva bol :) Annem yanımda hemen söyledim, o da sana sevgilerini gönderdiii :)

      Sil
  5. Kolayliklar diliyorum, böyle düzenleme islerini pek sevemiyorum ama sonrasi cok güzel oluyor :)

    Bayagi hobi malzemesi varmis, görünce benim bir iki kutum minicik geldi gözüme :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben severim değişikliği sevgili Kelebek gibi :) Hobi manyağı olunca malzeme manyağı da oluyor insan böyle :)

      Sil
  6. Of of, sen anlattın, ben daraldım. Çünki ben tembel, sen maşallah Speedy Gonzales :))) Allah kolaylık versin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin tembel olduğuna inanmam Nihalim :) Evde yapılacak tadilat yoktur ondan :)

      Sil
  7. Banucum kolay gelsin büyük işlere kalkışmışsın mobilya çekerken aklında bulunsun(gerçi sen bilirsin)Limonu ortadan kes kesik kısımları yere gelecek şekilde ayakların altına koy uçuyorlar emin ol:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Serabım, ama büfenin ayakları yok kiii :) Aslında ayaksızlar için en rahatı oklava koymak altına:) Zaten limon da kullanmıyorum, limon suyu alıyorum ben :)

      Sil
  8. Gerçekten çok işiniz var kolay gelsin.
    Bende ve büyük kızımda da ağız yaraları çok olur genelde sıkıntı derler böğürtlen yaprağı ve karadut şurubunu öğrendiğim iyi oldu.
    Evinizin yeni hali de eminim sizin için daha kullanışlı olacaktır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol sevgili Gül kokuları :)
      Ağız yaralarının nedenini bilemiyorum, ama ben de ne sıkıntı ne stres var, sadece dişim apse yapmıştı ya,çektirmiştim, belki ondandır...
      Hobi odam güzelleşsin yeter aslında ama, salonu kışın kapatmak, arkada oturmakta ekonomik olacak :)

      Sil
  9. OOo Banuş neler yapmışsın,kolay gelsin dikkat et belini falan incitirsin mazallah,öptüm seni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabişim nerelerdesin sen, özlettin kendin :) Belime ortopedik korse takıyorum ağır iş yaparken merak etme :)

      Sil
  10. Evet karadut da çok iyi gelir , bende de çok olur.. Kolay gelsin işin çok görünüyor , hobi malzemelerin çok hoş görünüyordu hepsini karıştırasım geldi :)

    Sevgiyle kalın , bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Yeni Birşeyler Yapmak lazım, sağol :) Ne zaman istersen gel karıştır :))

      Sil
  11. Geçmiş olsun Banucum,tadilat görmek istemiyorum .Kombiye geçişte canım çıkmıştı,sonra parke ve salon tadilatında şimdi mutfak ve banyo yapılacak hiççç çekemem valla ne yapıcaz bilmem .Allah kolaylık versin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Nuraycım, ben severim de annem nefret eder tadilattan, ortalık kalkıyor, karışıyor ya :)

      Sil
  12. Hiç boş oturuyorum demeyecekmisin? Sen anlattıkça benim kemiklerim sızlıyor. Şaka bir tarafa çok hırpalama kendini. Kolay gelsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak boş oturamam gerçekten Solmazcım :)) Hırpalamam merak etme sağol canımcım :)

      Sil
  13. Tadilat görünce korkuyorum :) Sanki bizim evde de altından kalkamayacağım gibi hissediyorum :))

    Evin yeni halini merakla bekliyorum. Sen herşeyi halledersin. Ama kendini de çok yormadan yavaş yavaş yap. Hasta olmayasın bunca işin arefesinde.

    Çoook çok kolay gelsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seviyorum değişikliği Ayçacım, o nedenle balıklama atlıyorum, her nekadar anam itiraz ediyorsa da :) Bayrama kadar belki hepsi biter, ramazana kadar ağır işleri bitireyim, gerisi zaten usta işi :)

      Sil
  14. dikkatli çalış yoruyorsun kendini, yavaş yavaş yap.linsterine al diş etleri için gargara anında etki ediyor.kolay gelsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur Fiammacım olur sen merak etme :)
      Böğrütlen yapraklarım geçirdi bileeee :) Zaten eczaneye kadar gidemem bu sıcakta :)

