15 Mart 2013 Cuma

Bir Anı Yenileme...

Bilirsiniz anılara çok önem veririm...
İşte bugün, işyerindeki arkadaşlarımdan birinin bir doğumgünümde hediye ettiği çerçeveli saati yeniledim.İçinde oğluşlarımın resmi vardı, onu değiştirmedim :)
İşyerine gri uygundu, ama artık evde olduğu için biraz renklense iyi olur değil mi :)

Nasıl olmuş :)
Kullandığım kelebekli peçeteyle daha önce bir şişe süslemiştim... O da takım oldu :)
Yenilebileceğim o kadar çok obje var ki...
Haa bu arada merak edenlere... Hani anne sultan ne dedi diye ...
"Beni ne zaman yenileyeceksin bakalım.... " :))
İşte böyle dediiii :))


38 yorum :

  1. HARİKASINIZ BANU HANIM :) AMA ANNE SULTAN DAHA BİR HARİKA :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anne sultanın incileri hep harika oluyor Neslihancım :))

      Sil
  2. ÇOK GÜZEL OLMUŞ NASIL BECERİYORSUNUZ TÜM BU GÜZELLİKLERİ ORTAYA ÇIKARMAYA ? NE KADAR MARİFETLİSİNİZ ELLERİNİZE SAĞLIK! OĞLUŞLARINIZ OLDUĞUNU BİLMİYORDUM HİÇ BAHSETMEMİŞTİNİZ !OĞLUŞLARINIZLA , ANNE SULTANLA BU GÜZEL HOBİLERİNİZLE SİZE BİR ÖMÜR MUTLULUKLAR DİLİYORUM.
    FATOŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fatoşcum, peçetelerin güzellikleri bunlar, ben de değil marifet :)
      Oğluşlarım... aslında yeğenlerim, ama bir doğurmam eksik :) Kocaman oldular, biri 1980, diğeri 1985 doğumlu maaşallah :)

      Sil
  3. Ellerine sağlık canım, iş yenilemek olunca önce sana sormak lazım ben de izinden gidiyorum bilesin, yeni ördüğüm kilimi gördün mü bilmem? kaç çeşit ipten ördüm, annemin evinde ip kalmadı neredeyse. Annenin pamuk ellerinden öperim canım, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fadişim, benim izimden gitmeni pek tavsiye etmem, çünkü ev dolup taşmaya başlar kısa zamanda :)) Kilimine bittiiiiim :)

      Sil
  4. Banu abla çok güzel bir yenileme olmuş ellerinize sağlık.Annenizede sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Banucum saate yeni bir yaşam bahşetmişsin:) Bende olsam anne sultan gibi derdim:)) Merakla da beklerdim değişim zamanını..Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Canancım, keşke kendimizi yenilemek te bu kadar kolay olsa :))))

      Sil
  6. sevgili banu
    cok romantik bbir hava vermisin:)
    iyiki degistirmisin....gulerek kullan bundan sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Cihancııım, değişim güzel oluyor değil mi :)

      Sil
  7. :)anne sultanın ellerinden öperim.saat 180 derece değişim geçirmiş ve şahane olmuş.eski rengi korkunçmuş.iş yerindede olsa dayanamam ben o renge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de gri den nefret ederim Alanayım, anca sıra geldi renklendirmeye :) Anne sultandan sevgiler var sanaaa :)

      Sil
  8. bunu sana hediye eden görse gözlerine inanamaz :)
    harika olmuş ablacım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bunu hediye edenin görse de anlayacağını sanmam Cicileydicim, böyle şeylerden anlayacak tip değildi kendileri :))))

      Sil
  9. banu abla bu peçete dekapaj,transfer ve bilumum işlerdee eli öpülesi usta kıvamındasın objelerin en kıvrak yerlerinde bile pürüz olmuyor nasıl yapıyorsun hemde kısa sürede benim elimde olsa onlar:)) düşünemiyorum:))ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aman Waterlily cim, ustalık nerde ben neredeeee... Pürüzler fotoğrafta çıkmıyor :))

      Sil
  10. çok güzel olmuş ellerine sağlık.kelebekler çok cici...sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildin mi kelebekleri Mihrimahcım, tanıdık geldi değil mi :))) Öptüm seniii :)

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yüreğimin İklimi :)

      Sil
  12. ay Banu ablam harikasın maaşallah nefis olmuşlar ellerine sağlık içim açıldı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Greenriver cım gelmiiiş :) Sağol canııım, gri renkten sonra benim bile içim açıldı :))

      Sil
  13. Çok güzel olmuş anılarınızı yaşatmanızda ayrı bir güzellik sevgilerimizle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anısı olan en ufak birşeyi bile atamıyorum, Tümaycım, kırılsa bozulsa bile :)

      Sil
  14. Yine ve yine çok güzel olmuş Banu abla. Emeklerine sağlık. Solmaz teyzenin de ellerinden öperim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Cebimdeki renklerim, oyalanıp duruyorum işte böyle :)

      Sil
  15. Ruh üfürmüşsün şekerim harika olmuş, tamam griyken de belki bulunduğu ortama uygunmuş ama ruhu yokmuş azcık:))) Hele o alt bölğmdeki tuğlalara bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Fiammam, doğrusu işyerinde gözüme batmıyordu bu kadar, ama ev ortamında pek bi soğuk geldi :)

      Sil
  16. Banu ablacım nasılsın iyisindir inşallh, uzun zaman oldu görüşemedik, bu gun kulaklarını çınlattım, mısafırlerim vardı bu gün kandillinin eskı uturanları senin babaannenin evini anlattım BABAANNENİN ADI ŞAHINDE MİYDİ ACABA, yüksel abla var o evde oturan benim kulaklarımı delmişti çokta severdi diye anlattı sanada sormamı istedi çok öpuyorum sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şükür kavuşturana Fadicim :)
      Babaannemin adı Lütfiye idi, emekli öğretmendi... Ben zaten kimseyi bilmem oralardan, birtek Gelin Hanımı, bir de atlı muhtarı hatırlıyorum çocukluk zamanımdan...

      Sil
  17. merhaba Banu ablacigim,
    ben canim babami kaybettim. cok aci bi durum. alisamiyorum, dayanamiyorum. bu hayat böyle nasil devam edecek aklim almiyor.
    InsAllah sen ve annen iyisiniz. ellerinizden öpüyorum.

    sevgilerle eli

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elicim... çok zor biliyorum, Allah sabrını veriyor, biraz zaman...

      Sil
  18. Banu Hanımcıgım,bloğunuz ne kadar güzelmiş,paylaşımlarınızda bir o kadar keyifli..umarım benim yeni bloğumda birgün böyle olur..beklerim..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Mysweetdiary, hoşgeldin aramıza, sen şimdiden harika emeklerle doldurmuşsun sayfanı, yakında izleyici patlaması yaşarsın eminim :)

      Sil
  19. anladım ablacim, gelin teyze hala yaşıyor maşallah saglıklıda ,tabiki birazdaha güzel bakılsa, havalar ısınınca kapısının önüne minder atar akşama kadar oturur öyle işte ablam çok öptüm anacinin ellerinden öperiz sevgiler:)))eşimde diyor eski muhtar CAHİT AMCAYI BİLİYORUM ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten maaşallah Gelin teyzeye, yaşı epey olmuştur, Allah sağlıklı ömür versin...
      Ne güzel oldu böyle, taaa çocukluğuma gidiverdim :) Öptüm hepiniziii :)

      Sil

İçinizden geleni yazın :)