6 Kasım 2012 Salı

Sallanan Süsler...

Böyle birşey yaptım, küçük eve astım :)

Durup dururken niye yaptım... neyle yaptım... diye sorarsanız....
Hani geçen gün dış cephe boya kataloğunu yolmuştum da, kataloğun geri kalanını da atmadım, lazım olur demiştim ya...
İşte o kataloğa elimdeki artmış yapışkanlı kağıt parçalarını yapıştırdım,
kalpler, kuışlar çizip kestim... kuşları keserken önlü arkalı yapışacak şekilde kestim, yani bir sağa doğru bir sola doğru kuş :)
Sonra araya hayalet ip (misina da olabilir) koyarak iki parça iki parça yapıştırdım...
İki adet adana şiş çubuğunu ortasından birbirine birleştirdim, uçlarını da yorgan iğnesiyle delip ortasına olduğu gibi oralarına da boncuk çivilerinden geçirip ipe dizdiğim 5 sıra kalpleri kuşları taktım, görüldüğü gibi takı malzemeleri buralarda çok işime yarıyor :))


Bir dış cephe boya kataloğundan iki adet sallanan süs çıktı böylece :))


27 yorum :

  1. hahahahaha.... sallanan demişim kalmış :))))
    sallanan bütün süslere bayılıyorum hele sen yapınca daha da bayılıyorum ellerine sağlık guzuuuuuum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Işılııım, takılmışsın :)))
      Benim yaptıklarım çılgın işleri ya, sana uyuyor herhalde, ondan seviyorsun :))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Ebrucum hoşgeldiiin, teşekkürler, bloguna şöyle bir göz attımda, hem şık hem de özellikle mutfakta oldukça bereketli bir hatunla karşılaştım :)

      Sil
  3. Eline sağlık Banu abla..Çok güzel olmuş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Kardeşler Şeker-Bağnucum, adını doğru mu yazdım ???

      Sil
  4. Takı malzemeleri yanısıra,kebap çubuklarını kebap yapanlardan daha çok kullanan birini tanıyorum.
    Kim olduğunu söylemem:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hi hiiii :)) Alternatif kullanımları seviyorum ben yaaaa Aheste bestem:))

      Sil
  5. Her iki çalışmada çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  6. banucum
    iyi aksamlar...
    super arkadasim....cok sirin olmus....cokta romantik
    akillica kullaniyorsun geri donusumu
    yarin sapancadan doneli tam bir ay olucak
    neler yasadik bu bir ayin icinde..
    ama bak sonunda dondum gene hayata...da
    yorum yapiyorum,blogumla ilgilenebiliyorum
    hayat cok acimasiz.....galba
    seni seviyorummmmmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat bize verilen hediye Cihanım, acısıyla tatlısıyla, bize düşen onu en iyi şekilde yaşamak... Bunu hep söylerim, bu benim felsefem...
      Öpüyorum seniiii :)

      Sil
  7. Oraya böyle şeyler as canımı yeee:)) Çok tatlı olmuşşş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur Fiammam, daha birşeyler sallandırayım o zaman :))

      Sil
  8. oh ne güzel olmuş,ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  9. yoktan var ediyorsunuz gerçekten çok güzel olmuş ellerinize sağlık...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cimrilikten, çöpçülükten doğuyor bunlar Pembemavim :)) Sağol...

      Sil
  10. "BANUCA HERŞEYLER" den bir şirin,içini ısıtan,gülümseten bir çalışma dahaaa :))
    emeğine-fikrine sağlık canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Darmanıııım.... ne diyeyim sanaaa, asıl bu sözler içimi ısıttıııı :)

      Sil
  11. Yoktan varetmek bu olsa gerek :) Harika olmuş. Ellerinize sağlık. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tuğçecim, malzemelere göre birşeyler uydurmak bu işte :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)