14 Temmuz 2010 Çarşamba

Hızımı alamadım :))

Kuş evini yaparken tezgahı kurdum ya, bitirdim ya, hem de annem BEĞENDİ ya :)) hızımı alamadım, gözüm etrafta, daha ne yapsam diye...

Ön veranda da mor salkımın uzayan dallarını pergolenin üstüne doğru yayarken gözüme boş duran kancalı çivi ilişti, oraya bir saksı asmak istedim. Asabileceğim saksı var mı diye indim bodruma. Asılacak saksı bulamadım amaaaaaa,,,,

Bir küçük ve pis ama şirin bir saksıcık buldum :))

Bir güzel yıkadım, beyaz yaprakları artık düşmüş olan papatyalar vardır hani sadece ortadaki sarı göbekleri kalır, öylece kurumaya yüz tutar, işte onlardan toplamıştım geçen hafta, onları aldım, pazarda bulup aldığım kelebek çıkartmaları aldım, bir strafor parçasını aldım, bir de sprey verniği aldım koydum tezgaha, başladım düzenlemeye.
Straforları kırıp kırıp saksının içine tıkıştırdım, ortasını biraz yüksek yaptım, papatyaları kesip kesip başladım sık sık dizmeye, saksı iyice dolunca etrafına kelebekleri yapıştırdım, son olarakta papatyalar dökülmesin diye bolca sprey vernik sıktım.

İşte sonuç.......

Sonraaaaa.... Bostandaki damlatma sisteminin suyunu açmak üzere düştüm yola aşağıya doğru, margaritlerim pek güzel açmışlar, ve sürpriiiz oturak fasulyelerim vermiş bile, annem yarın ne pişirsek diye düşünüyordu, topladım, sürpriz oldu, beyaz fasulyelerim ve barbunyalarda sarmışlar bayağı, domateslerimde kızarmaya başlamışlar, bir de salatalık olmuş, biberler henüz pek küçük, doğa nasıl da meyvalarını veriyor, onları gördükçe yaşama sevincim coşuyor, yaaa ben doğayı çoook seviyorum...

10 yorum :

1. Ne güzel fikir. Saksı pek şirin olmuş.
    Hepsi de mis gibi kokuyordur. Afiyet şeker olsun.

2. saksı,kuşevi,sebze bahçesi...
    hepsi çok güzelllll...
    niye bu kadar geç keşfettim ki ben buraları:)
    geriye doğru okuyorum:)))

3. atom karıncam,maşaallah de de kendine nazar değmesin.

4. Ne güzel bir dünya kurmuşsunuz kendinize. Ayrıca becerikliliğinizin
    hayranıyım. Kuş yuvası da, bu saksı da çok güzel. Ama en güzeli sebze bahçeniz. Sevgiler.

5. bahçen çok güzel ne lezzetlidir o fasülye şimdi. emeklerinize sağlık annenizin de senin de

6. Kendi yetiştirdiğin gibi varmı?Afiyet olsun,bizde annemin orda bolca dalından koparıp yedik tüm sebze ve meyveleri,harika bir duygu bu
    Bende bu hayatı çok seviyorum şehirin kalabalığı gürültüsü yoruyor.Ama ancak tatillerde yaşayabiliyoruz.
    Şimdi denizde tatil anlayışımızda değişti.Öyle 5 yıldız oteller yok artık doğayla başbaşa olacağımız yerlere gidip kamp yapıyoruz.Çadırımızı kurup keyfimize göre yaşıyoruz.Bu senede inşallah haftaya kamp yapmaya gideceğiz.
    Sevgili Sibelin hobi dünyasında resimlerinizi gördüm harika bir yerdesiniz imrendim valla.Hele o ortancalar daha önce hiç o renk ortanca görmemiştim.
    sevgiler nestug

7. Nefis olmuş ellerinize sağlık bayıldım doğrusu ben canlı çiçek böcek beslemeyi becerebilen biri değilim açıkcası ama böyle kuru çiçekleri seviyorum....Gerçekten çok çokk güzel olmuş ....

8. Kuş eviniz için yorum yazmayı denedim defalarca ama hep bağlantım koptu.Ne güzel ellerinize sağlık,ben de çok istiyorum ama kızlar bahçede kuş barındırmazlar ki...Saksı ve papatyalar da çok hoş ,elleriniz dert görmesin.
    Sevgiler...

9. marifetli perim, ara sıra böyle fikrim geliyor işte:)) gerçekten bahçede yetişenler mis gibi kokuyor, sağol...

cep aynası, hayatta hiç bir şey için geç değildir:)) Kolay gelsiiiin, umarım ilgini çeker...

nalanım, nerdeee atom karıncalık, ara sıra böyle oluyorum, ama maaşallah diyeyim, ben kendime daha çoook lazımım çünkü:))

nedukcum, çok şükür gönlümdeki dünyamı kurdum gerçekten. Pek becerikli saymıyorum kendimi ama uydurmayı seven biriyim. Sebze bahçesi güzel evet de, hazırlaması zor işte:)

ada-deniz, az önce yedim fasulye, gerçekten bir başka oluyor:)

nestug, gördüm senin kızın blogunda resimleri, ne mutlu ona ve sana, kaçabileceğiniz, doğayı yaşayabileceğiniz öyle bir yeriniz var. Sizin yaptığınız en güzeli, inan bana en bol zamanımda bile 5 yıldızlı otelleri hiç sevmedim:)

zeynepcim, çiçek kurutmayı ve onları kullanmayı seviyorum, aslında çiçek kurutma işine girişebilsem, buralarda çok çeşit var, belki seneye deneyebilirim:)

colette, bazen yorum yazmak işkence oluyor, blogspot çok doluyor biranda herhalde, olsun:)Bizde de köpeğim Bıdık yaklaştırmıyor kuşları ne yazık ki:)

10. Çok güzel olmuş, ben çok severim papatyaları, ellerinize fikrinize sağlık.

İçinizden geleni yazın :)