30 Eylül 2009 Çarşamba

Köpekler İçin


Yaaani, evde benim kendime fazladan dolabım yok, bazı şeylerim tıkış tıkış, bu köpeciğin kendine ait kocaman bir dolabı, içinde fotoğraflı çerçevesinden, mama çeşitlerinden oyuncaklarına kadar herşeyi var, gardrobu ayrı mı acaba elbiselerini göremedim de.




Benim zavallı Bıdık'ım onun ayrı dolabı yok, mamaları bizim patates-soğan dolabının altındaki gözde, vitaminleri bizim ilaç dolabında. Giysileri ise hazır alınan içi kumaş dışı anorak paltosu dışında benim eski eşofman paçasını ve tişortların kollarını keserek hiç dikmeden yaptıklarım. Pincher cinsi minik köpek olduğundan soğuğa duyarlı oluyorlar ya ondan birkaç kıyafeti var. Onlarda bizim portmantoda duruyor. Bu resmi görürse tutturabilir ...


1 yorum :

  1. süper bir dolap, bayıldım, benim bıdıkın kendine ait bir çekmecesi var, kıyafetleri de fıstıkınkilerle birlikte bizim dolapta, temizlik malzemeleri banyoda, mamaları mutfakta....
    toparlamak lazım hepsini bir yere aslında da yer yok ki anacım... (acemihobici)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)