18 Ekim 2012 Perşembe

Canım Çekmiştiiii ... :))

Geçenlerde Gülsümcüm mandallarla oynuyordu ya, severim ya ben de mandallarla oynamayı, canım çekmişti... :))

O nedenle dün hemen dikişimi bitirdim ya :)

Bugün de mandallarımı aldım önüme, Edacım geçenlerde bana bir link atmıştı, içine düşüp te zor çıktığım fikirlerle dolu, ama onun attığı mandallarla ilgiliydi, yaptığım onun benzeridir...

İşte malzemeler....
Kutunun üst kısmına ben çuval yapıştırdım...
Mandalların yaylarını söküp ayırdım...
Silikon tabancayla mandalların ince kısmı alta gelecek şekilde kutunun etrafına yapıştırdım...
Aslında mandal boyunda bir kutu bulursanız daha güzel olacak, orjinali de öyleydi, link veremiyorum çünkü orjinalinin linki benim bulduğum yerde de yok (rus siteleri link vermeden paylaşıyor ya)...
Sonra vernikledim ve mandalların girintilerine ip bağladım...
İşte benim yaptığımın sonucu...
Fıçı görüntüsü oluyor, fikir vermiştir mutlaka, hayal gücünüzü kullanarak değişik modeller uygulayabilirsiniz :)


33 yorum :

  1. İnanmıyorum, süper olmuş, süper :D canım çekmişti yazınca ben de yiyecek birşey yaptın sandım, görünce hem şok oldum hem de bayıldım :D harika,canımmmmmsın, hemen yapıcam, hemen, hemen :D

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeeelll! Bira fıçısı gibi ;) Ellerine sağlık ablacım..Küçük mısır konservelerini atmayalım o zaman ;)
    SEVGİLER!

    YanıtlaSil
  3. Bu arkadaşın daha güzel, yaratıcı ve BANU'ca olduğu konusunda bahse girerim. Gözüm üstünde :P
    BEN Bİ' DOST; SENİ ÇOK SEVEN BEN Bİ' DOST :p

    CÜMLE DÜŞÜKLÜĞÜ YOKTUR; BENİM ADIM BEN Bİ' DOST :p

    YanıtlaSil
  4. Banu ablacım harika olmuş kutu kaplaman,ellerine sağlık...diktiğin gömlek de şahane ve sana çok yakışmış,elinden kurtulan iş var mı? merak ettim.....sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. valla yiyecek diye koştum geldim ama bunu da görünce anaaaa dedim.
    Banucam ne diyeyim, eline yüreğine fikrine sağlık

    YanıtlaSil
  6. Ay canım çekmiştiyi görünce dedim herhalde Banu Abla dün bi yerde yaprak sarma neyin gördü de onu yaptı ;-) Anaaa bi de baktım ki Banucuğumuzun canı mandal çekmiş;-) Aklınızla bin yaşayın diyorum...

    YanıtlaSil
  7. Ellerine sağlık çok hoş olmuş. Mandal aldığımda deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. süpeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrr bayıldımmmmm.. ay canım fikrine sağlık yaa.. :))

    YanıtlaSil
  9. Çok orijinal olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Benim kutumda (!) sadece 2 tahta mandal var:)) Nasıl yapacağım ki o 2 mandalla böyle bir fıçı:) İş çıkarıyorsun başımıza iş:)) Çokk güzel olmuş ama:))

    YanıtlaSil
  11. Çok hoş çok beğendim ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel olmuş, mandalla yapılan işleri seviyorum.

    YanıtlaSil
  13. Valla müthişsin. Bana sorarsan çuvallı daha güzel olmuş. O kadar güzel ki, insanı taklit etmeye zorluyor. :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel olmuş ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  15. Gerçekten enteresan.Büyüğünden şemsiyelik yapılabilinir sanırım.Eline sağlık.Öptüm.

    YanıtlaSil
  16. Banu abla bu süper olmuş ellerine sağlık,çok beğendim gerçekten.

    YanıtlaSil
  17. Harika olmuş. biraz mandal alıp denemeli..

    YanıtlaSil
  18. Bir küçücük fıçıcık ha?

    YanıtlaSil
  19. Ben de beğendim...ben de....:)

    YanıtlaSil
  20. çok güzel bir fikir olmuş. Küçük saksıların kenarlarında da hoş durabilir...

    YanıtlaSil
  21. Çok çokkkkkk güzel. ada ve denize katılıyorum saksılara da çok yakışır Banucum ellerine sağlık .

    YanıtlaSil
  22. ne güzel olmuş Banu harika fikir canın hep böyle güzel şeyler çeksin

    YanıtlaSil
  23. çok hoş olmuş, ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  24. Yalzın yemekleri mi canımız çeker, benim gibi hobimanya hastalarının canı malzemeleri de çeker işte Işılım,Lalecim,Ecehancım, tam mandal boyunda olursa daha bir fıçı gibi oluyor Mirayım,mandallarla oynamak zevkli ama Gülenim dostum,Tatesalım,Evimde kiler,Fiammam,Fadişim,Gülsümüm,Başakcım,Serapcım, teşekkürler Esrabetülcüm,Darmanım, Nowacraftcım,Mehtapcım,İnçak Nuraycım,Deniz kokusu,Nefisecim,Ecercem,Nokurcum,Sibelcim şemsiyelik için bir kaç sıra mandal yapıştırmalı,saksıya da iyi fikir Saadetim,Örgü çantam, bir küçücük fıçıcık içi dolu sevgicik Tülinim :)

    YanıtlaSil
  25. Hayy bu çok güzel olmuş ve çok kolay bunu mutlaka yapacağım,teşekkürlerrrr:)

    YanıtlaSil
  26. ne kadar güzel olmuş, bayıldım. ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  27. QUE IDEIA GENIAL, AMIGA! UMA SIMPLES LATA E PRENDEDORES DESMONTADOS VIRARAM UMA VERDADEIRA OBRA DE ARTE. ESTOU ENCANTADA. TENHA UM FIM DE SEMANA MARAVILHOSO, PRINCESA!

    YanıtlaSil
  28. Muito obrigado Edna, há muitos tipos de projetos com prendedores de roupa e eu gosto de jogar com eles :)
    Daha kısa bir kutu ile daha da fıçıya beniyor DP cim, dene bence Siyah Kuğum,mandallarla değişik şekiller elde edebiliyorsun birleştirerek Nescim, teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  29. Çok değişik ve kullaşnışlı olmuş ablacım ellerine sağlık. Ton balığı ve mısır konservelerinden de olur bunlar... Süpersimn öpüldün canım benim...

    YanıtlaSil
  30. Sibelim, sağol canım benim, küçük konservelerden daha da güzel olacaktır diye düşünüyorum, denemesi bedava :))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)