6 Ekim 2012 Cumartesi

İyi ki Görmemişsiniz :))

Hani daha önce nakış ipliklerimi koyduğum strafor tabağı ayıplamıştınız da, sayenizde bir kutu yapmıştım ya....
İyi ki çamaşır makinamın yanında duran deterjan kutusunu görmemişsiniz :))
 
İşte bugün o gözüme çarptı ütü yaparken, siz görmeden, beni gene ayıplamadan süsleyeyim dedim :))

Sevgili Tuna ve Natali'nin hediyesi olan kitaplardan dekopaj resimleri buldum... Çamaşırlar... :)
Herzamanki gibi ambalaj malzemesinden hafif kabartma yapmak için onları yapıştırdım...
Çamaşır ipini gerçek ipten yapıp ipleri şiş çubuklarına bağladım ve çamaşırları astım :)
Ah bir de makinam güzel çekse :((
Sağdan, soldan, üstten de çekeyim :)



Ohhh... Bunu da süsledim, acaba başka ayıplanacak kutum var mııı :))))




31 yorum :

  1. alemsin sen nasılda güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çok şekersin yaa...:))) Yaratıcılıkta üstüne yok:))

    YanıtlaSil
  3. ooyy ne şeker olmuş bu ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık , çok güzeller

    YanıtlaSil
  6. Valla bende çok begendim kesin evde bi yere yapmak isterim de nasıl yapılıyor

    YanıtlaSil
  7. :)) Ama çok şeker olmuşşş,ellerine sağlık...
    Dekupaj işine merak salmaya başladım:)))

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar güzel düşünmüşsünüz, tebrik ederim.
    Sevgiler ^-^

    YanıtlaSil
  9. Geleni öyle karambole getiriyorsun ki görememişim:)) Ayyy bendeki kutuları görme hiç, süsleyemem de öyle kalsınlar vallahi:)) Ellerine sağlık iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. süpersin valla banu abla .ellerine emeğine sağlık.kutuların her haliyle güzel...sevgiler

    YanıtlaSil
  11. Banucum hani sen herşeyi güzelleştiyorsun ya , bizi alıştırdın onun için şaka yaptık, takıldık ;) Deterjan kutusu süper orjinal olmuş, ellerine sağlık güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Sen onları bahane etme canım.İçinden taşıyor bu işleri yapma azmin.Çok beğendim.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel olmuş. Bir de en alta çayır çimen, çiçek böcek mi yapsan ki :)

    YanıtlaSil
  14. ben bu fikre bayıldım Banu ablacım, müthiş olmuş müthiş. Ne yaratıcı kadınsın! Deterjan kutusunun zeminini de açık renkli bir dekupaj kağıdıyla kaplasan diyorum nasıl olur acaba hıı? Ya da kaplamamışsın diye ayıplasam mı? :))

    YanıtlaSil
  15. Senin evi el sanatları ve yaratıcılık müzesine mi çevirsek.Örnek olsun bütün hanımlara.

    YanıtlaSil
  16. Evvet...Tamamen Nalancım'a katılıyorum...o ne yaaaa, ne ayıp sana..o cici resimleri kabartırken alt kısmı kapatmak nasıl aklına gelmez,gelemez???

    YanıtlaSil
  17. Çok tatlısın ablacım çok güzel, ama bende biraz Nalan gibi düşünüyorum sanki:)))

    YanıtlaSil
  18. süper seçim çamaşırlar...eğlenceli ve şirin olmuş:)

    YanıtlaSil
  19. valla müthüüüşşş olmuş ablammm,güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  20. Hiç üşenmeden bir de ip germiş valla. İpin bağlandığı direkleri bile yapmış.. Ey Allah'ım bu kadın aldı başını gidiyor. Yetiş yetişebilirsen. :)Ellerin dert görmesin arkadşım. Helal olsun sana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diğer yorumları da okudum da.. Bence zemini kaplamaman iyi olmuş. Deterjanın seviyesini dışarıdan bakınca görebilirsin. Ben olsam kaplamazdım yani..

      Sil
  21. sen var ya sen, süpersin :) acayip güzel bir fikir, ben de yapıcam, hatta dün o malzemeden dışarıya kocaman koymuşlardı, ne işe yarar ki dedim ve bıraktım :( ne salağım yaaaa :( güle güle kullan bitanem, harikasın, öpüldün :)

    YanıtlaSil
  22. Banu ablacım çok yaratıcısın.
    Elinin değdiği, gözünün gördüğü herşey sana özel oluyor.
    Bu konuda üstüne yok :)

    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  23. Teşekkürler Serapcım,Nedretim,Uğur Böceğim,Nilgünüm,Hülyacım,Hobilerim ve Ben,Siyah Kuğum,Okuyanım,Mihrimahcım,Evimdekiler cim,Tülinim,Miniğim,Senanın Annesi, resimler güzel olunca yaptığım da güzel oldu, biraz da uydurmaca ekler... :)
    Semacım,ben bu işleri kendimce tekniklerle yapıyorum, bu işi ustalarından öğren bence :)
    Fiammam,iyi ki görmemişsin, seninki "Aleme verir talkımı, kendi yutar salkımı" hesabı yaniii :))))
    En alta yapacaktım birşeyler Proje çantam,ama yakınlarda birisi ağaç keserken elektrik tellerini kopardı, elektrikler gitti, onlar kaldı, ben de yayına yetişsin diye bu kadar da bıraktım, bıraktığım işi de birdaha elime almayı sevmiyorum :)
    Nalancım,Mügüüüm,Meralcim, zemini özellikle bıraktım, içi görünsün, zaten mavi noktalı beyaz dolu olunca gökyüzü gibi görünüyor :)
    Örgücü Neşeeemmm,zaten gelenler şikayetçi, nereye bakacağımızı şaşırıyoruz diyorlar ya :))
    Ben de böyle eğleniyorum zaten Fatoscuuum :))
    Evcilik oynar gibi oluyorum böyle Gülsümüm, zemini özellikle bıraktım dediğim gibi mavi noktalı beyaz dolu ya içi, gökyüzü gibi oldu fonu :)
    Bulursun bunlardan Işılım, fazla kalınlık yapmıyor ama bana yetiyor :)

    YanıtlaSil
  24. Maaşallah, yaratıcılıkta ve üretkenlikte sınır yok. :)

    Çok şirin görünüyor, ellerine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  25. Beğendim,sevdim ...Benim kutuya baktım...tilki var üstünde...n'apçam şimdi?

    YanıtlaSil
  26. Sağol sevgili Hobi vakti, uydurmakta üstüme yoktur :))
    Alemsin Özgrkdn cım, tilkinin ne işi var deterjan kutusunun üstünde :))

    YanıtlaSil
  27. Çalışmalarınızı hayranlıkla izliyorum, inanın öyle güzel şeyler ki bunlar, insanın içini ısıtıyor.

    YanıtlaSil
  28. Banu ablacım harikasın Maaşallah ne diyeceğimi bilemiyorum.. Kutunun üzerindeki çamaşırların resmini isteyebilir miyim acabaa ? ;)

    YanıtlaSil
  29. Teşekkürler Gooogoook cuuum :)
    Mirayııım, o resimler var ya... elimdeki bir dergi içinden çıkmaydı ve hiç aklıma taratıp kaydetmek gelmediii :(
    Ama elimdeki ilgili resimleri sana hemen mail atıyorum tamam mııı :)

    YanıtlaSil

İçinizden geleni yazın :)