31 Ekim 2012 Çarşamba

Bu da Anneme Kapak Olsun :)

Sevgili Cihan'ım bize gelirken bu sepette kendi elleriyle yaptığı nefis kurabiyeler getirmişti, içi boşalınca annem mutfakta ilaçlarını koymuştu içine...
Ne zamandır ona bir kapak yapmak aklımdaydı...
Bayramda yaptım :)

Kapitone bir kumaş kullandım, eski bir rontgeni kesip koydum içine sert tutsun, yıkanınca da bozulmasın, üst tarafına da elyaf doldurdum kabarık dursun diye, kenarına lastikli fistolardan diktim,  kapağın ortasından ipliği alta geçirip çektim, ortası basık oldu, aynı fistonun dantelinden kesip büzdüm, ortasına bir de uğur böceği yapıştırdım, kapağın arka tarafının iki yanına ince kurdele diktim, sepete bağladım.... bittiiii.... :)


30 yorum :

  1. Canım ne güzel olmuş bayılıyorum senin şu fikirlerine valide sultana saygılar

    YanıtlaSil
  2. Bu bir sevgi öpücüğü olmuş:))

    YanıtlaSil
  3. pek güzel bir kapak olmuş.. benim de kutu kaplamam lazım..:)) fırfırlı mı yapsam acaba :)

    YanıtlaSil
  4. Annene çok hoş bir kapak olmuş:) İYi günlerde az az kullansın:)) Lafı çok tuttum:)

    YanıtlaSil
  5. Böyle kapak dostlar başına :))

    YanıtlaSil
  6. Uğur böcüğü çok şık olmuş,sizlere uğur getirsin.Anamın ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel bir kapak olmuş yapanın ellerine sağlık,kullananda sağlıkla kullansın...sevgilerimle

    YanıtlaSil
  8. Marifetli kadınsın vessalam :)ellerine emeğine en önelisi fikrine sağlık......

    YanıtlaSil
  9. Süpersin valla Banuşcuğum, sözün bittiği yer. Annişkon da keyifle kullansın artık sepetini.

    YanıtlaSil
  10. Banu Ablacım çok şeker olmuş ellerine sağlık geçmiş bayramında kutlu olsun sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Vay vay vay, kapağa bak! :)

    YanıtlaSil
  12. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  13. Fıstık gibi olmuş, ellerine saplık.

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  15. Harika bir fikir ellerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. çok şık olmuş ellerine sağlık canım.sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. ama benim aklım matruşka bebekler el arabası tahta mandallarda kalmıştı hepsinin bi ucundan başlamıştım,şimdi aynı sepetten bende de var şimdi bu sepette düştü aklımaaa :((
    Artık elimde ki işim bitmeden katiyen ziyarete gelmicem sanaaaa :((
    ayyy şaka şaka olurmu hiççç,ben değil iş yerindeki arkadaşlarım bile alıştılar sana, gelip soruyorlar bugün ne var diye :))

    fikrine,emeğine sağlık canım.. ;)

    YanıtlaSil
  18. Konu "anneme kapak olsun" olunca, kelimeleri düz anlamları ile algılayamamış, şaşırmıştım başlığa. Güldüm kendi kendime... hakikatende anneye güzel bir kapak olmuş, güle güle kullansın... Sevgiler

    YanıtlaSil
  19. Valide Sultan'ın ellerinden ve yanaklarından öperim. Ellerine sağlık Banu Ablacım. Çooook cici olmuş. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. İyi bir fikir ,çok güzel yapmışsın.

    YanıtlaSil
  21. ellerine sağlık canım benim teyzemizin de çok hoşuna gitmiştir mutlaka.
    Başlık süperdi:))))))

    YanıtlaSil
  22. harika bir kapak olmuş bayıldım.

    YanıtlaSil
  23. becerikli kadın bravo san.tam kapak olmuş hani.ellerin dert görmesin anneciğinde güle güle kullansın.

    YanıtlaSil
  24. Çok tatlı olmuş.Teyzem güle güle kullansın.Lavanta torbalar bir harika,benimde var aynısından,Banu'm yapmıştı:))Şekerlere bakar gibi bakıyorum.Son söz,ne kadar düzenli iplik kutun,benimkini görme diyesim var.Öptüm.

    YanıtlaSil
  25. Teşekkürler Çoban Serapcım,Fiammam,Nowacraftcım,Nilgüncüm,Nevbancım,Handecim,Dileğim,Zeynepcim,Proje çantam,Ecehancım,Harikalar Atölyem,İnçak Nuraycım,Mihrimahcım,Esrabetülcüm,Semacım,Xenepcim,Çiğdemcim,Şehnazım,Örgü çantam,Meralim,Alanayım, gözüme takılan, aklıma gelen alelacele yapılıyor işte böyle, bu da kapak oldu :)Ama senin vaktin dar Darmanım, benim yüzümden topluca işten atılmayın da :))
    Biraz yamuk bir öpücük oldu aslında Ozgrkdn cım :))Sağol Tasarıbellcim, kutularımı kaplayıp fırfır geçirmeye bayılıyorum doğrusu ben :)İki anlama da uydu aslında bu kapak Nilüfercim :))Ah Sibelim, nedense hep birbirimizin yaptıklarına özeniyoruz, malzemelerimle oturup oynamayı sevdiğim için düzenliler, bayılıyorum onları cici cici yerleştirmeye :)

    YanıtlaSil
  26. Anneye kapak böyle oluyormuş demek! Başlık hakikaten çok ilginçti. Sepet ve kapak süper olmuş elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O sepet şimdi buruk bir anı oldu Zülalcim :(
      Onu hediye olarak getiren Cihancığımı kaybettik ne yazık ki :(
      Sevgiyle anıyorum gene becerikli arkadaşımı....
      Ve sana da teşekkürler, sevgiyle kal :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)