9 Kasım 2012 Cuma

40 Kuruşa Bambu Servis Bulunca... :)

Yaaa işte böyle dün alışveriş yaparken 40 kuruşa tek bir bambu servis buldum...
Bugün hazır elimdeyken bir işe yaratayım dedim ve oturdum masanın başına...
Malzemelerimi toparladım...
 Eeeeeveeet... Kutu yaptım, kapağına da ördekli peçete dekopaj yapıp boyayla etrafını tamamladım... :)

Neden ördek tercih ettim biliyor musunuz :)
Hani bana geleceksiniz ya,
E birşeyler yiyip içeceğiz herhalde :))
Benim bardak altlıklarımın kutusunun üzerinde bir ördek var, çok ta seviyorum onu, işte ona takım yaptım bu kutuyu, kutuya da kurabiyelerimizi koyacağız :)
Mahsuscuktan böyle işte :))

İçinden mamamları alıp kapatalım da resmi görünsün :)
Soran varsa, kutunun yapılışını da göstereyim, çok basit...
Servisi elinizde kıvırarak yan parça ölçüsü alıyorsunuz, benim yan parçalarım 6x15cm. servis uzunluğu ise 49cm. Yan parçaları kalın mukavvadan keserek yapışkanlı kağıtla kapladım...
Silikon tabancamla önce parçaların kısa tarafını silikonlayıp her iki parçayı ayrı ayrı ucuna yapıştırdım...
Sonra o parçaların alt uzun taraflarına, ikisine birden silikon sıkıp servisin üzerine doğru çevirip yapıştırdım...
Son olarak arka taraflarına da silikon sıkıp ikisini birden çevirip arkayı da yapıştırmış oldum...
Böylece kutumuz bittiiiii :)
Kapağın önüne, isterseniz yanlarına su taşı, fisto gibi süs yapıştırırsınız, üzerini de istediğiniz gibi süslersiniz :)


53 yorum :

  1. harika olmuş iyi fikir teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. SEBAHAT ÖZÜN9 Kasım 2012 16:53

    YANİ BANUCAM SANA NE DESEM BİLMİYORUM.YARATICILIKTA ÜSTÜNE YOK.ELLERİNE SAĞLIK.AMAN HA KUTUYU SAKLAYALIM Kİ BİZ DE GELİNCE KULLANALIM KISMETSE ..SELAM VE SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sebahatcım, gelirken kurabiyeleri unutma, kutusu benden kurabiyesi senden :)) Öptüm seniii :)

      Sil
  3. Elinize sağlık güzel olmuş. Bende mi dekopaj öğrensem ne :) Bambuları çok seviyorum kullanışlı oluyor. Mutfak raflarının bir kısmında örtü yerine bambu kullandım. Kaymıyor temizlikte pratik oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Acemi blogger cım, yaparsın dekopaj zor değil, arkadaşlar tariflerini bloglarda veriyorlar... Ben de mutfak çekmecelerinde kullanıyordum :)

      Sil
  4. Ellerinize saglik Banu Hanim, cok yatatici ve basarili bir calisma olmus.
    Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  5. Tamam, ikramlıklar hazır.
    Sıra ziyaretine gelmekte.
    Yani geriye kaldı 3 nalla bir at:)
    Ellerine sağlık,çok hoş olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelirken kutuya koyacağımız kurabiyeleri unutma ama Aheste bestem :))

      Sil
  6. Çok güzel olmuş, iyi fikir Banucum, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  7. Çok yaratıcı fikir ve süper sonuç.

    YanıtlaSil
  8. Peçete nefis, kutun ondan da nefiissss

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elift cim, peçete nefis ya, kutu da o nedenle nefis :)

      Sil
  9. bambunun üzerine peçete ne kadarda yakışmış harika bişiy olmuş bu elcağızlarınıza sağlık banu ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Peçeteler nereye yapışsa güzelleştiriyor X madame cım, heryere yapıştırasım geliyooo :))

      Sil
  10. harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. 40 kuruşa bambu mu? Sen de ANG gibi dört ayak üstüne düşenlerdensin desene. Ama pek cici olmuş ördek. İçindekiler de iştah açıcı yani.. Ellerine sağlık tatlımcım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümcüm nereye gitsem ucuzluk reyonlarını karıştırıyorum, sen karıştır mıyor musuuun :))

      Sil
  12. Ooo çok güzel olmuş.takım olarak süper aklımda bu fikir yapiciigim:) yaparım bilirsin bakınız şeftaliden papağan:)....bi sorum olacak dekupaj dan hiç a nlamam fikrimi sorayım sende bana anlatı ver canım ablammmm.elim de bi peçete var kızıma eleştirme kartlari yapmak istiyorum kartonlara.......şimdiden sağol

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Semacım sağolasın, kesin yaparsın biliriiiim :)
      eleştirme kartları dediğin eşleştirme kartları değil mi ?
      Kartonlara yapacaksan olmaz kiii, ıslanır, yamulur... kalın mukavvadan yapabilirsin, önce üzerini beyaz su bazlı boya ile boya, sonra peçetenin kullanacağın kısımlarını oy, katlarını ayır tek kat kalsın, desenin, yapıştıracağın yere koy, üzerine fırçayla ortadan başlayarak fırçayla peçete tutkalı sür, bu herşeyde aynı...

      Sil
  13. NE GÜZEL OLMUŞ ÖRDEK DESENİNE BAYILDIM HARİKA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Desen güzel olunca yapılan güzel oluyor Mevdoşcuuum :)

      Sil
  14. Çok güzel ve iyi fikir.Anlatım da mükemmel.denemek lazım.sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen dene de benim gibi unutma sevgili Bir demet marifet :)

      Sil
  15. her daim şimdi ne olacak, banu hanım ne yapacak diye merakla bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de hergün birşeyler yetiştirmeye çalışıyorum Eminecim :)

      Sil
  16. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. harika olmuş
    ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  18. çok güzel olmuş..ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  19. ellerine sağlık.harikasın.sana hayranım banu ablacığım.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman Mihrimahcım, hayran olunacak neyim var kiiii :) Sağol tatlııım :)

      Sil
  20. Başlığı görünce benimde aklıma ilk kutu yaptı herhalde diye geldi ama sen epey farklı yapmışsın eline sağlık=)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekniği kapınca farklılık yapmak kolay sevgili Yaşamsal Ganimetler :)

      Sil
  21. Çok güzel olmuş, harika bir fikir , ellerine sağlık Banu Ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Üçkadınüçmoda-Zeynepciiim ve bebişiii :)

      Sil
  22. maşallah sürekli bir faaliyet =)
    esra betül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boş duranı Allah sevmez ya Esrabetülcüm :)

      Sil
  23. Harika, gelin de özenmeyin:) peçete deseni gerçekten çok orjinal bambu ise çok iyi hem de 40 kuruşa gerçekten iyi fikir;) elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  24. harika olmuş bu kutu.çok beğendim banucam ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  25. Banu Hanım bence bambuya bu doğal resimler benim çiçeklerden çok daha güzel yakışmış. Ayrıca dikdörtgen şekilde de farklı güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler, iyi geceler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu teknikle çok çeşitli kutular üretmek mümkün Özlemcim, hepsi birbirinden güzel oluyor bence :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)