11 Kasım 2009 Çarşamba

Dantel örtümü yeniledim

Bu evin tadilatı sırasında getirdiğimiz eşyalar burada bir köy evinin bir odasındaydı. Maalesef oraya fare girmiş ve bazı şeylere zarar vermiş. Bir tanesi de anacığımın bir zamanlar ördüğü dantel örtüydü.

Bugün o dantel örtüyü çıkardım. Kemirilmiş yeri kestim. Uygunca bir kumaş parçası buldum. Ortasına olacak şekilde yuvarlak kestim.-Yuvarlak keserken ortaya bir iğne batırıyorum, ona bir ip bağlıyorum, bir ucuna da kalem bağlıyorum, öyle çiziyorum- Sonra danteli iğneledim, makinada zigzag çektim, zarar görmemiş orta parçayı da çıkardım, ütülerini yaptım, sehpaya serdim.





Sonuç işte böyle, nasıl?





Bıdıkta poz verdi, çekmesem olmaz.




Bu işi yaparken hobi odam güzelce dağıldı





İş bitince topladım ama :))


4 yorum :

  1. Tebrik ediyorum Banı hanımcım..Hem hatırası var hemde göz önünde kullanılacak bir örtü olmuş..
    Ahhh bu çeyizler annelerde hatıra..
    Nasıl saklasak bilmemki..Benimde birçok kanaviçemi halımı yedi o fareler:))))

    YanıtlaSil
  2. Örtüye kıyamadım, zaten hiçbirşeye kıyamıyorum. Annem benimle yaşıyor, örtüyü keserken çok güldüm, görünce "naaptın örtümüüüüü" diye bir şaşırdı ki, ama bitince hoşuna gitti.

    YanıtlaSil
  3. Banucuğum cok guzel olmuş ellerine sağlık, başka biri olsa fare yemiş diye atardı bu canım örtüyü:) bu arada blogunu buldum benim amire gidip mujdeleyeyim iki gundur kayıt girmek icin aranıyorduk senden de cevap gelmedi:)) sevgiler

    YanıtlaSil
  4. fiammacığım, benden beklediğiniz cevap neydi ki? Konuyu anlayamadım, kusura bakma, atladığım birşey mi var?

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)