8 Ekim 2012 Pazartesi

Bugünün "Öncesi-Sonrası"







13 yorum :

  1. maşallah maşallah banu ablacığım yine yorulmuşsunuz.keşke yakınında olup sıcak bir çay demleyip iş sonrası seni misafir etseydim.sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Strafor tabak macerasından sonra kıyı köşe her an teftişe hazır, maşallah size.
    Kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlıkkk :) Miss miss

    YanıtlaSil
  4. Ne o yine ceyizleri çıkarmışsın ortaya:))
    Vallahi ben hergün öncesi-sonrası yaparım bizde ütü hiç eksik olmaz:) Hem öncesinde olupta sonrasında göremediğimiz parçalar var:)(Mesela en üstteki) En alttaki siyah siyah şeritliler:)

    YanıtlaSil
  5. hehehe...fiammaya çok güldüm :)))))canım ellerine sağlık, güle güle kirletin de bir daha ütüle :)))

    YanıtlaSil
  6. O ütüleri ben yapmışım gibi yoruldum. :))

    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  7. Ne hoş bir blog bu ya... Banu'nun oralarda neler olup bittiğini takip edebiliyoruz. Bıdık'ı, terası, meyva ağaçlarını, evin düzenini, hatta ütülenenleri bile. Kız sen ne harika şeysin ya.. Ellerin dert görmesin.
    :)

    YanıtlaSil
  8. Ellerinize sağlık Banu hanım.
    Yunuslara bayıldım. sanırım onlar çarpı işi. Eğer öyleyseler ve şablonları elinizde varsa paylaşabilir misiniz? :)

    sevcany.benli@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. ooohhhh ellerine sağlık beni özendirdin

    YanıtlaSil
  10. Kızlar, ütü hep yapıyoruz da..
    Kış hazırlığı ütüleri bunlar, yıkanmaya dayanıklı örtü-perde ile danteller-nakışlar yer değiştirdi, yani bu ütü nakışlar-danteller, yani zor işler :))
    Ama ben ütüyü severim Tülinim, Nedretim,Elifcim,DP cim,Işılım,Hobi vaktim,Kuyame cim, Pamuk şekerim, sağoluuun :)
    Sağol Mihrimahcım,yapmış kadar oldun çayımı :)
    Fiammacım o şeritler perdelerin rustiğe bağlandığı kurdeleler, o perdeler de masanın sağ ön ve arka tarafındalar, heeepsi ütülendi yaniiii :)
    Benim blog günlük gibi değil mi Gülsümüm, hiç gizlim saklım yok :) Öptümmmm...
    Sevgili SYB,yunuslarım çarpı işi, Yumak modelindendi yanlış hatırlamıyorsam ama o model maalesef gittiği yerden geri gelmedi :( Yoksa memnuniyetle paylaşırdım...

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)