17 Kasım 2012 Cumartesi

Mumluk...ki Ne Mumluk :))

Saadetcim kaç gündür odunlardan birşeyler yapıyor ya, O'na da söyledim canım çekiyor diye :))
Çok fena bu huyum, ne görsem canım çekiyor :))

Odunlar geldiğinde bir kütük parçasını ayırmıştım, birşey yaparım diye :)
Yapıyorum.... Yaptım....

İşte kütüğüm, veee gece sabırla oyduğum peçete...

Amaaa... bu benim işte, işe başlar sonra fikir değiştiririm...
Kütüğü boyamaya karar verdim ve boyadım...
Kütüğü boyayınca peçete olur mu... olmaz... hem kabartma olsa daha iyi olacak dedim ve meşhur ambalaj malzemesine yapıştırdım peçete yaprakları...
Sonra... tabii gene sabırla tekrar oydum o minicik yaprakları :(
Şurada adana kebap şişler var ya, onlardan çit yaptım...
Neyse, sonrası çorap söküğü gibi geldi ve sabır tükendiğinden aceleyle bitirildi...
İşte mumluğum önden...
Ve arkadan....
Ve üstten... ve yandan...ve öbür yandan... :))
Mumları tutanlar dallardan olabilirdi, ama şimdi dışarı çık, dal bul, onları kes... Üşenirim...
Tahta dübeller ne güne duruyor :))
Haaa bir de....
Önden arkadan çekilen resimde ineklere dikkat ettiniz miii ???
Onlarda da önden arkadan farkı var :))
İnekleri önden uygulamak kolay oldu da, arkadan olunca çitin önüne geçmeleri gerekti... Ben de şeffaf naylona yapıştırdım, kondurdum çitin önüne, eh çitlerin altta kalan kısımları boyanamadı ama kimin umurunda :))
Çocuk gibi oynuyorum böyle işte ben :))


65 yorum :

  1. Böyle bir iş çıkacağını tahmin edemedim, ne kadar çok ayrıntı var, valla yine de çok sabırlısın diyeceğim. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, aslında doğal bırakmaya niyetliydim, ama süslemeye bir başladım mı... duramıyoruuum :))

      Sil
  2. Hah ben de yorum yazarken sen maşallah yayın koyuyormuşsun.Ne sabırsızlığı dünyanın işi var orda tam yılbaşılık olmuş.Keyifle kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalp kalbe karşıymış Tunacım :)
      İş çok olsa da ben sabırsızca çabuk çabuk yapmaya çalışıyorum ya :) Teşekkürler...

      Sil
  3. İneklere bittim ben. Nasıl da uğraşmış deli.. Çok hoş olmuş ama mumluğun (!) Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnekler yakışıyor böyle objelere Gülsümüm yaaa :)) Bir başladım, gerçekten deli gibi birşeyler eklemeye geçtim, başlarken hiç böyle düşünmemiştim kiiii :))

      Sil
  4. Müthiş olmuş. Ellerine sağlık Banu Ablacım.

    YanıtlaSil
  5. aklıma gelmezdi böyle birşey doğrusu helal olsun !

    YanıtlaSil
  6. ne kadar yaratıcısınız bu düşünceler birden mi geliyor aklınıza süper.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrucum, düşünce objeyi görünce başlıyor, "ben bundan ne yaparım" la... sonra bir yerinden başlıyorsun, üzerinde çalıştıkça fikirler arda arda geliyor işte :)) Teşekkürler :)

      Sil
  7. Fikrine becerine sabrına hayran kaldım canım.Ellerine emeklerine sağlık muhteşem olmuş:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Sevalcim... Uydurma fikirlerimi ve çalakalem yaptığım işleri beğeniyorsunuz ya... teşekkürler :)

      Sil
  8. süpersin banucum süper...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Şehnazım, benim aklım hala senin o kümes teli deseni fonlu harika sandalyelerinde :)

      Sil
  9. çoooook güzel gözlerimi alamadım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Eminecim yaaa... okadar da gözünü alamayacak birşey değiiil, sağolasın :)

      Sil
  10. harikasın banu abla.ellerine emeğine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu cümleyi "delisin Banu abla" olarak alıyorum Mihrimahcım, akıllı işi mi ki buuu :))

      Sil
  11. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi, Aklınla bin yaşa Banu abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eline böyle bir parça geçse başka birşeyler aklına gelebilirdi sevgili Hobistanya, benden bu çıktı işte :)

