13 Kasım 2012 Salı

Çakma Kırkyama Örtü Diktim :))

İşte bu.... :))

 Tahmin ettiniz mi ne kullandığımı :))

İşte bunlar....
Can arkadaşım Sevil'in oğlu Altuğ'un artık kullanmadığı kravatları kullandım :))
Örtüyü de Sevil'e hediye etmek üzere diktim, bir göstereyim, yüzündeki ifadeye göre hediye ederim, yoksa ben kullanırım :))

Yapım aşamalarını da fotoğrafladım, belki soran olur ...
Ortasına da bir yılbaşı çiçeği dizayn edip çift taraflı yapışkan tela ile yapıştırdım...
Benim büyük yuvarlak masam yok, yerde çektim mecburen ...
Fiskos masasında da fena durmadı hani :)
Hazır pencere önündeyken çınar ağacımı tanıştırayım sizlere, henüz pek genç :)
Şimdi yeni bir projeye doğru yola çıkıyorum :))






64 yorum :

  1. harika...evler böyle kullanılmayan kravat dol.teşekkürler ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler 3Prenses cim, böylece kravatların yarısı ortadan kalktı :)

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ,ELLERİNE SAGLIK.ANNEMDE GİTTİĞİ KURSTA YAPMIŞTI BUNDAN HERKES ÇOK BEYENMIŞTI.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Heden cim, annenin yaptığını da görsek te geride kalanlara fikir olsa :)

      Sil
  3. Yaa ama ben küçük bir kız çocuğu gibi kıskandım !
    Çook güzel olmuş. Bir gün gelip de bu sehpada kahve içmek kısmet olur inşallah bana da!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Colettem hep kıskanıyoruz ya birbirimizi :))
      Sen gel yeterki, eğer Sevil beğenir alırsa kahveye ona gideriz :)

      Sil
  4. çok çok güzel olmuş.ellerine sağlık.yine harikasın sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Ver böyle tüyolar verde hiç oturmadan ürettiyim bende evde demi=))Çok güzel fikir..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. E zaten bunun için veriyoruz ya fikirleri sevgili Yaşamsal Ganimetler, üretmeden tüketmek yoook, üretmek için tüketmek vaaar :))

      Sil
  6. Harika bir değerlendirme olmuş. Fiskos masasına da çok yakışmış, çok şık durmuş. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Evimde kiler cim, Sevil alırsa onun büyük yuvarlak masası var, güzel durur :)

      Sil
  7. vay bu geri dönüşüm muhteşem olmuş ellerine sağlık ablacığım
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Offf çok güzellll olmuşşşşş, bak o beğenmezse talibim ona göre:))Babama gravatı bıraktırayım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fiammammmm, Sevil almazsa gönderirim cidiiyim haaa :)

      Sil
  9. Çok güzel olmuş bu fikir, güle güle kullanın:).

    YanıtlaSil
  10. Bence oğlanın çeyizine kaldırsın, hoş bir anı olur ona da anne günlerinden kalma, ama renkler çok uyumlu olduğundan sanırım, çok hoş olmuş, yastık falan da süper olur..Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de Elift cim, ama bakalım Sevil ne diyecek :)

      Sil
  11. bence de fiskosta daha iyi durmuş. Puf güzel olur bir de bundan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında daha çok fikir çıkar bunlardan Saadetcim :)

      Sil
  12. Banu abla bu geri dönüşüme bayıldım.Bende şimdi eşimin kravatlarına hemen bakmaya başlayacağım.SEVGİLER.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama eşine sakın söyleme bu fikri benim verdiğimi Nuray İnçak cım, ne olur ne olmaz :))

      Sil
  13. fiskosta muhteşem olmuş banu.bende hep atmıştım tüm kullanılmayan kravatları tühhh be bak neler yapılıyormuş.ellerine sağlık banucuğun aslan karıncam benim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa Aksungurum, atılır mı hiiiç, bak artan parçalardan daha birşeyler çıkacak gibi :))

