7 Ekim 2012 Pazar

Nerden Nereye :))

Günlük işlerim bittikten sonra bilgisayarımdaki arşivime bir gözatayım dedim, canım birşey çekecek mi bakalım :))
Tam bambu bağlama tekniklerini gösteren bu resme sıra gelmişti ki...
En sağdakine gözüm takıldı... veee fikrim geldiii :))

Aldım elime çöp şiş çubuklarını, kestim biçtim,
ve yapıştırdım,
verniklemek lazım değil mi... bu kadarcık şey için fırça kirletmeye üşendim ve renksiz ojeye başvurdum, zaten renksiz ojeleri bu işler için almıştım, ben oje sürmem kiii :))
Başka bir iş için çiçeklerini kestiğin tel dallar kalmıştı, onları sardım...
Üzerlerine de çiçekler yapıştırdım bitti bileeee :)
Arkasına da bir mıknatıs yapıştırıp romantik takılan banyomda termosifona asıverdim :)
Eh... Bugünü de kotardık :))


26 yorum :

  1. aaaaaaaa, harika, çalıcam ben bu fikri, süpersiiiiiiiiin :)

    YanıtlaSil
  2. Ahanda fikrine kurban olayım. Bu fikirler niye bana gelmiyor anladım. Hepsi sana gidiyor.
    Eline , fikrine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Çer çöple harikalar yaratan kadın !

    YanıtlaSil
  4. Ne diyim ben...........Maşaallah.....

    YanıtlaSil
  5. Çok yaratıcısın eline koluna sağlık çok güzel olmuş.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. aaaa, inanamadım. Harika bir şey çıkmış ortaya! Elinize sağlık, çok güzel :)))

    YanıtlaSil
  7. Çok güzel olmuş şık şıkıdım birşey . Ablamda benim gibi hemen yapılsın bitsin :) elinde ne varsa :)

    YanıtlaSil
  8. kırkbir kere maşallah, harikasınız,

    YanıtlaSil
  9. Ben de merakla baka kalmışım ne çıkacak diye..O iki çubuktan böyle hoş şey çıkacağı aklıma gelmezdi,eline sağlık Banucum..
    Bu güzel fikirlerinin tükenmemesi dileğimle sevgiyle kal:)

    YanıtlaSil
  10. banucum,bayiliyorum bu buluslarina
    harikasin
    bu gece dondum kis evime:)
    benim icin dua et....annnemle isler iyice zorlasti
    butun bir gece,,,sabaha kadar ayni seyleri tekrar ediyor,,,uyumuyor
    halim harap anliyacagin
    seni seviyorummmmm

    YanıtlaSil
  11. ben bu olayda en çok oje-vernik kısmını sevdim desen....

    YanıtlaSil
  12. çöp şişlerle uğraşıo dıe aklımdan geçirdim abla hakkını helal et ama ne bileyım sonunda böle güzellik çıacağını valla bayıldım yaaaa

    YanıtlaSil
  13. İyi kotardın hem de :)

    YanıtlaSil
  14. Her zaman ziyaret etmekten zevk aldığım ,bir çok fikir edindiğim yere(buraya) üye değilmişim:/
    bende neden paylaşımlar panelime düşmüyor diyordum) çok utandım:/
    sıkı takipçindim artık hem sıkı takipçinim hemde takipçinim:))

    bu arada çiçekler harika olmuş.
    sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. Harikasınız:)Dönüştürme ve değerlendirme de üstünüze yok. Nice keyifli çalışmalar diliyorum.

    YanıtlaSil
  16. sana ne denebilir ki, yaratıcılık, beceri, güzel bir yürek, seni tanıdığım için kendimi şanslı sayıyorum, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  17. yaratıcılığınıza hayranım. zevkle izliyorum. bu arada eviniz çok güzel olmuş. iyi günlerde sağlıkla oturun. kocaman sevgilerimle......

    YanıtlaSil
  18. ağzım açık kaldı .....ne diyeyim ben şimdi ...harikasın ..benim aklıma niye gelmez böyle esin perileri bilmem ..neyse sizinkinden kopya ederim bende ;)

    YanıtlaSil
  19. ayyy benimde fikrim geldii :))
    banumm senin perilerle benim periler arkadaş olabilir mii :))
    fikrine sağlık canımm :)

    YanıtlaSil
  20. çöp şişlerin de şanslıları oluyormuş demek ki... kimi şişler etten çıkar çöpe gider, kimi şişler de gelin gibi süslenip baştacı olur. emeğinize sağlık. çok şık olmuş. sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. Aaaaa yorumlara cevap vermemişiiim :(
    Ay ben yaşlandım iyice galibaaa :((
    Işılııım, Sevginin ruhu,Nowacraftcım,Hobby Dünyası,Mehtapcım,Hayalcim,Örgü çantam,Pınarcım,Hobilerim ve ben,Noyumberry cim,Cihanııım,Saadetcim,Huzur moda,Tülinim,Siyah kuğum,Wilma,Begonvilli ev,Noblessem,Bilgecim,Kelebekanacım,Kuyame,Darmanım,Pembemavicim bedava fikirler bunlaaar, kafa uydurmaya çalışınca çıkıyor böyle işler, neye göz takılsa birşeye benzetmeye çalışıyor :)
    Gecikme için özüüür, yorum yapan parmaklarınız dert görmesiiin :)

    YanıtlaSil
  22. çok şirinn olmuş bu bayıldım =)

    YanıtlaSil
  23. duvarlarda hiç süsün yoktu iyi olmuş:))

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)