5 Mart 2013 Salı

Derin Tepsilerden...

Biliyorum beni merak ediyorsunuz, yayınlarım durdu...
Bir problem yok ama işim çok...
7 senedir hala şu eve yerleşmedik :))
Döküntülerimiz çoook... Oradan al oraya, oradan al oraya...
Bu aralar giyilmeyenler, kullanılmayanlar sınıflandırıldı, torbalandı, yerleri değişti, yerleşmeye çalışıyorlar...
Giysiler çok... Allah korusun bir deprem gibi bir afet nedeniyle yakınlarımız için saklanıyorlar, depremde buluşma yeri burası çünkü...
Aman anlayın işte, canım çıktı ama bitmek üzere...

Gene de boş kalmasın sayfam bugün, bulduğum ve önceden kaydettiğim bir güzel fikri paylaşayım, hem de meraktan kurtulun :))

Böyle derin tepsileriniz varsa güzel bir baharatlık olur, hatta minik bibloluk ta olur bence...

Hatta... Derin ahşap tepsim var, ona bir raf yapıp mutfakla ilgili minik biblolarımı koyabilirim :)
Sevdim ben bu fikriii :)


52 yorum :

  1. Kolay gelsin sana;)

    bu baharatlık çok şirim olmuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler sevgili Yeni gelin yeni hayat :) İyi fikir değil mi :)

      Sil
  2. Nekadar yaratıcı olmuş. keyifle yerleşip keyifli oturun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılıkta sınır yok Petekcim :) Ah bi yerleşsek :))

      Sil
  3. kolay gelsin Banu abla, geliyim mi yardıma:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın Hobistanyacııım, söylemen bile yettiiii :)

      Sil
  4. kolay gelsin banu ablacığım..gerçekten çok merak ettim seni.hergün ziyarete geliyorum...bugünde yayın olmasaydı mail atacaktım sana....allah yardımcın olsun sevgiler......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Mihrimahcııım, sesini duymak öyle iyi geldi kiiii :)

      Sil
  5. Kolay gelsin.Eğer döküntü çoksa size gelmem lazım. Bayılırım çünkü onlara

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ohoooooo döküntü çoook Serpilcim gel vallaaaa :)

      Sil
  6. Ben de bugün iyicene meraklandım anneme de söylenerek anlattım yaptıklarını:( valla atlı kovalıyor bu kış seni, dur bea biraz, ağırdan al canını çıkarana kadar eşinme. O tepsiyi aklıma soktun yaa hadi bakalım bulursan aynından istiyorum, hem de çokk istiyorum, hep öyle bir tepsim olsun istiyorum üstelik. Bulursan bana da al:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tevekkeli kulaklarım tüm gün çın çın çınladı Fiammam :))) Aynı tepsiyi nerden buliiim, eskicilerde vardır belki, ben tahta tepsiden yapmayı düşünüyorum ...

      Sil
  7. canımcım kolay gelsin yavaş ama yormadan yapmaya çalış.ama ev de kalk gidelim pozisyonunda olunca bilirim yavaştan almak yormadan yapmak zor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya Alanayım bizim ev hep kalk gidelim durumunda anacım, bi gel oturalım demiyoooo :))))

      Sil
  8. Siz (anne sultan + sen) iyi olun Sevgili Banu!

    Biz buradayız hep :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sağol Demetciiim, içim rahat etmiyor ara verince yaaaa :((

      Sil
  9. Kolaylar gelsin .Tühh vardı böyle derin bir tepsim attım:(Keşke bunu göreydim fikir çok güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaaa atılır mı öyle şeyler Vişnapcııım tüh ki ne tüh :((

      Sil
  10. Kolay gelsin Banucum aman çok yorma kendini . güzel bir geridönüşüm olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorulmadan iş oluyor mu Örgü çantam Haticem :)) İyi fikir değil mi, ben de sevdiiim :)

      Sil
  11. Kolay gelsin Banu ablam...Böyle tepsim olsa bende yapardım:)) çok güzel olmuş doğrusu..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Marifetanem, değişik tepsilerden de olur, önemli olan fikir canımcım :)

      Sil
  12. kolay gelsin...güzel fikir...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın sevgili Bizden... güzel fikir de uygulaması.... :)))

      Sil
  13. Kolay gelsin Banu ablacığım,hakikatten çok merak etmiştik sizi.Sizin yapacağınız tepsiyi şimdiden merakla bekliyorum,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Tülaycııım, bakalım tepsiyi ne zaman yapacağım :) Blog açtın diye sevinmiştim ama yok... :((

      Sil
  14. Bu fikir çok güzel, sizin biblolarla da görmek isteriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol Melikecim... Benim minik biblolarımı görmemiş miydiiin :) Bak burada...
      http://banucabirseyler.blogspot.com/2011/04/en-buyuk-isim-bitti.html

      Sil
  15. Fikri bende çok sevdim.
    bu arada kolay gelsin
    Allahım sizi sevdikleriniz ve yakınlarınızla hep güzelliklerde buluştursun , ama tedbiride elden bırakmamak lazım değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu güzel dileklere çoook teşekkürler Neslihancım, amiiiin :)

      Sil
  16. Witaj Banuca!. Pomysł na półke jest super, podoba mi się. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Witamy Dom Rozali, miło cię widzieć tutaj :)

      Sil
  17. Güzel fikirmiş gerçekten:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de uygulayabilsek daha güzel olacak Gooogoookcuuum :)

      Sil
  18. Ben de seni o köy senin, bu köy benim süt güğümü aramaya çıktın sanmıştım Banu'm ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy unuttum ya şimdiden güğümleri Tüliiiin :))))

      Sil
  19. Bu fikir senden çıkmıştır diye açtım ama nasıl olduysa başkasından çıkmış:))

    YanıtlaSil
  20. Yanıtlar
    1. Eyvaaah, ayılabildin mi Değmesin yağlıboyacıııım :)))

      Sil
  21. e çok mantıklıymış.))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geridönüşüm yapmak mantık işi değil mi Işıkcım :)

      Sil
  22. neler yapıyorlar ya artık aklıma duracak diye korkuyorum izlerken :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaratıcılığın sonu yok işte Nilgüncüm, böylece uygulamanın da sonu gelmiyor :)

      Sil
  23. merhaba ne kadar ilginç fikirler var. paylasınca çıkıyor ortaya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Atölyem evim-Serapcım, paylaşmak güzeldir, yeni fikirler verir değil mi :)

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. Dilekcim hoşgeldin, güzel fikir değil mi :))
      bloguna şöyle bir baktım da, o külah pastalar ağzımı sulandırdı, şimdi mutfağa yemek hazırlamaya gidiyorum :))))

      İzlediklerinin içindeki "el rincon de la infancia" blogu virüs uyarısı veriyor, onu listenden çıkartırsan izlemeye alabileceğim seni...

      Sil

İçinizden geleni yazın :)