      Sil
  14. İyi ki masa üstünde de resim çekmişsin. Yoksa küçük zannetmiştim. Kocamanmış. Çok da hoş olmuş. Yaşasııın bir sürü eski kravat var dolapta :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihalcim kravatın geniş bölümleri boyutunda, ince bölümleri için başka fikrim var, hadi dal dolaba, görelim kravatları :)

      Sil
  15. bayıldım doğrusu güle güle kullanın...ne eşim ne de ailenin diğer fertleri gravat kullanmadığı için zannedersem bu güzellikten mahrum kalıcam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu komşuya başvur o zaman sevgili Acemi gelin :))

      Sil
  16. Çok iyi fikir Banucum, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. Böyle muhteşem bir fikir ancak senin gibi hünerli bir hanımın ellerinden çıkabilirdi bayıldım inan..ellerine sağlık çok da şık olmuş..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uydurmak benim işim Marifetanecim :)) Teşekkürler :)

      Sil
  18. ellerinize sağlık Banu hanım.bendede çok var öylece bekliyorlar.benim zamansızlıgım yüzünden:))))bu örtüde bana bir fikir oldu,sağolasınız...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Halimecim, hele bir ele al, yavaş yavaş yaparsın :)

      Sil
  19. muhteşem bir fikir...emeklerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Lezzet Sarayıııı :)

      Sil
  20. Harikasın buna bayıldım,ellerine sağlık.
    sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
  21. Bu sayede evde kullanılmayan kravat kalmayacak. çok güzel olmuş, arkadaşınıza ne hoş bir hatıra olacak. sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten amaç kullanılmayan şeyleri kullanılır hale getirmek sevgili Dshandmade, umarım Sevil de beğenir :)

      Sil
  22. Çatlattın beni yine valla. Of ya.. Bu kadar akıllıca ve bu kadar güzel olmak zorundamıydı bu. Şaka şaka.. Ellerin dert görmesin tatlım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülsümüm, birbirimizin yüzünden çoğumuz çatlaya çatlaya çatlak olduk sanırııım :)) Sağolasııın :)

      Sil
  23. Ellerine sağlık Banuşcuğum süper olmuş. Keyifle kullan. Bende epeydir bu büyük kravatlardan topluyorum işyerindeki erkek arkadaşlardan. Hımmm çalayım bari fikrini. Çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Dileğim, bakim sen nasıl birşey yapacaksın, merak ettim şimdi bak :)

      Sil
  24. Harika olmuş ama ben aynı şeyi yapsam eşim bana neler yapar bilemiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Bak bu harika, ama şekercim, eşinin kullanmadığı kravatlardan yapacaksın ya :)

      Sil
  25. Hayatımda bu kadar orjinal ve şık bir DIY görmedim. Bayıldım yahu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyyyy teşekkürler Cebimdeki renkleriiiim :)

      Sil
  26. Süper fikir Banucuğum,çok da güzel olmuş,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Güldencim, sağolasııın :)

      Sil
  27. IYI AKŞAMLAR ELLERINE SAĞLIK BU KADAR KRAVATI NE ARA BIRIKTIRDIN GÜLE GÜLE KULLAN CANIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belgüzarcım, bunlar arkadaşım Sevilin oğlunun kravatları, toplamış getirmiş Banu birşey yapar belki diye :))

      Sil
  28. ablacığım ya bu kadar güzel bir örtü olmuş sen bir harikasınnn

    YanıtlaSil
  29. güzel fikirmiş. keşke, kullanılmayanları vermeseymişim.

    YanıtlaSil
  30. banu hanım çok ilginç bir çalışma olmuş elinize sağlık..kıravattan örtü mü gördüm ben acaba :))

    YanıtlaSil
  31. Bu postu görünce attığım poşet poşet kravatlara üzüldüm. Bence fiskosa da çok yakışmış, özellikle yaz günleri balkonlarda falan çok güzel durur.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  32. annem de çok yaptı babamın kravatlarından bu örtüyü.çok güzel olmuş banucam ellerine sağlık..

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)