12 Temmuz 2012 Perşembe

Marangoz geldi Haaanıııım :)

Sabahtan halı temizledim, yıkadım....
Öğleden sonra indim benim meşhur bodruma ...
Hani hobi odama çekmecelerden raflar yapacağım ya, onlarla uğraşacağım...
Bunlar çok eski çekmeceler, haşat vaziyetteler...
Büyük olanları sökünce sadece tahtalarından faydalanabileceğim çıktı ortaya...
Bunlar da küçük çekmeceler, sökmeden önce resim çekmeyi unutmuşum :)
Çekmecelerin orta yerlerine rafta lazım değil mi,
alırız elimize dekupaj aletini, hallederiz :)
 Artık çekmeceler raf halini aldı ve boyanmaya hazırlar :)

 6 tane de düzgün tahta buldum, bunlar da gardrop parçalarıydı herhalde...
Bunlar için yapı marketten ray ve raf askısı almam gerek, onlarla asmak iyi oluyor, rafları istediğin gibi ayarlıyorsun...
Hah...Gardrop kapısı varmış daha, bu iyi işte...
Ne mi yapacağım, odanın üç duvarına çepeçevre tezgah istiyorum, bunlar da tezgah olacaklar :)
Yetmezse yatak suntası da var, yettiririz :)
İnşallah düşündüğüm gibi olur hepsi... Şimdi sıra boya işlerinde, yarın başlarım herhalde...
Artık yoruldum, işimi alıp geçeyim tv karşısına değil mi :))


46 yorum :

  1. Meraktayım. Çok becerikli hanım tanıdıklarım oldu ama içlerinden hiç marangoz çıkmamıştı:) Varan biiiiirrrrr! İdolümsün Banu ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nurtencim, ben de meraktayım aslına bakarsan :))
      Devamlı bir yardımcım olsa daha neler yapacağım tahtalarla ama, bazı şeylere gücüm yetmiyor, bazıları da tek başına olmuyor :(

      Sil
  2. Yardımcı lazımsa o bahçede bir fincan çay ikramı karşılığında çoluk çocuk sana yardıma gelirik =)Kolay gelsin ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolun valla Yaşamsal Ganimetler, siz gene gelin ziyarete, işler nasıl olsa hallolur :)

      Sil
  3. yalnızca marangozmu! maşallah her iş geliyor elinizden,bende tamamlanmış halini merakla bekleyenler sırasına girdim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşler başa düşünce Yasemincim, halletmek zorunda kalıyoruz böyle :) Merak edenlerin sırasının en başında ben varım :))

      Sil
  4. Sadece marangozmu??? hem boyacı,hem tamirci,hem en güzel etamin işi yapıcı,kesici,biçici,ev işleri,el işleri,hobi işleri.......................ay yoruldum gerisini sen tamamla banuşum kolay gelsin sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Sabişim sayma :)) Çoğunu devretmeye hazırım, yetişemiyorum :(

      Sil
  5. Sevgili Banu, http://rhr-ozgrkdn.blogspot.com/2012/07/iki-tasn-arasndamobilya.html -burada Dresuar yapmıştım,denemelisin,elinde bol malzama var,çok kullanışlı oluyor.Tezgahı merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bayrama kadar inşallah bi şekilde bitecekler Özgrkdn cııım :)

      Sil
  6. Aç,açıkta kalmazsın anacığım sen:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heee aç kalmam de mi Nedretim, mahallenin tamirciliğini yaparım :))))

      Sil
  7. Kız senin durdurma düğmen yok mu? :D ablacım maşşallah sana artık ne diyim :D Allah kolylık versin abşacım sevgiler öpüldün

    Yardıma ihtiyacın varsa eşimle bir gün ayarlaryıp gelelim canikom :D Öpüldün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelim dur düğmesi doğuştan yokmuş :)))
      Sağol güzelim benim, yavaş yavaş olacak hepsi, öptüm hepinizi :)

      Sil
  8. çokmuş işin senin maşallah diyelim nazar değmesin.)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İş mi çok ben mi iş çıkarıyorum Saadetcim orası belli değil :))

      Sil
  9. elinizden her iş geliyor maşallah... bloguma beklerim http://pespembemutkuluk.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önce bloguna gittim Şebnemcim, yorumlarımı bırakıp geldim :)
      İş başa düşünce her işi yapıyor böyle insan işte :)

      Sil
  10. Kelimelerim tükendi, diyecek söz bulamıyorum ben size:))) MAŞALLAH.
    Bıdık'ı öptüm kocaman.
    Kolaylıklar diliyorum.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Okuyanım, deli de çılgın de çık işin içinden :))

