24 Kasım 2009 Salı

Başucuma Cici yaptım


Evdeki özel odamın büyük bir kısmını hobi odası kullanıyorum, henüz karışık durumda, sıra gelemedi daha dekorasyona, ekonomik plana göre önümüzdeki yaz inşallah düzenlenecek.



Hobi odasına büyük yer ayırınca, yatak odası bölümüm küçük kaldı, yetiyor da aslında.





Ancak başucuma bir komidin koyamadığımdan bugün başucuma bir duvar cebi yaptım. Tam bir anılar cebi oldu. Anneanne dantelleri ile benim kumaş kitapçıklarım, annemin eteğinin üzerine kondular :)

Artık kitabımın, gözlüğümün, suyumun, mendilimin başucumda yeri var.


3 yorum :

  1. ellerine saglık cok kullanışlı olmuş, benimde kitap koyacak yerim yok:)ee artık gözlükte girdi hayatımıza,bende bir el atayım başucuma:)) Bu arada o yerdeki kediler dikkatimi çekti onlar ne oyle yayınlasana sevgili banuca:))

    YanıtlaSil
  2. çok kullanışlı olmuş gerçekten, kumaş kitaplara bayıldım. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. böyle bir seyi başucuna koymak hiç aklıma gelmemişti, iyi fikir vallahi..;) gülegüle kullanın..;)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)