12 Ekim 2012 Cuma

Ne Alaka.... :))

Kış geliyor...
Sobaların borularını takmak lazım değil mi ?
Ama önce temizlemek gerek tekrardan...
Hah işte anacım da yardım etti, taktım boruları, artık yanmaya hazır :)
Diyeceksinizki konserve matruşkalar ne oldu... ne alaka yani... :))

Hadi bulun konserve matruşkaları alttaki resimde :)
Niye mi oradalar... Bazen yoğunlaşma olup su akabiliyor boruların ek yerlerinden...
Birşey koymak gerekiyor...
E bize de böylesi yakışır değil mi ama :))
Delilik güzel şey yaaaaa :)))))




53 yorum :

  1. Valla herşeyi düşünmüşsünüz :) çok güzl olmuşlar cidden :) bayıldm

    YanıtlaSil
  2. Banucum çok güzel düşünmüşsün eskiye gittim birden bizimde sobamız akardı o kokuyu hissettim:)
    sıcacık sağlıkla geçecek bir kış diliyorum

    YanıtlaSil
  3. Hay ALLAH'ım yaaa fikrine sağlık canımmm.. :)
    Ben matruşka bebekleri çok severimmm :))

    YanıtlaSil
  4. Ha ha haaa... Çok tatlısın :)

    YanıtlaSil
  5. sana hayranım ablacım biliyosun demi:) gene çok hoş bir fikir
    ekmek kızartmak ne güzel olur o sobada sıcacık çıtır çıtır yanarken ohh:)

    YanıtlaSil
  6. Bu durumda kimse bilemedi:(
    Hoşnut musun şimdi Sevgili Banu?
    Gülüyor musun bize oradan??
    O zaman ben sana mangal yelleme aletini göndereyim de gör:)

    YanıtlaSil
  7. Eveet size de böylesi yakışır gerçekten çok tatlılar:).

    YanıtlaSil
  8. dedem ev sıcak olsun diye borulara odada tur attırırdı ve bu sebepten damlama yapardı :))
    sizede böylesi bir çözüm yakışırdı zaten , bayram sonrası izne ayrılacağım böyle bir eve ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  9. hahahahah 40 yıl düşünsem oraya koyacağın aklıma gelmez:))iyi olmuş.kış mı geldi oralara gerçi burası da soğudu..

    YanıtlaSil
  10. Alem kadınsın, banu Hanım.Her ayrıntıyı en baştan düşünüyorsun üstelik en kokoş şekliyle.Sıcacık ve keyifli bir kış dilerim.

    YanıtlaSil
  11. Matruşkalar çok güzel yere yerleşişler:) yerleştirenin fikrine emeğine sağlık derim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Sizin fikirlerinize hayranım çok güzel olmuş.Tamda benim yaşamak istediğim tarzda bir eviniz var .Sağlıklı günler.

    YanıtlaSil
  13. Hârikasın:)) Asmalı olduğunu bildim hiç olmazsa:)))

    YanıtlaSil
  14. hehehhehe, süper eğlenceli :) fikrine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Sizin oralarda kış çetin geçer. Şimdiden hazır olmak lazım.

    YanıtlaSil
  16. Ay valla 40 yıl düşünsem bulamazdım :)))süpersinn süper...ellerine,fikrine sağlık.....

    YanıtlaSil
  17. Yakışır ya :) O renkli eve süper olmuş :)

    YanıtlaSil
  18. Deli şey, ne olacak, annen gülmüştür bu haline:)))

    YanıtlaSil
  19. matruşkaların yeri pek bir güzelmiş:)))

    YanıtlaSil
  20. alemsin seeeen.Zerrin yorum yazamamış bak ben yazdım:))

    YanıtlaSil
  21. Sen harikasın çok yaratıcı olduğunu her fırsatta yazacağım.Fikrine sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  22. eskiden deterjan kutularını asardı annemler:))
    yine asla burda kullanacağın aklıma gelmezdi ,emeğine fikrine hayranım:))
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  23. Alemsin...Evet evet alemsin...

    YanıtlaSil
  24. Varya baharatlık olarak kullanacağını düşünmüştüm.Süper fikir :))) Vaktin olursa bloğuma bir bakıver yarışmaya gönderdimde:))

    YanıtlaSil
  25. Banu ablacım soba borularını ne zaman peçeteleyip süsleyeceksin kimbilir belkide tamamen farklı bir renge bile boyarsın vallahi senden bekliyorum süpriz olmaz:)))))

    YanıtlaSil
  26. 40 yıl düşünsem aklıma gelmezdi boru kutuları olduğu, çok şirin olmuşlar :)) Ellerine, aklına sağlık. Güle güle kullanın. Anne Sultanın ellerinden ve yanaklarınızdan öpüyorum :)

    YanıtlaSil
  27. Ohh ne güzel olmuş ablacım
    valla ellerine sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  28. KİMİN AKLINA GELİR SOBANIN ZORLUĞU VARDIR AMA KEYFİ DE BİR BAŞKA OLUR ÇOKKKK ESKİLERE GİTTİM NE ÖZGÜRLÜK BU SENDEKİ KISKANMAMAK ELDE DEĞİL.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba canım,
    Geçmiş olsun ziyaretin ve duaların için çok teşekkürler.
    Bugün teşekkür ziyaretleri yapıyorum,daha sonra yine gelicem inşallah.
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  30. ahhhaahaa
    hiç aklıma gelmemişti...
    çok şeker... :))

