10 Temmuz 2012 Salı

Çok Yoruldum Çoook... :(

Sabahtan arkadaşım Sevili de aldım, hesapta arabayı servise bırakıp alışveriş merkezine gideceğiz...
Arabanın muayene zamanı geliyor ya, sileceklerde boşluk var takılıyor, o yapılacaktı, ama ne yazık ki benden önce üç araba sıraya girmiş, kaldı :(
Bari egzos muayenesini yaptırayım dedim, sınıfta kaldım, egzostan fazla karbonmonoksit çıkıyormuş, ayar yapılması lazımmış, o da kaldı :(

Neyse gittik alışveriş merkezine, evde biiir sürü eksik vardı hepsini yüklendik....
Oradan yapı markete gittik, yağlıboya ve sünger rulo aldım, hobi odamın mobilyalarını filan boyayacağım ya...

Eve geldim aldıklarımı yerleştireceğim ama nereye...





Hani ikinci derin dondurucum vardı, bozulmuştu da, kiler olarak kullanıyordum, hatta kaplamıştım :)
İşte bunu arka verandaya yani dışarıya taşıdım, heee, ben taşıdım, naapim bedava taşıyacak koca bulamadım ya :))






Onun yerine yanındaki üstüste kullandığım dolapları çektim, yani gene ben çektim :))


Mutfaktan arkaya geçiş rahatladı :)


Neyse.... Aldıklarımı yerleştirdim, haaa bu dolabın alt tarafında tabak çanak vardı, hani gündelik olmayanlar, onları salona taşıdık anamla, salondan nereye gidecek, önümüzdeki günlerde görürsünüz :) Alt dolap şimdi kiler oldu, üstte tencereler-borcamlar var :)

Bir yandan arka odaların halıları kilimleri kalktı, yerlerin tahta döşemeleri değişecek ya, kilimler makinada yıkandı, halılar el halısı olduğu için tarafımdan yıkanacak özenle, onlar benim çocukluğumun anılarıyla dolu çünkü :)

E artık yoruldum demek hakkım değil mi :) Yorulduuuuuum :)
Öptüm hepiniziiii :)













13 yorum :

  1. Ablacım ne işler görülmüş öyle...heee bir de devamlı onu yapacak,bunu yapacak koca diyorsun ya...her seferinde hangisi bunları yapıyor acaba diyorum.benimki bir ampul bile takmaz da...

    YanıtlaSil
  2. Ayy Banuuu; sakın el halılarını yıkama, tüyleri dökülür kel olur valla... beyaz sabunla sil yeter. Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten bu kadar işe yorulmaman imkansız. iyi istirahatler..

    YanıtlaSil
  4. Bayağı koşturmacalı bir gün geçirmişsin Banu abla..İyi dinlenmeler:)

    YanıtlaSil
  5. çok güldüm bu yazıya,taşıma bölümlerine:)kolaylıklar diliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. kolaylıklar dilerim , anlattıklarınıza göre yorulmamak ne mümkün :)

    YanıtlaSil
  7. kolay gelsin sana ama anladığım kadarıyla işin bitmemiş henüz....

    YanıtlaSil
  8. yavaş yavaş yap canım,biliyorsun sonra kolunda sıkıntı oluyor,yorma kendini :(
    kolay gelsin ALLAH işini ras getirsin..
    sevgilerrrr.... ;)

    YanıtlaSil
  9. kolay gelsin tatlım...
    Allah yardımcın olsun...
    birazda dinlen...
    kendini yorma bu kadar....
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  10. Allah seni nazarlardan saklasın bedava koca olayına bayıldım yorma kendini banucam

    YanıtlaSil
  11. kolay gelsin Banu hanım:)

    YanıtlaSil
  12. Allah yardımcın olsun,kendini de fazla yorma,her şey olacağına varır.Yaşlılığa can saklamak lazım.Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  13. listede her iki blogunuz yer aldı.. sanat(genel) blogunuz da tamamlandı... kontrol etmeniz rica olunur...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)