      Sil
  12. çok güzel olmuş.baya bir emek vermişsin ama deymiş ve çok ta sabırlısın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır nerdeee sevgili Lezzet sarayı, en kısa yoldan yapıyorum uygulamaları ve özensiz oluyor tabii, başlayınca duramadım, sonuç bu oldu işte, teşekkürler :)

      Sil
  13. Ayy çok alemsin sen yaa, güldürdün gene beni, ineklerin önden arkadan görüntüsü ile nerden akıl ettin çitin arkasına atlatmayı onları:)) Sağlam yapsaydın o mum yerlerini, yakacaksın evi, süs olarak kullan sen onları. Son olarak bişi soracam, Solmaz teyze ne dediii? ;)) Yazmamışsın da

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiammacım, öncelikle Solmaz teyzen beğendiiii :))
      E diğer taraftan bakış olunca çitin öte yanında görünmeleri gerekiyor ya, onun için atlattım inekleri, aslında inekler atlamadı yani, ben atladım :))
      Mum yerleri sağlam merak etme, mumluklara yuvalar yaptım minik parçalardan :)

      Sil
  14. ayy unuttum söylemeyi, inekleri sağmayı unutma!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu mevsimde inekler süt vermez Fiammacım :))

      Sil
  15. Banu Ablacım :)))) harikasın

    YanıtlaSil
  16. Hiç dikkat etmezmiyiz arkasına önüne.Sen ne yapsan bakıyoruz böyle gözleri açıp hayatım.

    YanıtlaSil
  17. harika olmus ,bayildim.emeginize saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Nurece, hoşgeldin :)

      Sil
  18. süpermiş bu ya:))))bayıldım karşı kopya mı çeksem ne ben bundan.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin böyle bir parça bulur Devrim sana Saadetcim, odunlar konusunda fikir alışverişi tüm hızıyla devam edecek bu gidişle :))

      Sil
  19. Çok güzel olmuş Banucum,keyifle kullanın:)Kütüğün ham hali de çok güzelmiş,öyle bir parça yine varsa üzerine renksiz vernik atıp yatık vaziyette de kullanılabilir sanırım.Üzerinde tealight fena olmaz gibi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güldencim, bu parçayı ilk elime aldığımda doğal bırakmaktı fikrim, ama başlayınca neler oldu neler görüyorsun :))

      Sil
  20. ahahahaaa Banu Ablacım, yine yaratıcılıkta uçmuşsun, her seferinde şaşırtıyorsun beni.. sesim çıkmasa da bakıp bakıp hevesleniyorum. öptüm seni de Bıdık'ı da, Solmaz teyze'yi de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birdy ciiim, nerelerdesin seeen :) Var mı öyle sessiz sedasız gitmek, ablam merak eder beni demiyor musuun :) Öptük seniiiii :)

      Sil
  21. Harika bir fikir Banu abla çok güzel olmuş ellerine sağlık.Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  22. Ellerinize sağlık harika olmuş:)

    YanıtlaSil
  23. Ellerinize sağlık bu ne güzellik böyle...çok beğendim güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  24. Banucum orda olup seninle oynayabilmeyi çok isterdim:)))))))))))))çok güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısmet Örgü çantam, belki birgün gelirsin, oynarız :)) Sağol canımcım :)

      Sil
  25. canım ne zamandır blogları dolaşamıyordum sen harikasın bayıldım yaptıklarına

    YanıtlaSil
  26. Harika ...Çok tatlısın sen yaaa ,hep çocuk kal:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu gidişle zaten hiç büyümeyeceğim Meralcim :))

      Sil
  27. :))) çok güldüm ineklerim arkadan ve önden görünüşüne, ellerine zevkine emeğine sağlık :)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Ayşenurcum, elimdeki resimler öyle olunca ben de ona uygun uyguladım yaaaaniiii :))))) Sağolasııın :)

      Sil
  28. harikasınız banu hncım ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  29. Çok güzel olmuş süper ellerinize sağlık sevgilerimizle....

    YanıtlaSil
  30. oyna sen hep böyle oyna.zira öyle güzel şeyler çıkıyorki ortaya.bayıldım tek kelimeyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oynarım Alanayım, ben seviyorum bu oyunları, öptüm seniii :)

      Sil
  31. Hiç aklıma gelmezdi gerçekten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten sen olsaydın Sibelim, dantellerle çiçeklerle bir süslerdinki, kütük olurdu romantik :)

      Sil
  32. Teşekkürler Baharcııım :)

    YanıtlaSil
  33. Ama çok güzel olmuş ki...! Hem fikriniz çok güzel hem de elleriniz pek marifetli :)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Demetciiim, uydurdukça uyduruyorum birşeyler işte :))

      Sil

İçinizden geleni yazın :)