3 Nisan 2014 Perşembe

Merak Sabrı Yener :)

Az önce bir kitabın daha son sayfasını çevirdim ...

İnsanı daha ilk paragrafında yakalayıp sonuna kadar bırakmayan ender kitaplardan biri...
Hafıza kaybına uğramış bir kadının varoluş mücadelesi...

Elime aldığım her kitabın rengine uygun bir ayraç kullanmak gibi bir manyaklığım da var ve bu konuda yalnız olmadığımdan eminim :))
O nedenle elimdekiler yetmiyormuş gibi, hani çoğu kitabın kapağında tırtıklı ayraç var ya, onları biriktirmiştim... Dün oturup onları yapışkanlı kağıtlarla kaplayıp boncukladım :))
Ne var yani... :))))


11 yorum :

  1. ne güseeeelll,her kitap için farklı ayraç :)
    uzun zaman önce epey bir ayraç yapmıştın,hatırlıyom beeennn :)
    özeniyorum valla şu kitap okuma azmine,emekli olmak istiyorum ben,daha önce demiş miydim :)
    öptümmmmm

    YanıtlaSil
  2. Şu an hafızamı kaybetmek için neler vermezdim :). Ayraçlar süper bende şimdi kitap reklamlı olanları kaplayayım diyorum. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. daha ne olsun, okuma isteğini tavan yapar bunlar:))

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar . Bu kitabı alıp okumak istiyorum bir an önce ,kitap önerilerini değerlendiriyorum canım...

    YanıtlaSil
  5. uzun zaman oldu okuyalı.. çok etkilenmiştim okuduğumda.. sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. çok güzel ayraçlar.. bol bol okumalar..

    YanıtlaSil
  7. Günaydın çok şirin olmuşlar bizim jenarasyon işte böyle manyak olsun boşver kızım almıştı o kitabı bende okuyayım merakettim..

    YanıtlaSil
  8. Kitap ismini aldım,teşekkürler.Ayraçlar ne şeker öyle :)

    YanıtlaSil
  9. kitabı okumalıyım
    teşekkürler
    ayraçlara söyleyecek sözüm yok valla:)

    YanıtlaSil
  10. Kitap listelerimiz uzuyor değil mi :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)