30 Temmuz 2012 Pazartesi

İşler Güçler.... Bitmez Değil mi :)

Bitmez bitmez, Allah bitirmesin de zaten :)

Malum öğlene doğru kalktım... Evin birkaç eksiği için aşağıya indim, aşağılar yanıyor yanıyor, çok şükür bizim yukarısı ağaçların da sayesinde bayağı serin oluyor...

Dün gece çamaşırlar yıkanmıştı, az önce onları toplarken güldüm kendi kendime :)

Önceki gün önümde meyva-sebze toplama önlüğü vardı ya, bugün de mandal önlüğü vardı :)) Fotoğrafçım Bıdık beyin yemeğini vermekte olduklarından peşimde değildi, o nedenle ben önlüğün diktiğim zamanki resmini göstereyim olur mu...
Dikilişini de açıklamışım....

Başka ne yaptııım.... Portmanto-Ayakkabılık boşaltıldı, temizlendi, kendi yaptığım rafların kenarları kesilip öyle bırakılmıştı, oralar yapışkanlı kağıtla kapatıldı, eski terlikler bahçe terlikleri olarak ayrıldı falan filan :))

Bütün ev yerleşince zaten hepsini paylaşırım detaylarıyla olur mu :)

Bugünlük te bu kadaaar....


23 yorum :

  1. Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ZeyZey, sağol :) Blogun var mı yok mu bilemedim :(

      Sil
  2. Hoşgeldin Banucuğum! Allah kolaylıklar versin. Biraz düzelince attın kendini çarşıya pazara, verdin işe güce değil mi? Aman aman tek iyi ol (alım) da uğraşıp duralım. Öptüm seni ,fotoğrafçı teyzemi(!) ve de izni olursa Bıdık beyefendiyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem, oturmakla işler olmuyor ki, başladım Allahın izniyle :)
      Bıdık izin vermez olur muuu, bayılır öpülmeye, mest oluuur :)
      Biz de seni çoook öptük :)

      Sil
  3. ALLAH hepimizin işlerinde kolaylıklar versin.Bu arada mandal önlüğünüzde çok şık.Sevgiler :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Aytencim, önlüğüm şıklığından çok pratik aslında :)

      Sil
  4. Ellerine sağlık.
    Maşallah. Az dolap, az dikiş adımlarıyla devam et, tamamen iyileşmiş olmalısın.
    Ben deniz aşağıdakilerdenim, İzmit yanıyor arkadaşım, solağa çıkılacak gibi değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Senacım, dikiş eskiye ait, şimdi tadilat zamanı ve tabii temizlik :) Tahmin ediyorum İzmit yanıyordur, Allahtan buralar serin :)

      Sil
  5. I can't make the translate button work, so I can't understand a word on your blog, but I LOVE the little apron! Thank you for sharing it with us!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa Linda, translating Turkish to English with google being a little funny :)
      I sew an apron for picking up the vegetables-fruits, and another one was for clothespins :))

      Sil
  6. merhaba inanılmaz enerjiksiniz maşallah diyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Pınarikom, bu aralar enerjiye çok ihtiyacım var :)

      Sil
  7. anlasilmistirrr
    sen masallah iyilestin banucummmmmmmmm
    :)))))))))))

    YanıtlaSil
  8. aynı model bende de var:) maşallah kalkamadığın günlerin acısını çıkarmışsın yorma kendini demiştik ama:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne talı tesadüüüf Örgü çantam :) Daha acısını çıkartamıyorum çünkü bir müddet sonra dizim "yeter artık otur"diyor :(

      Sil
  9. Evet iyileşmişsiniz banu hncım ama yinede dikkat edin fazla yormayın kendinizi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok daha tam geçmemiş sevgili Nebby, fazla birşey yapamıyorum :(

      Sil
  10. İşler korksun artık senden.Önlükte çok güzel.Sevgiler canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canancım, öyle bir haldeyim ki işler benden değil ben işlerden korkuyorum, çünkü çok büyük işlere kalkıştım :(

      Sil
  11. Banuş, hani sen dinleniyodun???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinleniyorum Sabişim dinleniyorum, bak bütün işler duruyor :))

      Sil
  12. Merhaba Küçük Kara Balık (Selcen), seni çoktaaan takibe almıştım zaten :) Tekrar hoşgeldiiin :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)