    YanıtlaSil
  31. Afacan Banu iş başında:)

    YanıtlaSil
  32. ne hoş bir fikir ...çok şeker olmuş...kolay gelsin sevgiler

    YanıtlaSil
  33. Bu kadar yaratıcılığada pes diyorum ellerine sağlık Banu abla :)

    YanıtlaSil
  34. ayyy süpersin banu abla.ellerine sağlık..ne güzel kurmuşsun sobanı da.sağlıklı sıhhatli ve sıcacık günler dilerim sevgiler

    YanıtlaSil
  35. Eh naapim, süslenmemiş bir kutu filan gören ayıplıyor Birgülcüm,Serabım,Darmanım,Çaçaron blogcum,Proje çantam,Matrak Makaram,Gooogoookcum,Semacım,Colettem,Nowacraft cım,Ayşecim,İnçak Nuraycım,Işılım,Handecim,Pınarcım,Saadetcim,Mehtapcım,Örgü çantam,Ecehancım,Yaşamın Kıyısında-Nurcum,Nuraycım,Tülinim, Evimde kiler,Eslemcim,Mevdoşcum,Ruşyenacım,Mor menekşelerim,Kırmızı evin cadısı,Mihrimahcım,onun için buralara da süslü kutular takma zorunluluğu hissettim :))Daha kış için çok işim var, yavaş yavaş hazırlanıyorum sevgili Hüznün tadı...
    Sevgili Özgrkdncığım senin yelleme aletini görünce yalnız olmadığımı anladım :))Boruları çok dolaştırmamak lazım diyorlar Muhteremcim, e hadi gel tatilinde, ama kardan mahsur kalırsan karışmam :))Asacağımı bilen tek sensin Nedretim, duvarlarda yer kalmadı diye demiii, ama bana deli diyen de var Nalanım,Aheste bestem, sen sanki benden normalsin Fiammam :))
    Ay Fatoooos, öldüm gülmekten, yanmasa belki onu da yapardııım :))))
    Sevalcim,sağol canımcım :)

    YanıtlaSil
  36. harika olmuş ellerinize sağlık lakin borular sırıtıyor orada kapkara onlarıda renklendirin

    YanıtlaSil
  37. Ellerinize sağlık Gerçekten de boş boş kutular asmak banucaya göre değil
    Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  38. Amanin ağzım açık kaldı.Çok yaşa emi.Matruşkaları bu halde hiç düşünemezdim.Ama şık durdular.Banu'm etme eyleme o dağ evine küçük bir şömüne yaptır.Ahşap ev olmaz diyorsun ama sen araştırırsın,bahçeye bir çıkma yapabilirsin.Bahçedeki bütün kütükleri yakarsın arkadaşım.Salona ne yakışır.Ay hayal ettim vallahi...Öptümmm.

    YanıtlaSil
  39. Teşekkürler Seralpcim,Gül kokuları, sevgili Adsız,hani çılgınım, ama o kadar da değil, gerçi boya tutsa, belki beyaza boyardım :))
    Sibelim,şömine bu evde ısıtıcı değil ancak süs olabilir, o nedenle bütçenin ancak çooook sonlarında yer alabilir :)

    YanıtlaSil
  40. Matruşkaları oraya koyacağın hiç aklıma gelmemişti,banada bir kaç matruşka lazım:))

    YanıtlaSil
  41. Ben akla gelmeyecek şeyleri yapmayı seviyorum ya Siyah Kuğum :))
    Matruşkalı peçeteleri bana Fiammacım göndermişti...

    YanıtlaSil
  42. Günaydın matruşkalar benim bildiğim hep boş boş dururlar bir işe yarasınlar demi eline sağlık çok beğendim.)))))))

    Banucum begoş yazım çıkmıyo yorum altındaki isimlerde ne yapcam biliyomusun .

    YanıtlaSil
  43. Leylacım, tasarıma geçtikten sonra sağ üstte çark var ya ona tıkla google+ ya geçiş ten ayarlayacaksın, eğer 30 gün geçmişse blogger profiline dönemiyormuşsun...

    YanıtlaSil
  44. :))alemsin alem ama akıllı daaa!:))

    YanıtlaSil
  45. Alanayım, kendim de değil ama evde kokoşluğu seviyorum...süslüyorum :))

    YanıtlaSil
  46. gerçekten güzel delilik

    YanıtlaSil
  47. Aynı fikirde olduğumuza sevindim sevgili Ornitorenk, delilik güzeldir :)Sayfana şöyle bir göz attım, eteğinin desenine bayıldım, daha sonra heeeepsini inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
  48. Ellerinize sağlık,bu düşünceniz ve emeğiniz için sizi ayakta alkışlıyorum...görünce bayıldımmm demek kii bende deliyim ,sobam için bende düşünüyordum,gerçi ben sade boyayacaktım ama sizin ki harika bir düşünce ve emek tebrik ederim zevk ve hayranlıkla takip ediyorum sizi :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)