3 Kasım 2012 Cumartesi

Bir Ağaç Süsü Hikayesi :))

Bu bir ağaç süsü...
Hikayesini merak ediyor musunuz :))

Yapı markette dolaşırken baktığım çoğu şeyin alternatif kullanımlarını düşünürüm hep...
Mesela strafor kartonpiyerleri ahşap çıta yerine, strafor yalıtım tabakalarını mdf yerine.... gibi ...
Boya standından da dış cephe kaplama kataloğu almıştım, bir işime yarar diye :)
Önceki gün elektrikler kesildi ve arızanın büyük olduğu, akşama geleceği söylendi...
Hava kapalı, örtümü işleyemem, bilgisayar yok, ütü yapamayacağım... :(
Modellere bakayım bari dedim, hani bakıp bakıp onu da yapayım bunu da yapayım demek için :))
Tam onlara uzanmıştım kiiii... elime o dış cephe kaplama kataloğu geçti...
Başladım örnek parçaları çıkartmaya...
 
Sonra o parçaları önlü arkalı yapıştırdım, iğneyle deldim iki köşelerinden, aralara boncuklar geçirdim...
Sonrası... Sonrası bu işte :))
O katalog var ya, parçaları kopardıktan sonra atılmadı... Başka bir iş için kullanılmak üzere hazırlandı, ama proje daha bitmedi :)

Dışarıdaki resimleri çektikten sonra şöyle bir dolaşayım dedim, bir de baktım kivilerden biri yere düşmüş, demek ki olmuşlaaar :) 5 sene sonra vermeye başladı, azıcık ekşi ama lezzetli, onları da topladım, hem de odunluğun damına çıkıp topladım :))



47 yorum :

  1. Yaaa,bu hafta sonu sana geliyim,kiviler çok nefis görünüyor,ekşi ekşi bayılırım.Öptüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi Nilgüncüüüm, bitmeden yetiş, bekliyorum baaak :)

      Sil
  2. Vallahi süper fikir. Hem de şık. Bahçeniz de pek güzel. Çok şanslısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gördüğün gibi herşey bir işe yarıyor Neslicim :) Bahçe... güzel de, uğraşmasını sormaaa :(

      Sil
  3. harikasın abla ellerin dert görmesin

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş, ellerine emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  5. çok güldüm bu fikrine. Bence boya markalarına mail at bunu sen. Bak onlara hoş fikir olur. Öyle katalogda durduklarından daha güzel olmuşlar böyle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha haaa... Saadetcim, boyacılar katalogları para ile vermeye başlarlar sonraaa :))

      Sil
  6. Cincinim benim, sen akıl edersin ancak böyle şeyleri. Yaparsın da güzel olmaz mı hiç !
    En çalışkan bloggerımız Banu için:
    Çok yaşa! Çok yaşa! Çok yaşa!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Aheste bestem, bu çalışkanlık mı oluyor bilemiyorum yaaani, çalışmanın sonunda işe yarar birşey çıksa neyyyse :))

      Sil
  7. Banu' cuğum, dibine kadar süpersin !

    Senin seviyene yaklaşamasam da, kafalarımız benzer şekilde çalışıyor. İdolümsün.

    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlahi Nowacraftcım, bana benzeme bence, sen aklı başında işe yara birşeyler üretiyorsun, o yolda devam et :)

      Sil
  8. Süper fikir, DIY falan hak getire sen aştın iyice Banucum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, fikir işe yara birşey olsa neyse, buna ne derler bilmem yaaaniii :))

      Sil
  9. Banu abla çok güzel olmuş süsün,işte yaratıcı zeka bu,çok güzel fikirler üretiyorsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Deniz kokusu, elde olanları harcamak benimkisi, netice de çıkan şey pek işe yarar olmasa da.... :))

