18 Temmuz 2012 Çarşamba

T Shirtten Tabağa....

Sizin veya çocuğunuzun desenini çok sevdiği bir t shirt ü lekelendi ve giyilemez halde...
 Pekiii... Bu t shirt tün deseninden bir tabak yapmaya ne dersiniz :)
İyi fikir değil mi :)
Yapım aşamaları Shannon Berry nin sayfasında....

Beni soran var mıııı :))
Bugün japon eriği hasadı yaptım, bir kısmını komşularım için torbaladım, bir kısmını da komposto yapacağım kış için... Ben toplarken fotoğrafçım iş başındaydı ama maalesef makinanın pili bitmiiiiş :(


14 yorum :

  1. Fikir çok güzel ama ben erikleri görmek isterdim,afiyet olsun.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  2. Ben toz bezi yapardım:)) Hayal gücüm o kadar ne yapayım:)

    YanıtlaSil
  3. Banu Hanım eriklerin bir resmini bekliyoruz ama, bizde erik yok, bol bol kayısı dağıtıyoruz:)

    YanıtlaSil
  4. Oh,afiyetler olsun.Senin komşun olmak varmış..

    YanıtlaSil
  5. Nurtenbeğendi hanım çok yaşasın. Çok eskiyse toz bezi torbasına değilse verilmek üzere eski torbasına koyardım muhtemelen.

    Erikleri güzel günlerde afiyetle yiyin - fotografları da zannımca göz hakkı olmasın; komşu payı artmasın diye koymadınız :)) şaka şaka...

    Bu sene erikler çok bereketli; apartman bahçesi ve iki adet olmalarına rağmen bizimkiler de konu komşu herkese yetti gerçekten ...

    YanıtlaSil
  6. Sevgili Banu,kaç gündür bahcedekilerin akıbetini merakla bekliyorum,galiba sen bizi oyalıyorsun :)) Azıcık takılayım dedim canım.Bu sıcaklarda dikkat et kendine.Sen yine uslu durmadin.Ama Dalı'ndan meyva toplamanın keyfi bambaşka.Afiyetle yeyin.

    YanıtlaSil
  7. Yanıtlar
    1. Hadi ya.. İyiymiş. Eh.. komposto yaptığında bizi çağırırsın artık.. :)

      Sil
  8. bende kesin toz bezi yapardım ama güzel fikirmiş...

    YanıtlaSil
  9. ohh mis gibi organik kompostoo

    YanıtlaSil
  10. sen sorulmayacak birimisin? soruyorum ablamm nasılsınnn? :=

    YanıtlaSil
  11. Ooooh buz gibi erik suyu da harika olur bu havalarda.Oralarda olsaydım bu hasattan bizede nasip olurdu:((

    YanıtlaSil
  12. Canım ablacığım peçete transferi derken şimdi senin sayende birde tişört transferini öğrenmiş olduk,çok beğendim....
    işlerinde kolaylıklar ,teyzeciğimle beraber güzel bir ramazan geçirmenizi dilerim ...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)