4 Ekim 2012 Perşembe

Offff Çok Yorulduuum :((

Çoook...
Sabahtan Seville buluşup alışveriş merkezine gittik...
Kışlık alışverişimi yaptım...
Eh, dağın başında oturunca toptan herşeyi almak gerekiyor yedekli tarafından...
Aslında Kasım ayında yaparım ama, fiyatlar gittikçe artıyor ya, nereden yakalarsam kardır dedim...
Saat 10,5 ta girdiğimiz alışverişten 2 ye doğru çıkabildik :))
Gel eve, aldıklarını arabadan eve taşı, sonra onları yerleştir...
O arada akşamdan şekere bastığım incirleri koydım ocağa, reçel yaptım...
Valla şimdi oturabildim :((
Birşeyler atıştırıp geçeceğim tv karşısına, örtümün firkete oyalarını tamamlayacağım...

İşte böyleeee :))






26 yorum :

  1. Güle güle sağlıkla yiyin inşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Pamuk şekerim, inşallah :)

      Sil
  2. Banu'm kolay gelsin kış hazırlıkların canım.Ama ben senin şoklama işlerinden bu sene ne yaptığını merak ediyorum,hiç görmedik?Ben domatesle barbun,bamya attım.Sağolsun annem yayladan döndü eve.Erişteler,makarnalar ve fıstığım,susamım ordan geliyor.Bizim burada her şey bulunuyor ama senin o karlı tepeni gayet iyi anlıyorum.İnşallah çok çetin kış olmaz.Hoşcakal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibelcim, herzamanki şeyleri koydum dolaba bu sene de, değişik olarak incir ve karayemiş reçelleri yaptım :)
      Bizim buradakiler tembel yaa, hiç öyle şeyler yapmıyorlar :(

      Sil
  3. maşallah size Banuca. o kadar alışverişten sonra reçel yapacak gücü bulmuşsunuz.allah güzel ve sağlıklı günler nasip etsin yaptıklarınızı afiyetle yemeyide.iyi günler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecbur yaptım Hamarat kontescim, geceden şekerlemiştim ya, ama yoruldum gerçekten...
      Kış bastırmadan bekliyorum ana-kız ikinizi de tamam mııı :)

      Sil
  4. allah nazardan saklasın.ve çok çok yardımcınız olsun.ben sadece yarım gün çalışma ve öğleden sonra 2 saatlik bir seminer sonrası ufak bir çarşı gezmesinde pelte oldum.maşallah diyorum ve kocaman sevgiler yolluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mihrimahcım, çalışırken iyiydi yaaa, bu kadar ev işim yoktuuu :)

      Sil
  5. alışveriş değil de alınanların yerleşirilmesidir aasıl sorun bence. Hele sen bir de toplu yapmışsın yormuştur illa ki...Afiyetle tüketin kışlıklarınızı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay evet Saadetcim, yerleştirmesi bayağı zaman alıyor ve yoruyor, böl-paketle-boşalt-yerleştir..... :( Sağol canımcım :)

      Sil
  6. Banucum çok iyi yapmışsın. Afiyetle yersiniz inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Başakcııım :)

      Sil
  7. Hani reçelin resimleri, madem kaytarıyorsun yazı koymaya bu akşamlık insan reçelin resmini koyar hiç olmazsa:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay Fiammacım yaaaa, fotoğraf çekecek hal mi kaldı, geldiğinde sen çekersiiin :))

      Sil
  8. kolaylıklar diliyorum.. Güzel günlerde tüketin aldıklarınızı..

    YanıtlaSil
  9. en sevdiğim reçel sağlıkla yiyin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taze incirden ilk defa yaptım Sunnyzelo cum, bu sene maaşallah pek bi boldu, dağıttım dağıttım bitmedi :)

      Sil
  10. ıyı geceler gule gule kulan canım kışlıklarını

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Belgüzarcıım, bi gelemedin buralara :)

      Sil
  11. kafa dengi bi alışweriş yandaşı bulsam kendime anasını ağlatıcam heryerin ama yalnız yalnızda olmuyoki meret, tadı çıkımıyo...
    güle güle kullanırsın işallah aldıklarını.
    öperim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Zerzewat, kafa dengi arkadaşla alışveriş zevkli olduğu kadar daha fazla şey almaya da sebep oluyooor :))

      Sil
  12. Sağlıcakla güzel günlerde aldıklarını yemeyi nasip etsin inşallah Rabbim.İyi bir dinlenmeyi hak etmişsin sefan olsun :)
    Sevgiyle

    YanıtlaSil
  13. Kolay gelsin Banucum, şu firkete oyasını çocukken öğrenmiştim küçük teyzem öğretmişti acaba elime alsam hatırlar mıyım ki? Daha önce firkete oyasının nasıl yapıldığını göstermiş miydin?
    Annenin pamuk ellerinden öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fadişim :)
      Yok firkete oyasının yapılışını göstermemiştim, ama sana istersen internetten bulduğum yapılış resimlerini göndereyim, ben de öyle çıkartmıştım :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)