2 Nisan 2014 Çarşamba

Bir Kazak=İki Kitap :))))

İki kitap okuyana kadar bir kazak örmüşüm, ya da bir kazak örene kadar iki kitap okumuşum :)))
Maeve Binchy okumayan pek yoktur sanırım, insanı kah gülümseten, kah hüzünlendiren, baştan sona kadar merakta bırakan kitaplarından biri Yalnız Kadınlar Sokağı... Her kitabında sosyal hayattan, insanların hayatta karşılaştıkları zorluklardan ve o zorluklarla başetmelerini anlatır ya.... severim :)
Hande Altaylı'yı Merhamet dizisi ile tanıdım, yani Kahperengi adlı kitabıyla... Kitabını okumadım, diziyi bir süre takip ettim, sonra geç vakte alınınca bıraktım, ama sonunu seyrettim ve sonunda Deniz ile Narin'in ölmelerine bir anlam veremedim :(
İlk kitabı olan Aşka Şeytan Karışır'a gelince... Çok akıcı ve samimi bir dille yazılmış olmasını sevdim, insanı hiç sıkmıyor, insan ilişkilerini, insanca duyguları öyle güzel işliyor ki.... sevdim, ikinci kitabı Marazı'da almaya karar verdim :)
Ve... Fatih Altaylı'nın eşi olduğunu öğrendim :)))
Eeee... Bu arada kazağım nasıl :))
Kocaman yakalı, salaş birşey değil mi.... İçine penye bluz giyilecek :)
Bol bol ördüm...
Adana'dan gelen yünler bereketli.... Bu kazak üç adet 100gr.lık tan çıktı :)

Bakalım sırada ne vaaar :))


15 yorum :

  1. Ellerine sağlık Banucum çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil
  2. Hande Altaylı'nın dilini seviyorum bende. Dizisini izlediğim halde şimdi Kahperengisini okuyorum ve inanırmısın sonunu bildiğim halde yine zevkle gidiyor kitap :)
    Bu arada Fatih Altaylı'nın eşi olduğunu yenilerde öğrendim ve işin açıkçası ikisini yanyana oturtamadım :)

    YanıtlaSil
  3. kazak çok güsel banu ablammmm,ellerine sağlık,güsel günlerde giy inşallahhh
    kitaplar da okunası kitaplar,listeme aldım,senin gibi emekli olsam keşkemmm,bol bol kitap okurum mutlaka :)
    sevgiler,öptümmm kocamannn

    YanıtlaSil
  4. ellerine sağlık, çok hoş olmuş, iyi günlerde sağlıkla kullanılsın.

    YanıtlaSil
  5. banucum,,ya sen ne guzel yurekli bir dostsun
    uzun bir zamandir kitap okumak icimden gelmiyor
    bende zorlamiyorum....
    iyimi kotumu yapiyorum tartisilir:)
    opuyorum

    YanıtlaSil
  6. çok güzel olmuş kazağınız.. iyi günlerde giyin...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  8. Kazağını güle güle kullan, ellerine sağlık. Örgü örmek konusunda hiç sabrı olmayan "ben" için inanılmaz bir iş.İki sıra örünce içime fenalık gelir benim, koca bir kazak bitirmek ise inanılması güç, tebrikler.
    Maeve Binchy kitaplarını tatilde pek severim ben. Sıradan hayatları, samimi bir üslupla anlatır... Sürükleyicidir ve araya bir şeyler girse de kitabı eline alır almaz adapte oluverirsin tekrar... Ayyy, bir de romantiktirler, en çok ta bunu severim galiba... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  9. yalnız kadınlar sokağı nı okumayan bir ben varım herhalde.Bu arada kazağınız ne kadar güzel olmuş.Güle güle giyin.

    YanıtlaSil
  10. ablacığım....ellerine sağlık çok güzel olmuş.sevgiyle kalın emel.

    YanıtlaSil
  11. ellerinize sağlık. geç oldu ama solmaz annemizin doğum gününü kutluyorum . sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. bloğunuzu yeni keşfettim o kadar güzel şeyler paylaşmışsınız ki bloğunuzda dolaşarak kaç saat geçirdim bilmiyorum :) yavuzlar spottan ben de yün siparişi verdim yarın gelecek inşallah sayenizde uygun fiyata bir sürü yünüm olacak. sevgilerle

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş ablacım güle güle giyin....

    YanıtlaSil
  14. Güle güle giy ablam.

    Bu arada ben okumadım hiç ama merak ettim.

    YanıtlaSil
  15. En son mail atmıştım size.(cevap yazmıştınız.) Bir sene olmuştur herhalde. Yorum yazmak için yapılması gerekenleri yeni yaptığım için ancak yazabildim. Ama her gün takip ediyorum sizi. Bu arada Solmaz teyzenin doğum günüde kutlu olsun. Ona da selamlar...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)