21 Kasım 2009 Cumartesi

Örtümü yeniliyorum



Sarı örtü lazımdı, baktım benimkinin bazı yerlerinde sigara yanıkları ve birkaç leke var. Yenilemek lazım, atmak olmaaaaz.






Aplike yapacağım, motiflerin kenarlarından iplikler atmasın diye tela yapıştıracağım. Motiflerin büyüklüğüne göre parçalarımı kestim, yapışkan telanın üzerine yerleştirdim.







Üzerine bir tülbent serip, buharsız ayarda hafifçe ütüledim, bu sadece parçaları hafif tutturmak için.






Tela ve parçaları olduğu gibi tersine çevirdim, tela üstte şimdi.









Gene buharsız ayarda, tülbent üzerinden bu defa iyice ütüledim.








Telaların yapıştığından emin olduktan sonra, parçalara motifleri çiziyorum kurşun kalemle.






Motiflerimi oyarak çıkardım.









Motifleri dikeceğim yerlere iğneliyorum, sonra makinada etrafına zigzag çekiyorum.









Son ütüyü de yaptım, işte karşınızda yenilenmiş örtüm.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

İçinizden geleni yazın :)