13 Nisan 2014 Pazar

Bir Film : Günlerden Bir Pazardı.... :)

Oynayanlar : Nalan Güler
                    Mahmut Güler
                    Emine Antalya
                    Banu Arıkkök
Kamera    :  Emine Antalya
                   Banu Arıkkök

Olay bir dağ köyünde geçer...
Günlerden pazardır....
Ankara yolcuları olan Nalan-Mahmut ikilisi İstanbula giderken İzmite uğrarlar..
İstanbullu Emine zaten Cumadan gelmiştir...
Buluşma gerçekleşir, kahkahalar eşliğinde yenen öğlen yemeğinin ardından film başlar...
 
- TH E   E N D -




24 yorum :

  1. banu ablacığım... allah hepinize uzun ömürler versin.çok çok güzel.ne mutlu.....sevgiler emel.

    YanıtlaSil
  2. ooooo mahmut amca sen çok yaşa bugün eşim bunu yapmaya cesaret edemedi yazıyla bizi geçiştirdi, çoook güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  3. :( , :=( , :=0 , yok yok şaka şaka :o)))
    Şaka olmayan tek şek benim bisikletim çok daha güzel:)))

    YanıtlaSil
  4. havada şansınıza ne kadar berrakmış...

    YanıtlaSil
  5. Oooo neşeniz bol olsun. Maşallah hepinize.

    YanıtlaSil
  6. Sen var ya sen !!!
    Çatlatıyorsun beni..
    Dur hele yazın bi uğrayalım da biz de konuk sanatçılar olarak bu fotoromanın devamında oynayalım bari :)))

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel bir film olmuş =) Ayrıca bisiklete de tek kelimeyle bayıldımm =)

    YanıtlaSil
  8. İnsanın dostları olmalı ,olmalı ki o zaman çay güzel ,sohbet güzel,hava güzelll..,,,,

    YanıtlaSil
  9. Çok güzelsiniz kızlar :))

    YanıtlaSil
  10. yakinlarda bu kadar guzel,,,duygulu bir filim seyretmemistim:)))))))bayildim

    YanıtlaSil
  11. Çok güzelsiniz kızlar sizleri seviyorum....))

    YanıtlaSil
  12. çok güzelsiniz... gülen yüzleriniz solmasun. sevgiler.. :)

    YanıtlaSil
  13. Blogcu olmanın en güzel yanı dostlarla buluştuğunuz anda birbirinizi tanımadan geçen onlarca yılın on saniyede yok olur.Siz dün görüşüp ayrılmış gibi kaldığınız yerden devam edersiniz.Banuyla buluşmamız daöyle oldu ve dahası SİZLER DE YANIMIZDAYDINIZ:Eminim bunu siz de hissettiniz...Yanımızdaydınız,sizleri de andık .(di mi? Banu) Kulaklarınız çınladı mı?

    YanıtlaSil
  14. Ohhh sefanız olsun, ne kadar şekersiniz hepiniz.

    YanıtlaSil
  15. Sefanız olsun, ne diyelim :)

    YanıtlaSil
  16. ikinci bölümde güzelmiş :)

    YanıtlaSil
  17. Selfiede de safi burun çıkmışız,halbuki hiç de burnu büyük değilizdir :)

    YanıtlaSil
  18. baş rollerde de hep ünlüler var epey maliyetli olmuştur ama değer boşver. Hasılata bak sen paha biçilemez bisiklet :)

    YanıtlaSil
  19. sizi gidiler yaaaaa :D kıskandım :D:D siz de selfie ettiniz bak bende dün eşimle ettim :)))

    YanıtlaSil
  20. gördüm, gördümmmm:)bu arada bisikleti de gördüm tekrar ve benimki daha güzel sahiden:))

    YanıtlaSil
  21. hepinizde çok güzelsiniz :) tabiki mahmut abimde gayet yakışıklı.sevdiğim değer verdiğim dostları böyle birlikte görmek ayrı bir keyif.

    YanıtlaSil
  22. Ben bu filmleri sizleri kıskandırmak için yayınlıyorum biliyorsunuz değil miii :))))))))))

    YanıtlaSil
  23. Çok film hareketler bunlar Banu abla :) Kesinlikle çok güzelsiniz.

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)