      Sil
  11. Şekerim Mesih biziz de, kimsenin haberi yok:))Şaka bi yana şehirde yaşasan sana her köşe başı malzeme,koltuklar kanapeler sandalyeler her gece ama her gece sokağa atılıyor burada.Günlerce sürüklenir sonra biri gelir parçalar, iki yay alır gider..Tezgah deyince; geçende hani şu annelerimizin kullandığı büyük yüksek formika masalar vardı ya,ondan bi tane spotçuda gördüm,50 lira istedi,40 liram vardı,vermedi adam,aklım kaldı.Ondan harika tezgah olurdu..Bu arada ince duralitle arkaları sabitlemek de sağlamlığı artırıyor biliyorsun,ama duralit her zaman bulunmuyor,onun yerine yapı markette(sizin orda Bahaus var,bikaç yıl önce gitmiştim,he he he) izopor inşaat köpüğü var,çok sağlam..Onlardan kağıt kaplayıp raf da yapıyorum.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amanın Özgrkdncım, iyi ki oralarda değilim, hergece çöp çöp dolaşırdım, bodrumda yer kalmazdı, anam çıldırırdı herhalde :))))
      Bizim burada Baumax var, Bauhaus İstanbulda :))
      Ben bedavaya çıkarmaya çalışıyorum anacım, bodrumdan birşeyler eksilsin hem de :))

      Sil
  12. Banu abla;
    Sakın koca bulamadım diye üzülme, seni bulamayan koca üzülsün bence:))))). Bu nasıl bir marifettir, nasıl bir azimdir. Maşallah maşallahh...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alemsin Harikalar Atölyesi:))) Kıymetimi bilemeyen çok üzüldü ama hala üzülen başkaları var mı bilemem :))))

      Sil
  13. Üç gündür yoğunluktan hiç bir şeye bakamadım.Bu gün on dakikalığına bir göz atayım dedim.Bu ne hamaratlık Banucum .Sen hiçmi yorulmazsın be arkadaşım.Yazın yanımda senin gibi bir arkadaşım olsa hiçbir işte gözüm arkada kalmaz:(( Ama malesef senin gibi on parmağında on marifet olanı yok:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bereketli olsun yoğunluklar Canancım :)
      Yorulmazmıyım, yoruluyorum tabii, ama kafaya koyduğunu yapan tipim işte naaapiiim :)

      Sil
  14. Ayyy vallah, alemsin sen, seni nasıl yavaşlatacağım ki buradan ben. Bak 2 gün bari yavaş çalış çok sıcak havalar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, merak etme yaaa, burası öyle sıcak olmuyor ağaçlar sayesinde, bak yavaşladım zaten :))

      Sil
  15. Diğer arkadaşlarımın dediği gibi 41 kere maşallah
    Valla sana nazar değecek.
    Azıcık bana da enerji gönderir misin.
    Kendine iyi bak blog arkadaşlarının senin gibi dosta ihtiyacı var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çiğdemcim, enerjim yok okadar bakma yaptığım işlere, zorluyorum biraz :)

      Sil
  16. Yorma kendini bu kadar,sen lazımsın bize Banu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak etme Tülinim, kendimi öldürmeeem :)))

      Sil
  17. banu ablacım ben gelidm beklerim artıkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihayet Aynurcum, hoşgeldin aramıza :) Şimdi baktım bloguna ne güzel havlu işlemeleri onlar öyle :) Bloguna izleyiciler gadgeti eklersen izleme alabileceğiz... Bilemezsen yardım iste olur mu :)

      Sil
  18. vay canına banu ablacım marangozluktamı var sende...Bursada olsan seni dayıma isteriz inanki...Tam senin gibisi lazım dayıma..Harikasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Anekzuram, ben bu işleri yapacak adam isterim, yaptıracak değil :)))))

      Sil
    2. doğru söylüyorsun ablacım...

      Sil
  19. Banuş hiç üşenmiyorsun, bir de bütün marongoz aletlerini almışsın arkadaşım.Maşallah deyip kaçayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üşenmem Sibelcim, alet edavatı da pek severim :)

      Sil
  20. Harikuladesin, on parmakta kaç marifet :)

    YanıtlaSil
  21. ablacım sizleri izlemeye aldım ama izleyemedim yardımmmm

    YanıtlaSil
  22. banu ablacım olmadı bir türlü senden rica etsem sen yaparmısın eksikleri

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynur bana giriş mail adresini ve şifreni mail at, halledeyim şekerim...
      banu@arikkok.com
      adresine

      Sil
  23. Helal olsun sana Banu abla ya. Son halini merak ettim..

    YanıtlaSil
  24. Banu abla sana da enerjine de bayılıyorum.Süpersinnnnnnn:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)