22 Eylül 2009 Salı

Kör Pencereden Manzaralar





Bizim evimiz ahşap, prefabrik. Hani model beğeniyorsunuz, sipariş verdikten sonra gelip bir günde lego yapar gibi kuruyorlar, işte onlardan.






Mevcut eve ek yaptırınca arada bir pencere kapatıldı ama yeri kaldı. o oda da benim yatak odam.




Ben de oraya elişi pencere yaptım iki tane. Bir tanesi Pencere önünde saksılar. Evdeki artık parçalar kullanıldı tabii. Yoyolar, düğmeler, biraz kurdele ve bir parça tül ile bir tanesi bitti. İkincisi sadece artık parçaların arkasına yapışkan tela yapıştırarak kenar ipliklerinin atmasını önledim, makinada zig zag çekerek yaptım. Nasıl olmuşlar ama...




5 yorum :

  1. bence çok iyi olmuş,
    güzel düşünmüş ve yapmışsınız,
    hayata bakışınızdan,birazda üretkenliğinizden...
    takdir ettim sizi,
    elinize fikrinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. şahane. gerçekten, her ikisi de çok güzel olmuş. ellerinize, fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
  3. ben yoyolara yeni başladım, sen yıllar önce neler neler yapmışsın banucum:)) eline, emeğine sağlık.
    olmayan pencereye perde fikri müthiş. kutlarım seni:)
    sevgiler hamarat insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Asortikcim :)
      Yoyolar güzel oluyorda yıkandıktan sonrası kötü, ütüleyemiyorsun, toplanıp kalıyor, buruşmayan kumaşlardan yapmak gerek :(

      Sil
  4. bunu öğrendiğim iyi oldu, yıkanmaması gereken yerlerde kullanıp gerekirse atarım o zaman. sağolasın:))
    öptüm seni

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)