25 Ocak 2010 Pazartesi

Önlük kullanımlı mandal torbası





Dün bahsetmiştim ya, önlük şeklinde mandal torbasına ihtiyacım var demiştim ve internetten örnek vermiştim, bugün diktim :))
















Önce çıfıt çarşısı dolabımdan birbirine uyacak biri düz, biri desenli iki parça buldum.







Annemin yapılmış bulmaca eklerinden üst ve alt parça için modele göre patron çizip kestim,









Önce üst parçanın cepleri için aynı eğimde biyeler kesip makina çektim,








Biyeleri çevirip makinada üstten nakış deseni ile bastırdım,










Alt parçayı biçtim,






Alt ve üst parçanın etek kısmını birleştirdim, alt parçanın yan taraflarına biye geçirip makina çektim.

Düz tarafına çevirip etrafına cep ağzına yaptığım nakış deseni ile tekrar geçtim, üst tarafa kemer ekleyip onu da nakış deseni ile birleştirip bastırdım....


3 yorum :

  1. Elinize sağlık, kartımı şimdi aldım, çok teşekkür ederim, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. ay çok şık olmuş benim anneminde birikmiş bilmeceleri var bende onları patron çıkarmada kullanabilirim demekki.sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Bu kumaşların ölçüsü nedir. Kalıbın ölçüsü kaç

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)