26 Nisan 2014 Cumartesi

Ben Bu Kitabı Çok Sevdim :)

Sevdim...
Neden mi ?
Dün gece başladım kitaba, bırakamadım elimden, taa ki gözkapaklarım düşmeye başlayıncaya kadar, yarısını geçmişim, meraktan çatlayacağım ama yok... bıraktım :(
Ve bugün öğlen istirahatimde bitirdim :)
Tıbbi Gerilim diyor tanıtımında... Polisiye...

"İki yıllık mutlu bir evlilik, Aşk ve romantizm dolu bir ilişki, Yoğun geçen bir günün akşamında gelen ölüm haberi, Arkasında hiçbir şüphe bırakmadan intihar eden bir adam, Polisin intihar sonucuyla kapattığı bir dosya ve kocasının intihar etmediğine, ona olan aşkı kadar emin bir kadın..."
Bu da konusu işte...

Robin Cook sevenler varsa aranızda sanki O'nun kitaplarından birini okuyormuşum gibi geldi bana.

Bugün yazarına baktım...

Tuğba Sarıünal
Facebook sayfasındaki tanıtımı :
18 Mart 1988 Balıkesir doğumlu olan Tuğba Sarıünal, Almancı bir ailenin kızı. Eğitimini Ankara Gazi Üniversitesi sağlık bilimleri fakültesi'nde tamamladı. Şu an master düzeyinde eğitimine devam eden Tuğba Sarıünal, aynı zamanda oyunculuk eğitimi alıyor. Sadri Alışık oyunculuk okulunda kısa bir süre devam etmiş. O süreçte Trt de bir dizide rol alan Tuğba Sarıünal, Craft oyunculuk okulunda eğitimine kaldığı yerden devam ediyor. ve Şimdi de Türk'lerin Uzayla İmtihanı dizisinde rol alıyor..

Tebrik ediyorum bu güzel ve başarılı yazarı...
Yeni bir kitabı daha çıkmış, hemen listeme aldım :)
Umarım bu kitabı da aynı tadı verir :)


12 yorum :

  1. Biraz daha bilgi verseydiniz çok merak ettim simdi. O zaman alip okuyayim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadriyecim bilgi veremem kii, kitabın kendisi merak zaten :))

      Sil
  2. Daha gencecik bir yazar,imrenilecek bir durum. Demek yaş değil yetenek. Ben de merak ettim, bana intihar,ölüm falan derken Zülfi Livaneli'nin"Kardeşimin hikayesi"ni hatırlattı. Listemde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Nurcum, Kardeşimin Hikayesi'nin konusuyla hiiiiç alakası yok, inşallah seversin :)

      Sil
  3. ablacığım.....böyle genç yetenekleri bu yaşta tebrik ederim.bizim buralarda varsa kitap'ı bulursam bende okuyacagım..saygılar sevgiler emel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emelcim, sen internetten alışveriş yapmıyorsun galiba, ben oturduğum yerden alıyorum da herşeyi :))))

      Sil
  4. bayılırım böyle surukleyici kitaplara:-)yazar ne kadar da genç masallah..mutluluk verici..

    YanıtlaSil
  5. Okunacaklar listeme alıyorum
    Teşekkürler
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o listeler birbirimizin sayesinde uzuyor değil mi Çınarcım :)

      Sil
  6. Bende cok merak ettimm mutlaka okumam lazim sagolunn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birşey değil sevgili Lovisasin, ve aramıza hoşgeldin :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)