18 Nisan 2014 Cuma

Film Koptu Ya... :(

Hafta sonunun güzel filmlerinden sonra hafta başı benim film koptu ya... :(
Çamaşır asmaya çıkarken kapı eşiğinde sağ ayağım yan dönüverdi ve burkuldu :(
Halbuki bir sürü paylaşım yapacaktım... Fotoğraf çekimi yapamadım ki, ayağıma basamıyorum ki :(
İkinci üç aylık kontrolüm için Tomografi randevusu almaya da gidemedim, ama neyseki durumu anlatınca hepsi yardımcı oldu ve telefonla aldım randevuyu, 28 Nisan da çekim yapılacak, inşallah gene temiz çıkar... :)

Özet olarak bütün hafta yan gelip kitap okudum :)
Ve...
Ahmet Ümit'in "Beyoğlu'nun En Güzel Abisi" kitabını bitirdim... Hani bazı kitaplarda hızlı okuma yapamıyorsun ya, bu da onlardan biri, isimleri, yerleri, olayları hep aklında tutmak ve hiçbir kelimeyi kaçırmamak gerekiyor... Çünkü olay detaylarda gizli, ummadığın şekilde gelişiyor ve katil hiç aklına gelmeyen biri oluyor Ahmet Ümit'in kitaplarında :)

 Soğuk, karanlık, sisli-yağmurlu bir dağ havasından güzel bir hafta sonu dilekleriyle :)




26 yorum :

  1. Ben de Ahmet ÜMİT'in kitaplarına bayılıyorum Kavim'i de okumanızı tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil
  2. Banucum sen de mi benim gibi zorunlu izin yapıyorsun. Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  3. çok geçmiş olsun banu hanım,kendinize çok dikkat edin..sevgiler..........

    YanıtlaSil
  4. Çok geçmiş olsun arkadaşım aman dikkat et kendine,tomogrofinin temiz çıkacağından eminim.Ahmet Ümit'i severim ve şu anda okumaya başlayacağım kitabını okumuşsun:))
    Sevgilerimle çok öpüyorum..

    YanıtlaSil
  5. çok geçmiş olsun :( lütfen kendinize dikkat edin...

    YanıtlaSil
  6. Böyle zamanlarda şu yazdıklarının umarsızlığına bakınca gözüme öyle masum gözüküveriyorsun ki anaçlığım tutuyor kızamıyorum da sana:( Rheumon spreyi eczaneye inince al mutlaka evde bulunsun ve buz koymaya devam et...Gelmiş geçmiş olsun inşallah ve tez zaman da pazartesiye kadar iyileş... Tomografi de temiz çıkacak dualarım seninle cancan ama ayağını da göster indiğinde... Hafta sonu ararım canlı bağlantı:)))

    YanıtlaSil
  7. ablacığım.... (DUA) larım sizinle inşallah tertemiz gelecek.inan gelmiş geçmiş olsun.kendine iyi bak ...nazaramı geliyorsun acaba ..kendini ihmal etme...sevgilerimle emel.

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun Banucum.Sana nazar değiyor.Tez zamanda sağlığına kavuşmanı dilerim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Geçmiş olsun Banucum bu hafta sonu blog arkadaşlarımın çoğunda bir rahatsızlık var ben de dahil.Ahmet Ümit sevdiğim yazarlardan bu kitapta okumamı bekleyenlerden.Sevgiler,iyi haberlerini bekliyoruz

    YanıtlaSil
  10. Banucuğum oraya gelip sana kurşun döktürmek farz oldu artık.
    Dikkat et canım ya !
    Çok geçmiş olsun arkadaşım...
    Ahmet Ümit'in bu kitabını çok sevmedim ben :(

    YanıtlaSil
  11. Banu çok geçmiş olsun,çabuk iyileşmen dileğiyle sevgiler.

    YanıtlaSil
  12. Geçmiş olsun canım aksiliklerin yok olup gitsinler inş.

    YanıtlaSil
  13. Banu'm çok geçmiş olsun bende geçen hafta otobüsten inerken burktum :( çok acıdı ...
    sonuçların da hayrlı sağlıklı gelsin inşaallah
    Öptüm

    YanıtlaSil
  14. Kendine dikkat ett.. Geçmiş olsun. Ayak yukarıda, aman. Bu arada brokoli salatası ye. Kalsiyum depolarına iyi gelir.

    YanıtlaSil
  15. Geçmiş olsun canım. Daha çok dikkat etmelisin. Kitaplar ne güzel....

    YanıtlaSil
  16. Banuşum,çok geçmiş olsun ,öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun.Allah yüzünüzü soldurmasın.İyi sonuçlar inşallah

    YanıtlaSil
  18. Bakayım dedim biraz daha toparladın mı? Buz yapmayı ihmal etme sakın. Senin hangi bacaktı, birleşsek voltranı oluşturabilir miyiz acep:-)

    YanıtlaSil
  19. Benimki de sağ, hımmm , biraz zor olacak o iş:-)

    YanıtlaSil
  20. Geçmiş olsun...Kendinize iyi bakın

    YanıtlaSil
  21. Sevgili Banu çok geçmiş olsun yeni farkettim. Neyse Allah beterinden esirgesin diyelim. Ahmet Ümit' i henüz okumadım ama en kısa zamanda okumalıyım sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
  22. canımcım tekrar geçmiş olsun :( inşallah 3 aylık kontrolünde temiz çıkacak merak etme sen.
    ahmet ümidi severim.not aldım.keyifli okumaların olsun.çokk öpüyorum.

    YanıtlaSil
  23. Çook teşekkürler kızlaaar...
    Ah şu telefon hatları yapılsa da tek tek laf yetiştirebilsem hepinize gelip gelip :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)