      Sil
  10. Bende yapı marketlerde aklımdaki tilkiler sebebiyle çok vakit harcarım. Dış cephe kaplamalarından ağaç süsü çok cincon bir fikir olmuş. Hem bir avantajı da var, kışın dışarıda dayanıklı olur...:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama Nilüfercim, bir ara tahta çıta almaya gitmiştim, gardrobuma duvar kağıdı kaplamıştım ya, onun kenarları için, yeterli miktarda yoktu, görevliye bunun yerini tutacak birşey var mı dedim, yok dedi, sonra strafor kartonpiyerler buldum, hem de çok ucuza geldi, onları boyadım, ayyynen ahşap görünümlü oldu, görenler ahşap sanıyorlar :)

      Sil
  11. banu ablacım ellerine sağlık harika olmuş süsün bayıldım canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili İğne oyalarım :)

      Sil
    2. adım mevlüde banu ablacım cok memnun oldum seni tanıdığıma

      Sil
  12. Biliyor musun aynı kafadayız da :)) neden bu kafadayız onu bilmiyorum. Ben de senin gibi herşeyi nasıl ikame ederim derdindeyim, hatta öyle gün geliyor ki aslı olmasa da olur moduna bile girebiliyorum bir anda:)) Çok güzel olmuş rüzgar şeyin bir iki çan da takasın ucuna çın çın ötsün:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim kafalar farklı çalışıyor Fiammacım, zihni sinir kafaları :)) Çanlarını bahara takarım artık :)

      Sil
  13. Banuuu... Süpersin, tam bir hobicisin sen. Ellerine sağğlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla neci olduğuma karar veremiyorum ben bir türlü Gülsümcüm, hobici böyle mi olur ?? :)))

      Sil
  14. OOO senin hızına yetişilmiyor.Yine harika olmuş bu dönüşüm banucum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunları sökerken senin mozaikler geldi aklıma Canancım, nedense :)

      Sil
  15. süper olmuş. bize öyle rahat gezmek yasak.hep neyi nerde kullanırım acaba diye düşünerek mi gezmek zorundayız yani:)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de miii sevgili Bir demet Marifetcim :)) Fiammanın dediği gibi, Nilüfer gibi, biz garibiz yaaa :))

      Sil
  16. sen ne akıllı kadınsın vesselam! çok güzel olmuş banucam.oh kivileride afiyetle yiyin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akıllılıkla delilik arasında bir çizgideyim sanırım Alanayım :))

      Sil
  17. Yaratıcı fikirlerinden biri daha :)
    Kiviler de harika,hem de çok faydalı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Çiğdemcim, uydurmaca fikirleri bunlar :))

      Sil
  18. Çöpe bir şey atarken banucum bunu nasıl bir şey yapardı diye düşünüyorum. Vallahi her şeyden bir şey yapıyorsun. Çok güzel olmuşlar. Ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa sen çöpe birşeyler mi atıyorsun Başakcım, atmaaa, bir işe yaraaar :))

      Sil
  19. herşeyi değerlendirmekte üstüne yok şekerim.süper olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğayı koruma ödülü almaya çalışıyorum Aksungurum :))))

      Sil
  20. Aaaaa! Erkan'ın hamağı! ;)
    Ablacım yaptığın süs çok ilginç. İlk gördüğümde malzemenin ne olduğunu tahmin etmeye çalıştım. Ama bulamadım! Süpersin! Kiviler de harika görünüyor! Öpüyorum! SEVGİLER!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Miraycım, Erkanın hamağı üst bahçede ayaklı olandı, bu ip hamak :))
      Benim kullandığım malzemeler sürpriz oluyor :))

      Sil
  21. Ellerine sağlık canım
    artık her gün meraktan geliyorum acaba bu gün ne üretti diye:))
    emeklerine değiyor çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Siyah kuğum, ne güzel, sen hergün gel, ben uydururum birşeyler :))

      Sil
  22. Elinize sağlık el sanatları ve malzeme değerlendirme konusunda çok yaratıcısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Nergizcim, çöpe atılacağına biryerlere asılsın hoşuma gidiyor :)

      Sil
  23. ellerine sağlık bayıldım ben de deri parçalarından yapsam olabilir çok güzel:)

    YanıtlaSil
  24. Sağol örgü çantam, benim de aklıma geldi yaparken çünkü bunlar sökülünce ele deri gibi geldi :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)