      Sil
  15. Herşey bir yana; bu kadar sorumluluğu (anne, ev, bağ-bahçe, kuyruklu oğlan, çarşı-pazar-yemek-siparişler - liste uzar gider -) böyle güler yüzle yola verip; onca işi başkası yapmış, eziyeti başkası çekmiş, siz de ayak ayak üzerine atmış havasında günün devamını getirebilmenize şapka çıkarmamak elde değil! Ben sizi içtenlikle tebrik ediyorum! Sizdeki sabrı ve yaşama sevincini kendime de diliyorum....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Nurdancım eziyet filan çekmiyorum canım benim, böyle işleri seviyorum ben, alışmışım harekete, boş kalamıyorum ki :)) Gel sana da bulaştırayım bir güzel sarılarak :)

      Sil
  16. Öncelikle geçmiş olsun Banucum ve kolay gelsin, değişikliklerin tümü de güzel olacak şimdiden gözümde canlandırabiliyorum. Annenize selamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, iyisin değil mi, seller filan, seni merak ediyorum hep... :(
      Sağol canım, inşallah güzel olur tadilat sonrası :)

      Sil
  17. Banu Ablacim yine harikasın ,gün eksilmesin gönül pencerenden.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki adsızım var, şimdi sen hangisisin bilemedim, ama sağooool :))

      Sil
  18. kolaylıklar diliyorum Banucum... birden bire yorma kendini ama... yavaş yavaş yap... (yorum bırakamadığım zamanlarda da hayıflanma... atom karıncadan beterim bu ara. :))) )
    anneciğine sevgiler...
    öptüm kocaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Ruşencim, aman işlerin yoğun olsun da yorum bırakmasan da olur, olur da, arada bir kısacık ceee desen de iyi olur :))

      Sil
  19. Yorgunluğunu amadan bir diğerini ekliyorsun sanki. Maşukiye mi burası, cabbar cevval mişsin. Ben de böyle bir yer istiyorum ama yalnızlıktan korkuyorum galiba. Sena

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senacım, yoruluyorum belki ama keyif alıyorum bu işlerden :)
      Maşukiye değil... İnsan buralarda korkmuyor nedense, ben şehirde apartmanda korkardım ama burada hiç korkmadım 7 senedir, Allah korkutmasın :)

      Sil
  20. Banuuuu çok işin var gerçekten de,Allah kolaylık versin canım ya!Bak şimdi görünce benim bile içim bir hoş oldu .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet Colettem, sonuç değer inşallah bu kadar işe :) Ama aklım hobi boyamalarındaaaa :(

      Sil
  21. hiiiiiii çok iş vaar çokkk.. hemen iznimi alıp yardıma geliyorummmmm :)
    ALLAH sağlık versin sen her işin ama her işin üstesinden gelirsin evelallah..;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Darmanım benim, hallediyorum yavaş yavaş :)

      Sil
  22. amanın...gönlüm koşup gelmek ve bir ucundan tutmak istedi görür görmez.çoook kolay gelsin Banucum zor işlere kalkışmıssın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Güldencim sağol :) Ara sıra zor işlere de kalkışmak gerekiyor naaapiiim :)

      Sil
  23. "bir duvarım daha olacak" diyorsun yani. Şimdi o duvarları dolduracak ne cin fikirler vardır senin kafanda:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eeeevet Saadetcim, bir duvarım daha olacak ama salon-mutfak arası duvarı unutmuşum saymayı, iki duvarım daha olacak yaşasıııın :))))

      Sil
  24. Ay bana da şu temizlik, titizlik obsesyonu hastalığı bulaşsa biryerden keşke. Sıcakta yaydım oturuyorum. faaliyet sıfır:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Nedreet, titizlik yanımdan bile geçmiyor benim, anamın zoruyla titizlik ediyorum :) Sıcaklar çok fena gerçekten aşağılar yanıyor, çok şükür bizim buralar serin... Şu anda ön verandadayım,hafiften esiyor :)))

      Sil
  25. yaa resimlere bakarken evini de gördün dolayısıyla :) bu benm hayallermdeki ev dedm kendime :) öok güzel bi evin var. Malzemeler de öyle :)kendine iyi bak :) bu arada bloguma da beklerim :)

    YanıtlaSil
  26. Sevgili Hobimsi, çok dağıtık bir zamanıma gelmiş, mail kutumda kalmış bu yorumun, cevaplayamamışım, çok ta ayıp etmişiiim:(
    Sağolasın, şimdi geliyorum bloguna :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)